wtorek, 27 sierpnia 2013

Ależ miałam szczęście...



Czasami jest taka chwila, gdy los się do nas uśmiecha. Wtedy jest nam naprawdę przyjemnie i zacierają się, choć na sekundkę, wszelkie problemy.



Podczytując blog autorki Pani Anny Szepielak, dowiedziałam się o konkursie "17 poniedziałków" - wzięłam udział i wygrałam! Przed chwilą odczytałam maila, że w 9 poniedziałek, czyli wczoraj, mój mail był 9 :) Ależ się cieszę!!!

Do wygrania był pakiet trzech książek-niespodzianek oraz oczywiście darmowa wejściówka na cztery targowe dni! :)

Ja wzięłam udział - weź i Ty! :)   ---> SZCZEGÓŁY

23 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że szczęście Ci dopisało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję i cieszę się z Tobą! :))
    No to teraz nas też uświadom, czemu lubisz poniedziałki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie dziękuję! :)
      bo uwielbiam dzień w trybie praca-żłobek-dom-obiady-kolacje-zakupy-dziecko-mąż-wieczorne czytanie-sen i tak dalej...

      Usuń
  3. Podzielam Twoją euforię i serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś większą szczęściarą :)
      dziękuję :D

      Usuń
  4. Gratuluję, ależ miałaś szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nagroda, gratuluje szczęściaro! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie niespodzianki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! a tu jeszcze dwa miesiące czekania na odbiór nagród...

      Usuń
  7. Gratuluję, ja w konkursach nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna wygrana :) Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Sama mam zamiar wybrać się na Targi, więc może też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...