piątek, 17 sierpnia 2012

Kolejne książki

Nowe pozytywne książkowe wieści są takie:

1. Zaopatrzyłam się we wtorek w Matrasie w książkę Håkan Nesser "Człowiek bez psa" - powód: potrzeba przeczytania literatury skandynawskiej w trójce e-pik

2. Jestem za półmetkiem książki z wątkiem XIX wiecznej Anglii - również do trójki e-pik :)
3. Zgłosiłam się jakiś czas temu do recenzji książki, jednakże nie wywiązano się z umowy i ... dostanę książkę w prezencie na pocieszenie :) ciekawa jestem jaką
4. Zgłosiłam się akcji Włóczykijka - baner po prawej stronie blogu odsyła do szczegółów. Strasznie fajna akcja :) Może kiedyś uda mi się coś otrzymać :)Zapytałam nawet na którymś blogu gdzie znajdę szczegóły tej akcji, ale już znalazłam...


Zmykam bo żołądek przyrósł mi do kręgosłupa, dzisiejsze żywienie w szpitalu było koszmarne... dobrze, że byłam tam tylko 2 dni. A że pomidorów mamy mnóstwo, z darów od babć (babć córci naszej) to idą na pierwszy ogień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...