piątek, 1 marca 2024

Radosny post, czyli rozdaję powyzwaniowe nagrody


Witajcie po raz drugi dzisiaj :)
Ja wiem, że te nagrody powinny powędrować do Was już dawno, ale życie miało dla mnie inne plany i nie miałam głowy do wielu spraw, nadal nie mam. Ale tak jak pisałam, chciałabym przed operacją zakończyć ten temat, czyli obdarować Was książkami.
Mimo poślizgu u mnie nic nie ginie a nawet....się rozmnaża, bowiem postanowiłam nagrodzić Was nie tylko za udział, ale i cierpliwość. Jednocześnie motywując do udziału w Pod hasłem, które jako jedyne działa w tym roku. I udowodnić, że nie obiecuję a potem zapominam...

Może kiedyś wrócą inne moje wyzwania.
Może kiedyś nadrobię wszystkie zaległe recenzje, choćby jako krótkie opinie, bo wiele z tych tytułów jest naprawdę godnych polecenia.
Może kiedyś.... bo póki co, muszę skupić się na moim kręgosłupie. Jest kiepsko, proste codzienne czynności to ból i konieczność odpoczynku.
 
Ale do rzeczy :)
 
Poniższe zestawienie dotyczy Pod hasłem za 2022, za 2023, Zatytułuj się 21/22, Zatytułuj się 22/23, Mini Czelendż 2022. 
Książki przyznałam osobom, które wyzwania zaliczały w 100%, albo były w 10 naj pod względem liczby książek, albo jeśli była to jedyna osoba, która cokolwiek przeczytała (Mini Czelendż). Albo po długiej przerwie do wyzwania powróciła i brała udział ponad 80% w roku. Są zatem osoby, które w jednym wyzwaniu mają przyznane 2 książki np. za całe słowo w Zatytułuj się 22/23 albo za obecność na liście zarówno 100% jak i 10 naj w PH.
W każdym razie w niektórych wyzwaniach miały być losowania spośród danej grupy osób a ja po prostu przyznałam całej grupie nagrodę bez losowania :)

Oto osoby, które proszę o przesłanie maila z wybranymi tytułami do mnie ejotek1980[małpa]gmail.com
Tytułów tyle, ile wskazuje liczba obok Waszej nazwy/imienia (można podać też tytuły rezerwowe)
 
 
Aine - 2
Badylarka - 3
Bociankowa77 - 4
Bożena - 4
Iwona - 4
kolorowa.ewelina - 2
magdalenardo - 1
Maria K. - 2
Monika W. - 5
monweg - 4
pasjonatka książek - 3
Paulina - 5


To teraz zdjęcia książek, spośród których możecie wybierać:
 
 









Tytuły, których już NIE MA:
"Wszyscy muszą zginąć"
"Ghostwriter"
"Człowiek, który napisał książkę"
"Hel 3"
"Nie traćmy ani chwili"
"Karma"
"Nie jest za późno"
"Szczęściara"
"Śmiechu warte"
"Polowanie na łosia"
"Figurka z porcelany"
"Wakacje w Italii"
"Trzy kobiety z West Port"
"Cień w lustrze"
"It's snowtime"
"Sekret zegarmistrza"
"Pani Henryka..."
"Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami"
"Uroczysko"
"Pamiętasz tamto lato"
"Zwierzochłopiec"
"Zawsze będę cię kochać"
"Zanim zniknę"
"Merde, rok w Paryżu"
"Czarująca i niebezpieczny"
"Dziewczyny atomowe "
"Życie z drugiej ręki "
"Alicja"
"Łączą nas różnice "
"Smutku nie cenią z Neapolu"
"Rozlewisko"- seria 3 tomy


Oddane do biblioteki:


2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...