poniedziałek, 3 lipca 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - maj 2023 i czerwiec 2023

 

Dziś już bez słów wstępu, bo cóż mogę napisać... Nadal nie nadrobiłam zaległości, ale by wszystko było w jednym miejscu publikuję zestawienie z ostatnich dwóch miesięcy.
 
Chętnie przeczytam, które z tych książek towarzyszyły Wam w ostatnim czasie. A może macie je w planach?
 
 

 

PODSUMOWANIE MAJA:
 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  16
Liczba stron: 5 772
E-booki / Audiobooki: 14
 
Co w przeliczeniu na dni daje 186 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 76
Liczba stron przeczytanych w 2023: 26 179
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 66



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na J) - 12
Pod hasłem - 1
52 książki - 16

 

Przeczytałam w maju:

"Wicierz" M.M.Perr
"Tydzień z życia Adeli" Agata Suchocka
"Otulina" Klaudiusz Szymańczak
"Taka miłość się zdarza" Agnieszka Jeż
"Jedyny dzień w roku" Agnieszka Jeż
"Kto jest bez grzechu" Agnieszka Jeż
"Niewidzialny" Mari Jundstedt
"Echo" Henry James
"W cieniu góry" Agnieszka Jeż
"Szczęście w mazurskim domu" Katarzyna Janus
"Idealna rodzina" Lisa Jewell
"Kiedy pozostaje żal" Lisa de Jong
"Niewidzialna dziewczyna" Lisa Jewell
"Dom pełen miłości" Katarzyna Janus
"Jezioro Zapomnienie" Joanna Tekieli
"Szklana forteca" Iwona Jaworska
 
 
 
 
PODSUMOWANIE CZERWCA: 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  14
Liczba stron: 5 128
E-booki / Audiobooki: 14
 
Co w przeliczeniu na dni daje 171 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 90
Liczba stron przeczytanych w 2023: 31 307
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 80



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na O) - 10
Pod hasłem - 6
52 książki - 14
 
 
Przeczytałam w czerwcu:
 
"Zielarnia pod starym dębem" Magdalena Witkiewicz - opisana - recenzja
"Błękitny koliber" Agnieszka Zakrzewska - opisana - recenzja
"Fatum" Max Czornyj
"Jeszcze będzie przepięknie" Agnieszka Olejnik
"Kontrakt" Marta Osa
"Miłość w Pensjonacie Samotnych Serc" Zofia Ossowska
"Paragraf 148" Jacek Ostrowski
"Wianek z lawendy" Agnieszka Olejnik
"Zaginiona kronika" Jacek Ostrowski
"Gdzie śpiewają raki" Delia Owens
"Przyjaźń all inclusive" Karolina Wilczyńska
"A potem przyszła wiosna" Agnieszka Olejnik
"Morelowa księgarnia" Oresta Osijczuk
"Ukryty port" Maria Oruna 

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...