poniedziałek, 5 lipca 2021

Zacne książki przybyły - stosikowo czerwca

 
 
A to ci dopiero stos... :)
 
Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do jego budowania :)
 
A ile przybyło u Was? Nadążacie czytać to, co przybywa w każdym miesiącu?
 
 
 
 
 
Oto i król-stos:
 


Od góry:

  • "Przekonaj mnie" - od Wyd. Amare
  • "Nie wiesz nic" - od Wyd. Filia
  • "Blizny przeszłości" - jw.
  • "Imię Pani. Misja" - papierowy egzemplarz od Autora - recenzja
  • "Przysięga" - od Wyd. Akurat
  • "Dom pełen miłości" - od Wyd. Filia
  • "Zanim wyznasz mi miłość" - od Wyd. Znak - recenzja
  • "Klatka" - od Wyd. Filia
  • "Narzeczona nazisty" - jw.
  • "Promyk nadziei" - jw.
  • Od pierwszych słów" - od Taniej Książki
  • "Przyjdę, gdy zaśniesz" - jw.
  • "Odnaleziona" - jw. - recenzja
  • "Szepty pienińskich ścieżek" - od Wyd. Filia
  • "Gościniec" - od Wyd. Prószyński i S-ka - recenzja
  • "Wizjer" - od Wyd. W.A.B. - recenzja
  • "Nasz kawałek świata" - niespodzianka od Wyd. Filia








Co czytaliście? Które tytuły polecacie a które nie? Na jakie pozycje z mojego stosu macie ochotę?

11 komentarzy:

  1. Przyjdę gdy zaśniesz wkrótce będę czytała. Zaszalałaś kochana. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrych wrażeń :)
      Nie wszystkie zamawiałam, czasem to niespodzianki :)
      Dziękuję i wzajemnie

      Usuń
  2. Czytałam Blizny przeszłości oraz Szepty pienińskich ścieżek. ;) Obie bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :)
      Blizny za mną - super! Szepty wciąż czekają to musi być TEN moment :)

      Usuń
  3. Pozostaje tylko życzyć przyjemnej lektury i czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Narzeczona nazisty", ten tytuł koniecznie chcę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się za niego zabrać, choć wszyscy polecają...

      Usuń
  5. No to masz zaczytane wakacje! Miłych wrażeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lektur nie zabraknie, tylko w wakacje czytam mniej...

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...