piątek, 9 lipca 2021

Gwoli wyjaśnienia - temat: baner

Kochani,
 
dostałam kilka komentarzy w kwestii tego, że nie można przeczytać postów/recenzji, gdyż zasłaniają je banery z lewego paska. 
Jakiś czas temu blogger zmienił wstawianie tych dodatków, kiedyś było inaczej. Nie mam na to wpływu. Ja zrobiłam wszystko, by baner był odpowiedniej wielkości i nic nie zasłaniał. Nie wiem w czym był problem.
Banery dotyczące konkursów usunęłam, byście nie mieli problemów z czytaniem recenzji :)

Ale by Wam pokazać, że banery mieściły się w pasku i nic nie zasłaniały zrobiłam screena:
 

 

2 komentarze:

  1. Ja też to zauważyłam, ale domyśliłam się, że nie masz na to wpływu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego... Nie lubię zmian na gorsze a to niestety taka zmiana. Kiedyś te banery dodawało się inaczej i nic nie zasłaniały

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...