czwartek, 4 czerwca 2020

Majowe szaleństwo, czyli mega stosikowo!







Od początku roku moje stosy były dość umiarkowane, w kwietniu przybyła do mnie tylko jedna książka. Za to w maju.... nie będę tego komentować - zobaczcie sami :)







Stosik nr 1 - książki przybyłe od Autorów / Wydawców





Od góry:
  • "Zagadka ducha Chopina" - od Naszej Księgarni
  • "Zawsze w porę" - od Filii
  • "Kolacja z Tiffanym" - od Burda Książki
  • "Lot 202" - niespodzianka od Filii
  • "Biznesowa miłość" - od Autorki
  • "Dom z kryształu" - jw.
  • "Tyle nowych dróg" - od OW Silver - recenzja
  • "Obóz jeździecki dla dorosłych" - od Borgis - recenzja
  • "Zjawa" - od Filii - recenzja












Stosik nr 2  - tak zakończyła się dla mnie promocja na stronie księgarni wydajenamsie.pl - czyli książki Wydawnictwa IV Strona taniej o 50% :) Dlatego kupiłam tytuły, których brakowało mi do serii lub nie brałam do recenzji.




Stosik nr 3 - za recenzję powieści "Ocalić życie" Zofii Ossowskiej, wygrałam na stronie taniaksiazka.pl darmową wysyłkę. Kidy pojawiła się duża promocja na książki z Wydawnictwa Kobiecego, kupiłam kilka - dla córy i dla siebie :)






Ktoś podsumował? Ja nie, boję się :D

Co czytaliście z tych stosów? Co polecacie? Też tak zaszaleliście w maju?

Zaczytanego czerwca!

6 komentarzy:

  1. Wiele tytułów, które sama chcę przeczytać. Czytałam Obserwatorkę i gorąco polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobyczy! Tak to już jest, u mnie też maj obrodził. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pierwszego stosu mam 3 książki, ale jeszcze nie czytałam :) Z drugiego mam 13, przeczytałam wszystkie Joanny Szarańskiej, "W kolorze wrzosu" Karoliny Wilczyńskiej i debiutancką trylogię Agaty Przybyłek :) Jestem w trakcie lektury "Tak smakuje miłość", pozostałe książki autorki w kolejce do czytania :) Na szczęście na okładkach serii z domkami sporo wody, więc jest okazja do nadrobienia :) Będę weryfikować, czy uznasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj faktycznie zaszalałaś, ale co tam czasem można raz na jakiś czas. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem maj obrodził książkowe. Super. :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...