piątek, 8 lutego 2019

Już 14 lutego premiera "Naucz się beze mnie żyć" Angeliki Ślusarczyk - zapowiedź 2 - patronat


Wprawdzie książka jeszcze do mnie nie dotarła, ale niestety tak działa poczta polska... Miało się tutaj znaleźć już moje zdjęcie okładki...

Mimo to, chciałabym Wam przypomnieć, iż 14 lutego swój debiut powieściowy będzie miała książka "Naucz się beze mnie żyć" Angeliki Ślusarczyk, autorki bloga 'Tylko magia słowa'.

Prostota na okładce, fabuła usytuowana w Krakowie i okolicach oraz patronat Ejotkowego postrzegania świata - to tak w skrócie :)

Kto czeka na powieść? :)

5 komentarzy:

  1. Ja również czekam jeszcze na swój egzemplarz. Miło mi, że patronujemy wspólnie tej książce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przeczytała bo na bloga Angeliki zaglądam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej książce.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...