poniedziałek, 3 września 2018

Urlopowe i nie tylko zdobycze literacko-turystyczne sierpnia - stosikowo

Jakie są minusy pobytu w kurortach nad polskim morzem? Kuszące cenami namioty z książkami hihi

O pozytywach i widokach postaram się napisać w przyszłości :)

Dziś pokażę Wam co kupiłyśmy z córą we wspomnianych namiotach z tanią książką oraz jakie wydawnictwa zadbały, bym po powrocie nie miała pustych półek :)




Wygrana u Marty - martucha180 - widać pięknie na banerze Marty to pokazuję w ten sposób, bo przed urlopem tak poupychałam książki, że teraz znaleźć nie mogę :P




Zakupione na urlopie:

dla córy

dla córy

dla mnie            (Madzia, wreszcie Ci oddam Rabbita i spokojnie przeczytam swojego :D)

dla córy (jedynie bransoletki moje) // Tak, moje dziecko uwielbia kawały, sporą część recytuje z pamięci!

dla mnie


Po powrocie czekały na mnie na poczcie oraz u sąsiadki Ewy (co ja zrobię jak Ewcia do pracy wróci... - jest niezastąpiona w odbieraniu moich paczek :)) niespodzianki od Wydawnictwa IV Strona oraz Filia - dziękuję! :)


Kto miałby ochotę na "Listy (nie) miłosne" to niech będzie uważny, już niebawem będzie mały konkursik - na blogu, Instagramie lub FB :)



A na koniec sierpnia przybyła jeszcze przesyłka od Wydawnictwa Znak - "Ścigany".
Nie mogłam się powstrzymać i skusiłam wczoraj na promocję w Biedrze - kupiłam sobie "W pułapce"




Co czytaliście? Co polecacie/odradzacie? Na co mielibyście ochotę?
Weźmiecie udział w konkursie? :)

14 komentarzy:

  1. Same wspaniałości do Ciebie przybyły kochana. Jestem już po lekturze książek Wierność jest trudna i Sekrety i kłamstwa, które gorąco Ci polecam. Całym sercem kocham i uwielbiam również książkę Ostatnie dni królika.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp książek! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości.:) Miłej lektury dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze :D Czytałam "Uzasadnione wątpliwości", "Namaluj mi słońce" (pierwsze wydanie) oraz większość tytułów z serii "Leniwa Niedziela". Podobały mi się, chociaż nie zawsze są to lekkie powieści, jak sugerowałaby nazwa serii :D
    W kolejce czekają "Wierność jest trudna" i "Pensjonat Leśna Ostoja", a w planie mam książki K. Wilczyńskiej, R. Kosin, N. Sońskiej i K. Michalak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pensjonat dziś skończę :) Widzę, że mocno nam się pokrywają plany albo przeczytane tytuły :)
      Leniwa Niedziela faktycznie sugeruje, że powinno być lekko....hmm...

      Usuń
  5. Pięknie, tyle książek - zazdraszczam. Bardzo jestem ciekawa "W pułapce" i nareszcie mogę zabrać się za serię Karoliny Wilczyńskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Karoliny mocno polecam! A Stachuli jestem ciekawa, bo poprzednie dwie książki bardzo mi się podobały, "Idealna" wciąż krąży mi w myślach

      Usuń
  6. Same cudowności w twoich stosikach. Mam na połkach książki z serii "Mądra sowa" i Tajemnica Black Rabbit Hall, ale zawartości jeszcze nie poznałam. A co do namiotów to też staram się je omijać, ale rzadko kiedy mi się to udaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przestałam omijać... Zwyczajnie ujmuję w planie zwiedzania :D Normalnie księgarnie omijam i się trzymam, by nie kupować, ale w namiotach takie ceny, że coś wpadnie zawsze :)
      Czyli trzeba do Rabbita jakieś hasło skombinować, skoro tak wielu osobom zalega :P

      Usuń
  7. Wspaniałe łupy - zarówno Twoje, jak i Patrycji. :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...