środa, 8 listopada 2017

Kolejny dzień cudownych premier! :)

Magiczny ostatni kwartał tego roku...
Najpierw 25 października obfitował w cudne premiery a dziś mamy powtórkę! :)
Oto jakie tytuły mają dziś premierę 
(choć to oczywiście nie wszystkie, lecz te które mam zamiar na bank przeczytać :)



Dajcie znać co już Wami, na co czekacie i jak plany zakupowe :)









Lektura książek Magdy Witkiewicz obowiązkowa! A w duecie z Alkiem Rogozińskim?? Ciekawa jestem ogromnie co tego wyszło - na przesyłkę czekam :)







Koniecznie! Jak tylko przybędzie do mnie właściwa koperta :)
Kilka powieści autorki już znam, zatem i świąteczną muszę poznać.





Również obowiązkowo, czekam na przesyłkę :)
Autorkę poznałam osobiście na targach i choć to będzie nasze pierwsze spotkanie na kartach powieści to wiem, że muszę :)








Powieści autorstwa Natalii Sońskiej znam wszystkie - chyba nie muszę zatem wyjaśniać, że tej nie może zabraknąć - niech tylko dotrze :)






Czytałam pierwszy tom serii 'Rok na Kwiatowej' - chętnie sprawdzę co u bohaterek - również czekam na przesyłkę :)





Książka jest już u mnie - niebawem zacznę ją czytać :)
















'Gwiazdka...' też już na mojej półce - ciekawa jestem co kryje... :)




Już czeka na swoją kolej na półce - mam zatem cały początkowy zestaw, czyli 2x Woźniak i 2xMałecki :)












A na jakie inne tytuły Wy czekacie? :)

22 komentarze:

  1. Wszędzie zima, nawet w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystkie z wyjątkiem ostatniej (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałabym wszystkie, ale gdybym miała wybrać jedną powieść (zresztą planuję wkrótce jej zakup) to byłaby to książka duetu Witkiewicz & Rogoziński 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zdecydowania - ja nie potrafiłabym wybrać jednej :D

      Usuń
  4. "Gwiazdka z nieba" już u mnie. Prawdopodobnie pierwszy raz sięgnę także po powieść Szarańskiej. Co do reszty - okaże się... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przynajmniej póki co nasze marzenia i najbliższe plany się pokrywają :)

      Usuń
  5. Każdą z nich chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lektury przed nami, mam w planach kilka z nich:)! Jestem bardzo ciekawa Czterech płatków śniegu, bo nic jeszcze nie czytałam Joanny Szarańskiej!Czekam niecierpliwie na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach są, gorzej z czasem, bo książek dużo czeka... ciekawa jestem kiedy uda mi się co przeczytać :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie dzień świątecznych/zimowych premier :D W planach póki co nie mam żadnej, ale u mnie wszystko może się zmienić w ciągu dnia, czy przeczytanej recenzji. Także nie wykluczam, że z niektórymi się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie już piękne, świąteczne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odnoszę wrażenie, ze te książki chcą przywołać już zimę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, ja wolę ciepełko - w książkach niech będzie zima :)

      Usuń
  10. Wcześnie u Ciebie zrobi się świątecznie. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż już poczułam klimat świąteczny! Nie ma nic lepszego niż dobra książka, kakao w świątecznym kubku i kocyk :)

    Zapraszam na http://www.hagrid.pl/ :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...