czwartek, 3 sierpnia 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - lipiec 2023

 

Lipiec okazał się bardzo urodzajny w przeczytane/przesłuchane stronice. Wynik świetny (resztę pomińmy, czyli nadal zaległości w recenzjach), ale niechaj choć to podsumowanie będzie na bieżąco :) Taki plus :)
 
 
 
 
 
 
 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  19
Liczba stron: 7 284
E-booki / Audiobooki: 16
 
Co w przeliczeniu na dni daje 235 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 109
Liczba stron przeczytanych w 2023: 38 591
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 96



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na Ś, Ć, Ż, Ź) - 11
Pod hasłem - 6
52 książki - 19
 
 
Przeczytałam w lipcu:
 
"Bańki mydlane" Edyta Świętek
"Zaginiona melodia" Edyta Świętek
"Pełnia szczęścia" Edyta Świętek
"Sekrety kobiecych dusz" Edyta Świętek
"Fantazje niewinnych lat" Edyta Świętek
"Komisarz" Paulina Świst   
"Podejrzany" Paulina Świst    
"Szalone lato w Olszowym Jarze" Joanna Tekieli
"Ktoś do kochania" Magdalena Kordel
"Cygański Diabeł" Melisa Bel
"Pisarka" Magda Stachula
"Nieobliczalna" Magda Stachula
"A potem już tylko nic" Krzysztof Koziołek
"Osaczony" Krzysztof Koziołek
"Córka ziemi" Dorota Gąsiorowska
"Gabinet luster" Przemysław Żarski  
"Ślad" Przemysław Żarski  
"Blizna" Przemysław Żarski  
"Cierń" Przemysław Żarski      

1 komentarz:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...