niedziela, 27 czerwca 2021

Zatytułuj się 4 - jeszcze tylko 3 dni tej edycji!

Kochani uczestnicy Zatytułuj się, edycja 4!

Jeszcze tylko do 30 czerwca do północy czekam na Wasze linki do lektur, pamiętajcie o istnieniu Jokera :)
 
Na chwilę obecną uzupełnione są wszystkie linki, które zgłosiliście. 
 
Bardzo proszę sprawdzić czy wszystko odnotowane, może coś umknęło mnie lub Wam.
3 osoby już zaliczyły.
3 osoby dzieli jedna lub dwie książki od 100%
 

2 lipca wystartuje edycja 5 - jej zasady będą oczywiście podobne, ale na tyle różniące się od dotychczasowych, że nie zgłaszaliśmy wcześniej swoich wyrazów.

Już teraz zapraszam! :)

3 komentarze:

  1. Ten rok nie zawiodę!! Bo w tym nawaliłam po całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokpiłam w tym roku. Nad czym ubolewam, bo miałam skompletowaną listę lektur do wyzwania od dawna... A stale sięgałam po coś innego. :) Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać piątej edycji :)
    Czwartą zaliczam w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...