niedziela, 14 stycznia 2018

Rok 2017 był dla mnie "rokiem serii" - podsumowanie roku 2017 #6


Bardzo lubię czytać serie, choć jak wiadomo potrzeba na nie więcej czasu... Kolejne tomy wciąż się wydają a czytelnik ma problem by nadążyć :)

Ale dziwnym trafem udało mi się w 2017 roku przeczytać kilka dylogii lub serii - mniejszą lub większą liczbę tomów serii - i jestem z tego ogromnie dumna :)
Taaaaka dumna :)



Oto one (kolejność alfabetyczna autorów):

Krawczyk Agnieszka - seria Czary codzienności

3/4 "Słoneczna przystań"
4/4 "Magiczny wieczór"


Mentlewicz Anna 
1/3 "Pewna pani z telewizji"
2/3 "Zemsta na ekranie"


Michalak Katarzyna - seria Leśna Trylogia
2/3 "Czerwień Jarzębin"
3/3 "Błękitne Sny"


Mirek Krystyna - seria Saga rodu Cantendorf
1/3 "Tajemnica zamku"
2/3 "Cena szczęścia"
3/3 "Prawdziwa miłość"

seria Willa pod Kasztanem
1/x - "Światło w Cichą Noc"


Olejniczak Lucyna - seria Kobiety z ulicy Grodzkiej
2/4 "Kobiety z ulicy Grodzkiej. Wiktoria"
3/4 "Kobiety z ulicy Grodzkiej. Matylda"
4/4 "Kobiety z ulicy Grodzkiej. Weronika


Socha Natasza - seria Matki, czyli córki
1/3 "Hormonia"
2/3 "Dziecko last minute"
3/3 "Kobiety ciężkich obyczajów"


Walczak-Chojecka Agnieszka - seria Saga Bałkańska
2/3 "Nie czas na zapomnienie"
3/3 "Nie czas na pożegnanie"


Wilczyńska Karolina - seria Stacja Jagodno
1/6 "Stacja Jagodno. Zaplątana miłość"
2/6 "Stacja Jagodno. Marzenia szyte na miarę"
3/6 "Stacja Jagodno. Po nitce do szczęścia"
4/6 "Stacja Jagodno. Serce z bibuły"


Ziembicka Bogna - seria Różany
1/5 "Droga do Różan"
2/5 "Wiosna w Różanach"
3/5 "Tylko dzięki miłości"
4/5 "Bądź przy mnie"
5/5 "Na zawsze Różany"


Przydarzyło mi się również kilka pojedynczych tomów - rozpoczęłam serie czytając tylko tom 1 lub zakończyłam dylogie czy też trylogie czytając tomy finałowe:

Cole Scarlett - 1/x - "Najtwardsza stal"
Cole Tillie - 1/x - "Raze"
Czornyj Max - 1/x - "Grzech"
De Jong Lisa - 1/x - "Kiedy pada deszcz"
Fabisińska Liliana - 3/3 "Zielarnia nad Sekwaną"
Getner Jacek - 5/x - "Pan Przypadek i mediaktorzy"
Grzegorzewski Adrian - 2/2 "Czas burzy"
Han Jenny, Vivian Siobhan - 3/3 - "Popiół za popiół"
Kordel Magdalena - 1/x - "Córka wiatrów"
Kordel Magdalena - 1/x - "Serce z piernika"
Majcher Magdalena - 1/4 - "Wszystkie pory uczuć. Jesień"
Miszczuk Katarzyna Berenika - 1/x - "Obsesja"
Olejnik Agnieszka - 1/x - "Cuda i cudeńka"
Przybyłek Agata - 2/x - "Kobiety wzdychają częściej"
Sońska Natalia - 3/3 - "Kropla zazdrości, Morze miłości"
Szepielak Anna J.  - 2/2 - "Francuski klejnot"
Wilczyńska Karolina - 1/x - "Wędrowne ptaki"
Zafon Carlos Ruiz - 4/4 - "Labirynt duchów"




Czytaliście któreś z tych serii? Co Wam się podobało? A może coś było do kitu? :P Które chcielibyście przeczytać?

18 komentarzy:

  1. Nie znam nic, ale mam w planach Najtwardszą stal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan dobry a o innych polecam poczytać i zabrać się za lekturę - jest naprawdę sporo świetnych :)

      Usuń
  2. Z pierwszej części zestawienia znam wszystkie, oprócz książek Anny Mentlewicz i Lucyny Olejniczak :D Z drugiej serię Lisy de Jong, Liliany Fabisińskiej, Magdaleny Kordel ("Serce z piernika") i Natalii Sońskiej :D Właśnie czytam "Wędrowne ptaki", a "Córka wiatrów" i "Labirynt duchów" czekają na swój czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze Ci idzie :) A Labirynt to nie miał już być czytany? :P

      Usuń
    2. Miał być, ale przeciągnęła się wcześniejsza książka i zmieniły się plany na tamten weekend, więc chwilowo wypadł z kolejki (:

      Usuń
    3. To teraz chyba będzie w planie na ferie? :)

      Usuń
  3. Wow... mnóstwo polskich autorów, ja co raku obiecuje sobie czytać więcej rodzimych twórców, ale jakoś nigdy nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię polskich choć parę lat temu też mniej ich czytałam...

      Usuń
  4. Ło matko, Ewelka, dajesz radę z tymi seriami:D Ja staram się unikać serii, chociaż to praktycznie niemożliwe, bo coraz mniej pojedynczych wychodzi;p Gratuluję samozaparcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosia :) No jakoś idzie... Jak się człowiek wciągnie to potem leci :D
      Fakt, serii coraz więcej, ale nie narzekam. Pojedynczych też sporo, tyle że ja mniej czytam mocnych, jak Ty.

      Usuń
  5. Nie dziwię się, że rozpiera Cię duma. Chciałabym w tym roku pokończyć rozpoczęte serie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ja z seriami mam taki problem, że praktycznie zawsze czekam do wydania ostatniego tomu (no chyba, że każdy z nich jest o innych bohaterach, więc tych serii to nie dotyczy). A jak wiadomo w większości na serię trzeba czekać bardzo długo niestety :( Z powyższych czytałam "Najtwardszą stal" i nie mogę się doczekać kolejnych tomów! Chcę je na już, tak bardzo pierwszy tom mi się podobał. Czytałam też całą trylogię Lisy De Jong - bez szału, ale miło spędziłam z nimi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Najchętniej też czekałabym do wydania ostatniego tomu, ale często to książki recenzenckie więc to niemożliwe... A czasami też ciekawość czy się w ogóle spodoba seria.
      Na Stal też czekam, ale cisza...
      A o Lisie de Jong - słyszałam że najgorszy 2 tom, dlatego czytałam póki co tylko 1... Bomba!

      Usuń
  7. Ja czytałam całą serię Liliany Fabisińskiej i uważam, że cała była genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że była - szkoda że nie ma kolejnych tomów... :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...