środa, 24 stycznia 2018

Indywidualne wyzwanie pokonane przez Paulinę!

19 stycznia otrzymałam komentarz pod jednym z postów Indywidualnego wyzwania - Paulina Sarnecka podała link do opinii - zaliczyła wyzwanie!

Cieszy mnie to ogromnie, bo wiem że warto poznać powieści, które wyznaczyłam wyzwanej :)





Zadaniem Pauliny było poznanie jednej z serii Agnieszki Krawczyk - Czary codzienności lub Magiczne miejsce - do przeczytania był oczywiście pierwszy tom :) Miałam nadzieję jednak ogromną nadzieję, że Paulinie się spodoba i po kolejne sięgnie dla przyjemności :) Czy miałam rację?

Oto wrażenia Pauliny z lektury "Magicznego miejsca"

Gratuluję wywiązania się z zadania! :)

Trzymamy kciuki za pozostałych!

7 komentarzy:

  1. Twoje wyzwania są bardzo motywujace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, by oprócz motywacji, były też dobrą zabawą i zaskoczeniem :)

      Usuń
  2. Już po raz drugi sprawiłaś mi przyjemność z lektury. Książki Krystyny Mirek były mocno realistyczne, a Agnieszka Krawczyk stworzyła bajkowe miejsce na świecie.

    Kolejne tomy zdecydowanie bardziej mi się podobają od "Magicznego miejsca", "Dolina mgieł i róż" pochłonięta. Dziękuję za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      W ogóle staram się, stawiać Wam takie zadania/autorów/ jakie już sama poznałam i wg Waszych gustów polecać. Dlatego naprawdę miło mi potem czytać, że komuś się podobało i czyta inne tytuły autora :)
      Myślę, że teraz z kolejnymi tomami pójdzie Ci z górki - cudne są :)

      Bardzo proszę - Polecam się na przyszłość :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...