piątek, 12 maja 2017

Wielka feta u ejotka, czyli konkurs na 5 urodziny bloga!


Kochani,

22 maja 2012 roku założyłam ten mój kącik blogowy i nadałam mu nazwę Ejotkowe postrzeganie świata, bo... to nie miało być tylko o książkach, ale na tematy różne. Jak ja widzę różne sprawy, trochę miałam się tu żalić i wyrzucać z siebie smutki.
Ale wszystko poszło w zupełnie innym kierunku niż w założeniu i ... jest mi z tym dobrze:) Bo to moja pasja i odskocznia od codzienności. Nie przypuszczałam, że to miejsce tak się rozwinie, choć czasu brakuje i wiem, że nie jest idealnie.

To dzięki Wam obchodzimy właśnie 5 urodziny bloga i z tej okazji bardzo Wam dziękuję!  Że jesteście, że wspieracie, że bierzecie udział w moich szalonych konkursach i wyzwaniach. Pomysłów mam masę i cieszę się, że realizujemy je razem.
Bardzo dziękuję Wam za te pięć lat - za komentarze, odwiedziny, maile oraz wiadomości prywatne w mediach społecznościowych. Za spotkania na targach...
To dzięki prowadzeniu bloga poznałam wielu z Was a także autorów oraz przedstawicieli wydawnictw i agencji PR. O genialnych książkach nie wspomnę...

Z tej wyśmienitej okazji, jaką są okrągłe urodzinki mam dla Was konkurs. Wzorem lat ubiegłych wsparły mnie wydawnictwa oraz agencje PR, z którymi współpracuję i dzięki nim mam dla Was nie 20, nie 30, ale.... ponad 40 nagród!

Starałam się, by nagrody były bardzo różnorodne, liczę że każdy znajdzie coś dla siebie.
Nie pozwólcie, by się zmarnowały i zadbajcie, by WSZYSTKIE znalazły ciepły kąt! :)
Gorąca prośba - nagrody są cudowne (moim skromnym zdaniem), ale potrzebne jest Wasze wsparcie w rozreklamowaniu konkursu :)

Istnieje możliwość, że do puli nagród coś jeszcze wpadnie - czekam na jeszcze jedną odpowiedź - ale chciałam już opublikować konkurs, dlatego śledźcie bloga, poinformuję Was o edytowaniu posta i dodaniu nagród, gdyby mi się udało je zdobyć :) Zadania możecie już oczywiście podejmować :)


DZIĘKUJĘ!


Liczbowe podsumowanie pięciu lat bloga (w nawiasie liczby z 4 urodzin):

  • opublikowane posty -  1 161  (878)
  • pozostawione komentarze - 23 177  (18 016)
  • licznik odwiedzin - 496 382  (315 454)
  • bloga obserwuje - 270  osób (223)
  • FB lubi - 343 (163)
Dziękuję i proszę o jeszcze :)



 
Coroczny Wielki Urodzinowy Konkurs Blogowy - start!



Wzięłam pod uwagę Wasze sugestie i pomysły w kwestii zadań konkursowych, o które prosiłam w poście kwietniowym - rezultat znajdziecie poniżej - dla każdego jest coś miłego. Starałam się pogodzić wszystkie pragnienia. Jedna prośba - doczytajcie dokładnie - nie przerażajcie się liczbą zadań! Nie będziecie realizować wszystkich!



Dziękuję sponsorom - po raz kolejny zaskoczyliście mnie wsparciem puli nagród urodzinowego konkursu! Bardzo dziękuję w imieniu swoim, solenizanta-bloga a przede wszystkim moich czytelników, którzy będą mieli okazję wygrać wspaniałe nagrody :)



BANER:


Jola, dzięki za baner :)



ZASADY:


  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - Ejotek a Sponsorami są instytucje/wydawnictwa, które przekazały mi książki na potrzeby konkursu: Book senso, Wyd. IV Strona, Wyd. Adamada, Wyd. Borgis, Wyd. Feeria, Wyd. Filia, Wyd. Filia Mroczna Strona, Wyd. MUZA, Wyd. Nasza Księgarnia, Wyd. Novae Res, Wyd. Prószyński i S-ka, Wyd. Replika, Swoboda PR, Wyd. Znak
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu a ponoszę koszty wysyłki części nagród
  3. Nagrodami w konkursie są nowe egzemplarze książek, których zdjęcia są widoczne w tym poście
  4. Konkurs rozpoczyna się 12.05.2017 r. a kończy 28.05.2017 r. o godz. 23:59
  5. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  6. Jeśli zwycięzca w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników (i otrzymania maila ode mnie) nie poda adresu do wysyłki nagrody, wybiorę kolejną osobę.
  7. Nagrody zostaną wysłane w części przeze mnie a w części bezpośrednio z Wydawnictw
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Zastrzegam sobie prawo do subiektywnej decyzji. Jeśli po którąś książkę nie zgłosi się osoba chętna zostanie ona przyznana innej osobie spośród uczestników. Może też być przyznana jednej osobie większa liczba książek niż jedna, jeśli uczestników będzie mniej niż nagród lub jeśli osoby z mniejszą liczbą punktów pragnęły książek, które zostały już przyznane.
  10. Co zrobić by wygrać ?
  • obserwuj bloga (napisz pod jaką nazwą/nazwiskiem/nickiem obserwujesz) lub polub FB (lubię jako...) - nieobowiązkowe, ale będzie mi miło
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej) - napisz gdzie go znajdę (można też umieścić informację na FB, google+, Instagramie, Twitterze czy w innym miejscu) - również będzie mi miło :)
  • podaj swój e-mail (nie jest to konieczne, ale nie będę miała jak skontaktować się z Tobą, gdy wygrasz)
  • odpowiedzi na zadania konkursowe przyjmuję tylko w dwóch miejscach: komentarze oraz mój mail (szczegóły poniżej)
  • osoby zgłaszające prace wyłącznie poprzez maila proszone są o podanie powyższych informacji (baner, polubienia) właśnie tam
  • napisz tytuły książek, które chcesz otrzymać (bardzo proszę również o informację, która książka by Was nie ucieszyła, albo już macie. Ułatwi mi to rozdział nagród. Można podać kilka tytułów na "tak" i na "nie"). Może też być tak, że jeśli nikt nie wypisze na "tak" książek mniej znanych to Wy zostanie bez nagród, bo tych znanych zabraknie a książki zostaną nierozdysponowane.... A wolałabym Was nagrodzić :)
  • zadań konkursowych jest kilka - ale UWAGA - każdy wybiera dla siebie 3, które jego zdaniem najbardziej mu się podobają :) 
  • Swoje odpowiedzi na wybrane zadania umieszczajcie w komentarzach lub przesyłajcie na mojego maila (ejotek1980[małpa]gmail.com; w tytule: "Urodzinowy konkurs - zadanie nr ..." - będzie stworzona formuła, które przekieruje Wasze maile do specjalnego folderu, dlatego proszę o taki format tematu).  
  • W obrębie każdego zadania będę przyznawała punkty, później zsumuję je u każdego uczestnika. Osoby mające najwięcej punktów będą miały pierwszeństwo w przyznawaniu nagród, otrzymaniu tych wymarzonych.
  • po zakończeniu konkursu opublikuję Wasze prace wraz z punktacją (możliwe, że każde zadanie w odrębnym poście) i wynikami
  • EDIT: wolałabym, by Wasze prace konkursowe nie były wcześniej nigdzie publikowane ani udostępniane
  • A oto zadania do wyboru (proszę o w miarę krótkie uzasadnienia, wtedy szybciej będą wyniki konkursu :D):
  1. Gdybyś miała/miał napisać powieść obyczajową to w jakim kraju rozgrywałaby się akcja i dlaczego
  2. Wymień 2 tytuły książek, które czytałaś/-łeś dawno, ale wciąż tkwią w Twojej pamięci. Co było w nich takiego magicznego?
  3. Zrób własnoręcznie zdjęcie na potrzeby tego konkursu, na którym będzie: książka, która zachwyciła Cię ostatnio (lub najulubieńsza w ogóle), ulubiony kubek (szklanka/filiżanka) oraz rzecz lub hobby (poza czytaniem), które Cię charakteryzuje   [uwaga! nie musisz mieć super aparatu, by wykonać to zadanie, liczy się treść zdjęcia a nie super jakość] - edit: czyli na jednym zdjęciu muszą znaleźć się 3 elementy.
  4. Wymień 2 bohaterów literackich, do których nie czułaś sympatii w trakcie niedawnej lektury a wręcz miałaś/-łeś ochotę rzucić książką. Czym Cię tak zdenerwowali?
  5. Zawsze lubiłam łamigłówki. Ułóż dla mnie krzyżówkę (max 12 haseł) - najlepiej literacką, oczywiście z hasłem finałowym :)
  6. Masz szansę na jeden dzień zamienić się w bohatera literackiego i żyć jego życiem. Kogo wybierzesz i dlaczego?
  7. Coś dla kreatywnych operatorów aparatów/telefonów - odtwórz okładkę dowolnej książki tworząc obok niej Twoją kompozycję z przedmiotów/ludzi/zwierząt/roślin - całość sfotografuj (pierwowzór oraz Twoje dzieło)
  8. Kilka dni temu skończyłam czytać książkę, w której wydawnictwo przygotowywało książkę kucharską nieżyjącej już bohaterki do wydania. Szkoda, że nie mogę poznać zawartości, bo czasem już brakuje mi pomysłów... Podziel się swoim ulubionym przepisem na danie dla mięsożerców
  9. Czytasz cudowną książkę, mocno Cię wciągnęła, ale zakończenie jest zupełnie nie po Twojej myśli i psuje Ci wizję całości. W której książce i w jaki sposób zmieniałabyś/-łbyś zakończenie?


NAGRODY:


pakiety:

pakiet Malowniczego od Znaku




pojedyncze tytuły (kolejność przypadkowa):


1 egz. od Znaku

1 egz. od Znaku

1 egz. od Filia Mroczna Strona i Alka Rogozińskiego

1 egz. od Swoboda PR i Edipresse

1 egz. od Book senso

1 egz. od Znaku


1 egz. od Znaku


1 egz. od IV Strony

1 egz.od Prószyńskiego

1 egz. od Filii

1 egz. od Prószyńskiego

1 egz. od Repliki


1 egz. od Prószyńskiego

1 egz. od Naszej Księgarni
1 egz. od Swoboda PR i Edipresse

1 egz. od Naszej Księgarni

1 egz. od Prószyńskiego
1 egz. od Swoboda PR i Edipresse

1 egz. od Naszej Księgarni

1 egz. od Znaku
1 egz. od Swoboda PR i Edipresse

1 egz. od Prószyńskiego

2 egz. od Borgis

1 egz. od Znaku
2 egz. od Muzy

2 egz. od Muzy

2 egz. od Muzy

3 egz. od Znaku
1 egz. od Adamady

1 egz. od Znaku
1 egz. od Novae Res

1 egz. od Novae Res

1 egz. od Novae Res
1 egz. od Feerii

1 egz. od Feerii

1 egz. od Feerii





Koniec :)



SPONSORZY:
























76 komentarzy:

  1. Ale poszalałaś z zadaniami! Nagrody ekstra, pewnie będziesz miała tłumy chętnych ☺ Gratuluję Ewelinka i życzę wielu dających radość i satysfakcję lat blogowania. Ja się nie udzielam ake życzę wszystkim powodzenia i natchnienia☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam z ilością, ale trudne nie są... Zwłaszcza, że każdy sam może wybrać.
      Starałam się :D
      Dzięki Gosiu!
      Tradycyjnie będę Cię męczyć, żebyś wzięła udział :)

      Usuń
  2. Ewelinko!
    Gratuluję Ci wytrwałości i pasji z jaką tworzysz to miejsce i życzę wielu kolejnych rocznic :D

    Oczywiście zgłaszam się do konkursu (:
    Obserwuję bloga jako pasjonatka książek
    Fb lubię jako Renata Bednarczyk (Pasjonatka książek)
    Baner i informacja o konkursie https://www.facebook.com/profile.php?id=100008321268897
    Interesują mnie książki: "Jeszcze raz", "Do trzech razy śmierć", "Koniec samotności", "Córka wiatrów".
    Mam pakiet "Malownicze", "Sanatorium pod Zegarem", "Tylko milion".
    Oczywiście mam też dylemat z wyborem zadań, ale na to jest jeszcze trochę czasu (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)

      Nawet nie myślałam, że będzie inaczej :D liczyłam, że się zgłosisz. Tylko ważna sprawa, czy na pewno nie chcesz dopisać coś na "tak", bo podałaś mało a w razie czego to wiesz, jest jeszcze kilka fajnych.
      Specjalnie tak to ułożyłam, żeby były 3 weekendy, ale wiesz...czas szybko ucieka!

      Usuń
    2. Wiem (-: Wczorajszy dzień mi uciekł, dziś brakuje mi jednego elementu do zadania, a następny weekend na targach :D

      Usuń
    3. Ewelinko!
      Wycofuję z puli nagród pożądanych "Córkę wiatrów", bo już mam :D Interesują mnie jeszcze książki od Wydawnictwa Feeria, "Nasza Księgarnia" oraz "Leśna szkoła dla każdego" :D

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie! Mój ulubiony blog:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      czerwienię się :D i zapraszam Cię do konkursu!

      Usuń
  4. Wielkie, wielkie gratulacje z okazji takiej cudnej rocznicy! To się nazywa mieć staż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Wiolu :) O tak, teraz to poważny "wiek" już...

      Usuń
  5. Gratuluję tak dorosłego wieku blogowego! Najważniejsze, ze to dla Ciebie pasja i przyjemność.
    A nad zadaniami pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Tak, to dla mnie 3xp: pasja, przyjemność i pomysły :D
      Czekam na Twoje zgłoszenie!

      Usuń
  6. Serdeczne gratulację! Oby blogowanie nadal sprawiało Ci tyle radości co obecnie :)
    A do konkursu się zgłoszę, tylko muszę pomyśleć nad zadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Czekam, czekam na Twe działania konkursowe :)

      Usuń
  7. Gratuluję zacnego stażu! Już myślę nad konkursem ;) życzę wielu kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myśl, myśl - czekam na wyniki :)
      I dzięki za reklamowanie :D

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania, żebym mogła zamęczać Cię e-mailami! :) Miałam nie brać udziału w żadnych konkursach, ale może jak Jaś da mi chwilę oddechu, to może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Zamęczaj do woli :) byle nie na amen, bo wiesz... :P
      Wytłumacz Jasiowi, że dla niego też możesz coś wygrać z NK i Ci pomoże - nie możesz mi odmówić udziału w taaakim konkursie! :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się:)
    Obserwuję i lubię FB jako: Katarzyna Iwańczak
    Baner: https://www.facebook.com/katarzyna.iwanczak.92/posts/10207252978043358?pnref=story
    Wybieram książki: "Do trzech razy śmierć", "Talizmany", "Małe wielkie rzeczy", "Tylko milion", "Zgubna trucizna", "Nigdy nie jesteś sama", "Córka wiatrów", "Kobiety z Ravensbrück",
    Odpowiedzi wyślę na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  10. STO lAT !!!
    Wszystkiego najlepszego Solenizantko :-)

    Oczywiście ZGŁASZAM się ! :-)
    Obserwuję już od dawna :-)
    Banerek zaraz będzie u mnie a zadania i nagrody wyślę na maila.

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ściska urodzinowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Choć nie wiem czy dociągnę bloga do setki :P

      Miałam taką nadzieję :D Czekam na maile od Ciebie!

      Usuń
  11. Ewelinko, może na blogu podziękuję Ci za wspaniały i kreatywny konkurs. Wybór książek jest wspaniały. Właściwie każda mnie ucieszy, ale podaję wybrane tytuły:"DZIEWCZYNY Z POWSTANIA", "KOBIETY Z RAVENSBRUCK", "CÓRKA WIATRÓW","KONIEC SAMOTNOŚCI", "DO TRZECH RAZY ŚMIERĆ", "SANATORIUM POD ZEGAREM", KURS HISZPAŃSKIEGO B.PAWLIKOWSKIEJ TEŻ JEST FANTASTYCZNY...ALE MAM ZGRYZA :) Z KAŻDEJ KSIĄŻKI SIĘ UCIESZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowo :)
      Dziękuję za udział. Czyli żadnej książki z puli nie posiadasz? Bo to też dla mnie ważne...

      Usuń
    2. Dzięki za pierwsze punkty ;) Z tej puli żadnej książki nie posiadam. Z każdej się ucieszę ;)

      Usuń
  12. Lubię na fb jako Magdalena Urbańska. Udostępniłam info z banerem na swojej fb tablicy. Mój mail urbanska.madzia@gmail.com. Co do nagród. Bardzo duże TAK dla "Malowniczego" i "Córka wiatrów", chętnie przygarnę również "Czekałam na ciebie", "Dziewczyny z powstania", "Jeszcze raz", "Małe wielkie rzeczy", "Obłoki Fergany", "Ulisses z Bagdadu".
    Odpowiedzi konkursowe właśnie poszły na maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi dotarły :)
      Tylko do Ciebie również ważne pytanie - czy są tu książki, które posiadasz... To ważne potem przy rozdzielaniu... Bo jak od całości puli odejmę te co masz to uzyskam też "mniejsze tak" :)

      Usuń
    2. Posiadam lub mniej mnie ucieszą książki Pawlikowskiej oraz tytuły "Dzielnica występku", "Sanatorium pod zegarem", "Córka Fanny Hill", "Leśna szkoła dla każdego". ;)

      Usuń
  13. Najlepsze życzenia z okazji piątych urodzin bloga :)

    Do konkursu urodzinowego się zgłaszam :)
    Blog obserwuję jako Agnes C.
    Lubię profil na Facebooku jako Agnieszka Monika
    Baner konkursowy udostępniony:
    https://www.facebook.com/agnieszkamonikac/posts/262051507531929?pnref=story
    Odpowiedzi wyślę z maila: agnieszka.mp@vp.pl

    Książki na "Tak":
    * Sanatorium pod zegarem (bo mam jej młodszą siostrę "Weranda na Czarcim Cyplu")
    * Jeszcze raz (bo mam jej starszą siostrę "Bez Ciebie")
    * Czekałam na Ciebie (pamiętam Twoją wzruszającą recenzję)
    * Kiedyś byłyśmy siostrami
    * Małe wielkie rzeczy
    * Perska namiętność
    * Córka wiatrów
    * Córka Fanny Hill
    * Koniec samotności
    * Tylko milion
    * Ulisses z Bagdadu
    * Obłoki Fergany

    Książki raczej na "Nie":
    * z wydawnictwa Feeria, bo to młodzieżówka,
    * kurs hiszpańskiego, bo osobiście uczę się francuskiego
    * pozycje dla dzieci
    * cykl Malownicze, bo już mam dwa ostatnie tomy

    Ogólnie wygrana każdej książki mnie ucieszy.
    Jednej bardziej, drugie mniej :)
    Liczę się z tym, biorąc udział w konkursie.

    Mam pytania:
    * co do wypowiedzi pisemnych czy jest jakiś limit zdań?
    * kilka pytań konkursowych jest dość popularnych. Czy moje odpowiedzi na Twoje pytania mogły zostać już wcześniej gdzieś przeze mnie zamieszczone, np: pół roku temu w konkursie organizowanym przez jakieś wydawnictwo? Czy jednak muszą to być nigdzie wcześniej niepublikowane odpowiedzi/zdjęcia? Nie ma o tym info w regulaminie, a myślę, że może to być istotne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ale wpis :) To po kolei:
      Dzięki za życzenia i fajnie że bierzesz znów udział :)
      W wypowiedziach pisemnych nie ma limitu, każdą wypowiedź wezmę pod uwagę - chodzi mi tu raczej o w miarę krótkie wypowiedzi, bo potem jednak potrzebuję chwilę, żeby były wyniki :)
      Fakt, nie napisałam o tym, mój błąd, ale wolałabym by były to odpowiedzi/prace/fotki na potrzeby mojego konkursu. Chyba że stworzyłaś wcześniej, ale nie publikowałaś/nie wysyłałaś na inne konkursy. Rok temu miałam wiele skarg, że niektóre prace były wielokrotnie wykorzystywane i wolałbym tego uniknąć.
      Liczę, że mimo to dasz radę :)

      Usuń
    2. Mała zmiana: Książkę "Koniec samotności" wygrałam wczoraj w innym konkursie i w razie nagrodzenia moich odpowiedzi, prosiłabym żebyś mi jej nie przydzielała :)

      Usuń
  14. Z okazji piątych urodzin bloga wszystkiego najlepszego :) Cóż jesteś jedyną blogerką, którą odwiedzam regularnie, życzę aby pomysłów nigdy Ci nie zbrakło na jego prowadzenie.

    Do konkursu urodzinowego się zgłaszam :)
    Blog obserwuję jako Paulina Sarnecka
    Lubię profil na Facebooku jako Paulina Sarnecka
    Baner konkursowy udostępniony:
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008321268897

    Książki, które posiadam i ich NIE CHCĘ: "Sanatorium pod Zegarem", wszystkie pozycje Beaty Pawlikowskiej

    Książki które chcę: Pakiet Magdaleny Kordel, "Jeszcze nie zwariowałam (chyba)", "Nigdy nie jesteś sama". Prawda jest taka, że ucieszy mnie każda.

    Zadania się tworzą, niestety bardzo powoli. Do 28 maja muszę się wyrobić, szkoda przegapić tyle świetnych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Czekam na Twoje zadania, dasz radę - każdego wieczoru jedno i za trzy dni będziesz już tylko czekać na wyniki :)

      Usuń
  15. Ewelinko, życzę Tobie samych ciekawych lektur, niesłabnącej weny i dalszych tak ciekawych pomysłów, a Twojemu blogowi, aby nadal ciekawił stałych czytelników i przyciągał wciąż nowych. :)

    Biorę udział w urodzinowym konkursie, a na mojej Poczytajce zamieściłam baner. (http://poczytajka.blog.pl/) Profil polubiony na FB jako Monika Wilczyńska.

    Jeśli chodzi o lektury to na pewno CHCĘ i się uśmiecham :) o któryś z tytułów:
    "Córka wiatrów"
    "Sanatorium pod zegarem"
    "Małe wielkie rzeczy"
    "Nie jesteś sama"
    "Perska namiętność"
    "Nigdy nie jesteś sama"
    "Kiedy byłyśmy siostrami"
    "Jeszcze raz"

    Tytuły z których REZYGNUJĘ (posiadam je lub już przeczytałam):

    Beata Pawlikowska - obie pozycje
    Seria "Malownicze"
    "Czekałam na Ciebie"
    "Arena szczurów"
    "Rok królika"
    "Wymyśliłam Cię"
    "Do trzech razy śmierć"
    "Dziewczyny z powstania"
    "Moc granatu"
    "Córka Fanny Hill"
    "Z życia zdeklarowanej singielki"

    oraz te, które mnie zupełnie nie interesują: "Mapa przyszłości", "Miasto w chmurach", "Podróż dookoła świata", "Leśna szkoła dla każdego", "PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów",

    Przepraszam, że lista jest taka długa, ale skoro dopuszczasz wybór, to postanowiłam skorzystać. :)

    Odpowiedzi na zadania prześlę mailem już wkrótce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie przepraszaj! Taka wnikliwa lista tylko mi pomoże :)
      Czekam!

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Życzę dalszych owocnych lat :)
    Obserwuję jako : Dorotka Czyżycka
    Lubię jako : Robert Czyżycki
    Baner konkursowy udostępniam : https://www.facebook.com/robert.czyzycki
    e mail: dorotkadg77@gmail.com

    Jeśli chodzi o lektury to na pewno CHCĘ
    pakiet Malowniczego
    "Do trzech razy śmierć"
    "Kiedy byłyśmy siostrami"
    "Sanatorium pod zegarem"
    "Perska namiętność"
    "Moc granatu"
    "Córka wiatrów"
    "P.S.I like you"
    "Dziewczyny z powstania"
    "Jeszcze raz"
    "Człowiek zawsze kicha dwa razy. Masażysta też…"
    "Małe wielkie rzeczy"
    "Tylko milion"
    "Koniec samotności"
    "Zgubna trucizna"
    "Z życia zdeklarowanej singielki"
    "Nigdy nie jesteś sama"

    Tytuły z których REZYGNUJĘ
    "Arena szczurów"
    "Czekałam na Ciebie"
    "Talizmany"
    "Dzielnica występku"
    "Kobiety z Ravensbruck. Życie i śmierć w hitlerowskim obozie koncentracyjnym dla kobiet"
    "Córka Fanny Hill"
    "Mapa przyszłości"
    "Praktyczny kurs języka hiszpańskiego"
    "Miasto w chmurach. Miasto pod ziemią"
    "Narkotyki, anoreksja i inne sekrety"
    "Podróż dookoła świata"
    "Rok królika "
    "Jeszcze nie zwariowałam (chyba)"
    "Ulisses z Bagdadu"
    "Leśna szkoła dla każdego"
    "Obłoki Fergany"
    "Pan. Sekretne dziedzictwo króla elfów"
    "Arkandel "
    "Finezja duszy martwej"
    "Wymyśliłam Cię"
    Odpowiedzi już wysłane na maila.
    Pozdrawiam :)







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Maile dotarły.

      Usuń
    2. Cieszę się. Teraz tylko niecierpliwie czekam na wyniki :)

      Usuń
  17. Zgłaszam się :)
    Banerek po prawej na moim blogu: http://czarneespresso.blogspot.com/
    Obserwuję (stale i wciąż) jako: Czarne Espresso :)
    Odpowiedzi wyślę na maila
    Mój mail to: czarneespresso@gmail.com
    Chętnie przygarnęłabym:
    - Pakiet „Malownicze”
    - "Córka wiatrów"
    - "Sanatorium pod zegarem"
    - "Do trzech razy śmierć"
    - "Zgubna trucizna"
    - "Leśna szkoła dla każdego"
    - "Obłoki Fergany"
    - "Dziewczyny z powstania"
    - "Podróż dookoła świata"

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelino, serdeczne gratulacje i pisuj nam tutaj jak najdłużej, bo Twoje recenzje są niezwykle potrzebne w natłoku wielu lektur.

    Co do konkursu, to zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Badylarka, mail: dom.sad.ogrod@gmail.com
    Banerek akcji od dnia publikacji informacji o konkursie znajduje się w prawej szpalcie bocznej na moim blogu weekendywdomuiogrodzie.blogspot.com

    1. Gdybym miała napisać powieść, jej akcja toczyłaby się w Polsce, w niewielkiej miejscowości, gdzie czas płynie leniwie, a ludzie dzielą swe obowiązki między pracę zawodową i uprawianie własnych warzyw, owoców i kwiatów w przydomowych ogródkach.

    2. Książki, które tkwią w mojej pamięci od lat:
    "Między ustami a brzegiem pucharu" M. Rodziewiczówny - to moja pierwsza "dorosła" książka, która zapoczątkowała moją miłość do Autorki (przeczytałam wszystkie Jej książki; niektóre nawet 6 razy), wpłynęła na wybór szkoły średniej oraz niezwykłe uczucie do mojego warzywnika,sadu i ogrodu ozdobnego.
    "Zaklęty dwór" W. Łozińskiego - książka, którą pokazałam sobie, że książkę można przeczytać w kilka godzin, a potem czytać powtórnie dla pięknego języka, łacińskich wtrąceń, niesamowicie (mimo że minęło 150 lat od jej pierwszego wydania!) zbudowanej fabuły, dialogów i precyzyjnych charakterów bohaterów.

    4. Nie czułam sympatii (Choć to bardzo delikatne sformułowanie) do:
    - Laury z "Napisz na priv" A. Krawczyk - nie znoszę pustych kobiet, które nie wiedzą, czego chcą, marnują swój czas przed telewizorem, mają ironiczne podejście do ludzi, którzy je kochają i które nie potrafią czerpać z tego, co dobrego przynosi im życie;
    - głównego bohatera "Drwala" Witkowskiego (nie pamiętam imienia) - powód bardzo podobny do powyższego z tym, że dotyczy mężczyzny; ma ok. 40 lat, a zachowuje się jak nastolatek, ironizuje i naśmiewa się z innych, co ma to być podobno (zdanie autora i recenzentów) dystansem do siebie. Książkę po przeczytaniu naprawdę wyrzuciłam (na makulaturę). Jak dotąd to jedyna książka, którą tak potraktowałam.

    Chętnie przygarnę:
    Córkę wiatrów
    Obłoki Fergany
    Czekałam na ciebie
    Małe wielkie rzeczy
    Tylko milion
    Dzielnica występku
    Talizmany

    Resztą książek nie jestem zainteresowana (przeczytałam lub mam, lub "wyrosłam")

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewelinko gratuluję tak zacnej rocznicy i życzę [na razie] kolejnych pięciu :)
    Obserwuję i lubię jako [wiesz kto]
    mail - monweg@wp.pl
    baner - https://monweg.blogspot.com/p/obieg-zamkniety.html
    Książki, które mnie interesują:
    - Kobiety z Ravensbrück
    - Małe wielkie rzeczy
    - Pan. Sekretne dziedzictwo króla elfów
    - Córka wiatrów
    - Ulisses z Bagdadu
    Posiadam książki z Feerii. Tak naprawdę interesują mnie tylko te pozycje, które wymieniłam.
    A nad odpowiedziami się zastanowię i podrzucę później.
    I zapraszam na konkurs do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) To bardzo bezpieczne "na razie" :)
      Czekam na odpowiedzi :D
      Dzięki za info, zerknę

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że odpowiedzi doszły ☺ serdeczności.

      Usuń
    3. Mail obecny :) dzięki

      Usuń
    4. Chyba źle ponumerowałam zadania. Mniemam, że to nie będzie wielki problem. Buziaki :)

      Usuń
    5. To najpierw dostaniesz trzy sekundową naganę wzrokową hihi a potem sobie pozmieniam :P

      Usuń
  20. Po pierwsze gratuluję aż 5 lat blogowania! :D To dużo czasu i przede wszystkim wkładu, dlatego należą się szczere gratulacje :). Życzę natomiast kolejnych 5 i 5 i jeszcze więcej lat. Niech cię zapał na pisanie i czytanie nie opuszcza :). No i żeby czasu ci na to starczało. Dodatkowo życzę, abyś trafiała na same świetne książki :).
    Udział w konkursie oczywiście biorę :)
    Obserwuję: Gosche / Lubię: Gosche Books
    E-mail: goschebooks@gmail.com
    Baner: https://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
    Odpowiedzi wysyłałam na maila, mam nadzieję że doszły :)
    Jeśli chodzi o książki to najbardziej interesują mnie: (w takiej kolejności)
    - ''P.S. I like You'' Kasie West
    - ''Wymyśliłam Cię'' Francesca Zappa
    - ''Koniec samotności'' Benedict Wells
    - ''Małe, wielkie rzeczy'' Jodi Picoult
    - ''Nigdy nie jesteś sama'' Renata Adwent

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że z reszty książek raczej rezygnuję. Mnie nie bardzo interesują a ktoś może mieć większe szanse :).
      Konkursy, w których brałam udział to: 3,4,5 (przypadkowo, że tak po kolei :D).

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Cała 3 odpowiedzi dotarła :)

      Usuń
  21. Zgłaszam się i gratuluję serdecznie 5 lat!
    Banerek u mnie na blogu po prawej stronie
    Obserwuję od dawna, mail masz.

    Na TAK:
    Jeszcze raz
    Kiedy byłyśmy siostrami
    Talizmany
    Tylko milion
    Obłoki Fergany
    I dziecięce
    Mapa przyszłości
    Miasto w chmurach
    Pozostałe książki albo mam, albo mnie nie chwyciły za serce 😉
    Nad zadaniami jeszcze myślę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Zadanie mam jedno.

      Usuń
    2. Poszło drugie zadanie (nr 3).
      Proszę wykreśl z moich książek na Tak "Jeszcze raz", jest sporo chętnych na ten tytuł, a ja w sumie niekoniecznie.

      Usuń
    3. I zadanie trzecie wysłane :)

      Usuń
  22. 5 lat to piękny wynik. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat i samych perełek książkowych!

    Zgłaszam swój udział i już myślę nad odpowiedziami.
    Obserwuję jako: Izabela Wyszomirska
    mail: iza.81@o2.pl
    Udostępniam banerek: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html

    A te (mam nadzieję, że perełki) mnie interesują:
    - pakiet Malowniczego od Znaku
    - Jeszcze raz
    - Do trzech razy śmierć
    - Sanatorium pod zegarem
    - Koniec samotności
    - Tylko milion
    - Małe wielkie rzeczy
    - Córka wiatrów
    - P.S. I Like You
    - Zgubna trucizna
    - Czekałam na ciebie
    - Kiedy byłyśmy siostrami
    - Córka Fanny Hill

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję stażu i sukcesów blogowych oraz życiowych. Podziwiam za pasję, wytrwałość, charyzmę - mam nadzieję, że blogowanie daje Ci wiele radości! Powinnaś być z siebie dumna! Życzę kolejnych wspaniałych latek i chwil z tą przygodą! Gratuluję!

    Zgłaszam się do konkursu!
    Lubię i obserwuję jako Sylwia Waligóra, na IG jako sylwia84w21
    Baner udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=294812444301584&id=100013184914101
    E-mail sylwia84w24@gmail.com

    Książki na nie:
    Małe wielkie rzeczy, Moc GRANATU (obie mam),poradniki/podróżnicze

    Książki bardzo bardzo na tak:
    Pan (kocham fantazy), Córka Fanny Hill, Koniec samotności
    Oraz wszystkie pozostałe :-)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, daje mi mnóstwo radości a dumna jestem bardzo z siebie, ale to wszystko dzięki Wam - czytelnikom!
      Dziękuję za miłe słowa.
      Mam wszystkie 3 maile.

      Usuń
  24. Gratuluję i zgłaszam się do konkursu !
    - obserwuję bloga jako Aga S
    - lubię profil na fb jako Agnieszka Ziętarska
    - udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011877633143
    - adres mailowy: cuddles@buziaczek.pl

    Książki na NIE:
    Narkotyki, anoreksja i inne sekrety
    Obłoki Fergany
    Ulisses z Bagdadu
    Praktyczny kurs języka hiszpańskiego
    kobiety z Ravensbruck

    Książki na TAK:
    Wszystkie pozostałe. Dla mnie każdy z tytułów byłby spełnieniem marzeń. :)

    Odpowiedzi na zadania przesyłam na maila.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry,

    Bloga i fanpage obserwuję jako Bernadeta Rohda.
    Informacja o konkursie udostępniona na moim profilu na fb.
    E-mail b.rzepa@interia.pl
    Profile fb sponsorów polubione:)

    Do wygrania są cudne nagrody.
    Najbardziej marzę o "Małe, wielkie rzeczy", "Dziewczyny z powstania", " Córka wiatrów" i "Podróż dookoła świata". Na komplet Malownicze jest dużo chętnych, tak więc ja nie będę o niego walczyć��

    Najmniej przypadły mi do gustu książki "Rok królika", "Dzielnica występku".

    Posiadam "Tylko milion"

    Ja cieszę się z każdej wygranej książki, dlatego przyjmę z chęcią każdy dar :)

    Odpowiedzi konkursowe wyślę e-mailem, dotrą napewno do 28 maja.

    Pani Ewelino pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzień dobry,

    Bloga i fanpage obserwuję jako Bernadeta Rohda.
    Informacja o konkursie udostępniona na moim profilu na fb.
    E-mail b.rzepa@interia.pl
    Profile fb sponsorów polubione:)

    Do wygrania są cudne nagrody.
    Najbardziej marzę o "Małe, wielkie rzeczy", "Dziewczyny z powstania", " Córka wiatrów" i "Podróż dookoła świata". Na komplet Malownicze jest dużo chętnych, tak więc ja nie będę o niego walczyć��

    Najmniej przypadły mi do gustu książki "Rok królika", "Dzielnica występku".

    Posiadam "Tylko milion"

    Ja cieszę się z każdej wygranej książki, dlatego przyjmę z chęcią każdy dar :)

    Odpowiedzi konkursowe wyślę e-mailem, dotrą napewno do 28 maja.

    Pani Ewelino pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. przede wszystkim sto lat, sto laaat! czytuję twojego bloga w sekrecie od jakichś paru miesięcy i naprawdę bardzo gratuluję tak długiego blogowego stażu!

    zgłaszam się do konkursu :) odpowiedzi wysłałam mejlowo, w środku znajdziesz wszelkie informacje, tzn. jak obserwuję i oczywiście odpowiedzi na pytania :D.

    książki na „tak”:
    „Kobiety z Ravensbruck”, „Ulisses z Bagdadu”, „Do trzech razy śmierć”, „Dzielnica występku” (te to tak szczególnie) „Kiedyś byłyśmy siostrami”, „Zgubna trucizna”, „Talizmany”.

    nie posiadam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek; reszta raczej nie przypadła mi do gustu, ale gdyby się nie udało z książkami na „tak”, to żadną nie pogardzę :).

    pozdrawiam!
    s.w.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawie przegapiłam zabawę, ale coś mnie tknęło, żeby spojrzeć na pasek boczny.
    Gratuluję rocznicy blogowej i życzę kolejnych owocnych latek.
    Oczywiście biorę udział, choć z mojego gapiostwa miałam tylko parę dni.

    Obserwuję od dawna jako Chaga i lubię też na FB, pod własnym nazwiskiem.
    Baner na pasku bocznym: http://pasjeodnalezione.blogspot.com/
    e-mail: chaga5@o2.pl
    Odpowiedzi wyślę za chwilę na maila.

    Z książek mam tylko pakiet Malownicze.
    Najchętniej przygarnęłabym:
    Córka wiatrów
    Jeszcze raz
    Zgubna trucizna
    Małe wielkie rzeczy
    Czekałam na Ciebie
    Dziewczyny z powstania
    Obłoki Fergany -byłam w Kirgistanie :)
    Do trzech razy śmierć Talizmany
    Sanatorium pod zegarem
    Wymyśliłam cię.

    Co do pozostałych książek, to nie chciałabym dostać czegoś powiedzmy „smutnego”, „ciężkiego”, bo zdecydowanie nie mam na coś takiego nastroju. Książki dla dzieci, ze względu na mojego smyka też mogą być.

    Generalnie ucieszę się z każdej książki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi zaczęłam wysyłać na mail, ale może najpierw formalności ;)
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Baner udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/643244519207089

    Książki wymarzone: "Małe wielkie rzeczy", "Jeszcze raz", "Do trzech razy śmierć", "Córka wiatrów", "Sanatorium pod zegarem", "Tylko milion".
    Ucieszą mnie, ale ciut mniej: "Zgubna trucizna", "Kiedy byłyśmy siostrami", "Córka Fanny Hill", "Perska namiętność", "Podróż dookoła świata", "Koniec samotności", "Nigdy nie jesteś sama", "Wymyśliłam cię".
    Mam serię Malownicze oraz "PS. I like you"

    Dobrze, to chyba tyle, myślę dalej nad zadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję 5 lat blogowania i życzę wielu dalszych, owocnych sukcesów :)

    Zgłaszam się do konkursu
    Bloga obserwuję jako: Jagoda G
    Na fb lubię jako: Jagoda Gindera
    Baner: https://plus.google.com/102223243176506653435/posts/8g6PWCUN5oH
    E-mail: jagodkaa121@gmail.com

    Zadania konkursowe wysłane na maila :)

    Książki wymarzone czyli książki baardzo na tak:
    -Pakiet Malowniczego
    -Do trzech razy śmierć
    -Jeszcze raz
    -Arena Szczurów
    -Sanatorium po Zegarem
    -Córka Fanny Hill
    -Małe wielkie rzeczy
    -Moc granatu
    -Córka wiatrów
    -P.S. I like you

    Książki, które mnie zainteresowały czyli książki na tak:
    -Czekałam na Ciebie
    -Człowiek zawsze kicha dwa razy, masażysta też…
    -Talizmany
    -Dziewczyny z powstania
    -Kiedyś byłyśmy siostrami
    -Kobiety z Ravensbruck
    -Praktyczny kurs języka hiszpańskiego
    -Perska namiętność
    -Rok królika
    -Tylko milion
    -Jeszcze nie zwariowałam (chyba)
    -Koniec samotności
    -PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów
    -Zgubna trucizna
    -Finezja duszy martwej
    -Z życia zadeklarowanej singielki
    -Nigdy nie jesteś sama

    Książki, które mnie nie zainteresowały czyli książki na nie:
    -Dzielnica występku (przeczytałam, posiadam)
    -Mapa przyszłości
    -Miasto w chmurach. Miasto pod ziemią
    -Narkotyki, anoreksja i inne sekrety
    -Podróż dookoła świata
    -Ulisses z Bagdadu
    -Leśna szkoła dla każdego
    -Arkandel
    -Obłoki Fergany
    -Wymyśliłam Cię

    Pozdrawiam
    Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Obserwuję i lubię jako: Beata Kandzia
    Mój e-mail: beatakandzia@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/Wr8hYyzVQon
    Zadania przesłałam na maila :)
    Książki:
    Chce
    "Do trzech razy śmierć"
    "Człowiek zawsze kicha dwa razy masażysta też..."
    "Dziewczyny z Powstania. Prawdziwe historie"
    "Jeszcze raz" Agata Przybyłek
    "Kiedy byłyśmy siostrami"
    "Sanatorium pod Zegarem" Liliana Fabisińska
    "Kobiety z Ravensbruck"
    "Małe wielkie rzeczy"
    "Obłoki Fergany"
    "P.S. I LIKE YOU"
    "Wymyśliłam Cię"
    "Z życia zdeklarowanej singielki"
    "Koniec samotności"
    "Nigdy nie jesteś sama"

    Mniej, ale również mnie ucieszą:
    "Arena szczurów"
    "Talizmany"
    "Dzielnica występku"
    "Córka Fanny Hill"
    "Perska namiętność"
    "Bator"
    "Moc granatu"
    "Tylko milion"
    "Jeszcze nie zwariowałam, chyba?"
    "Ulisses z Bagdadu"
    "Leśna szkoła dla każdego"
    "Finezja duszy martwej"

    Mam
    pakiet Malowniczego od Znaku
    "Czekałam na Ciebie"
    "Córka Wiatrów"
    "Narkotyki, anoreksja i inne sekrety"


    Nie chcę:
    "Mapa przyszłości"
    "Praktyczny kurs języka hiszpańskiego"
    "Miasto w chmurach, miasto pod ziemią"
    "Podróż dookoła świata"
    "Sekretne dziedzictwo króla Elfów PAN"

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja nie będę brał udziału, bo książek mam pod dostatkiem. Za to liczę na rewizytę. Może zainteresuje Was, Bloginie moje, mój ostatni wpis?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...