poniedziałek, 22 stycznia 2018

Liczbowe podsumowanie 2017 oraz plany na 2018 - podsumowując 2017 #9


Dzisiaj już ostatni z postów podsumowujących mój 2017 rok. Wystarczy, prawda? Ciekawa jestem czy sami robicie tak wnikliwe podsumowania... na tak wielu płaszczyznach.

Z uwagi na tworzenie tych podsumowań moje czytelnictwo w styczniu nie powala... Może też z uwagi na pogodę, która sprawia że źle się czuję a do tego pewne sprawy rodzinne...

Ale chyba nie potrafię sobie większości podsumowań odmówić :)




2017 czytelniczo:
  • przeczytałam 129  książek (w 2016 - 162; 2015 - 141, 2014 - 68, 2013 - 94), czyli 39 321 stron
  • najwięcej stron przeczytałam w grudniu - 4 336
  • najmniej stron w styczniu - 2 052
  • liczba przeczytanych e-booków:  11    (w 2016 - 10; 2015 - 6)
  • ile książek mi przybyło?? hmmm...  dużo :) W tym roku sporo uzupełniłam na półce LC '+2017' choć możliwe, że coś jeszcze pominęłam... Ale jeśli nic nie przegapiłam to na plusie mam... 194 książki. Znaczna większość to egzemplarze recenzenckie- nic dziwnego, że półki - te rzeczywiste - jakoś mi się gwałtownie skurczyły... :D

2017 blogowo:
  • opublikowane posty - 309 (2016- 290; 2015 - 262)
  • pozostawione komentarze - od początku bloga  26 971  (2016 - 21 552; 2015 -15 655) - usuwałam komentarze ze spamem i pierwszą edycję Mini Czelendż
  • najczęściej komentująca osoba - Sylwia
  • licznik bloga wskazuje - ponad 619 tysięcy wyświetleń (2016 - 430 tys.; 2015 - 260 tys.)
  • obserwatorzy bloga - 287 osób (2016 - 254; 2015 - 214)
  • polubienia na FB -  396  osób (2016 - 290; 2015 - 140)
  • Instagram - obserwujący: 243

Wszystkie te cyferki to Wasza zasługa! Dziękuję i ... proszę o jeszcze :)



Generalnie nie lubię robić większych planów, bowiem wtedy nic się nie udaje... Nie realizuje. Nie spełnia. Swoje Czytelnicze Marzenia umieszczam zwykle w zakładce, ale tak odrobinkę chciałabym zaplanować, by za rok móc napisać - ZREALIZOWANO :)


W 2018 roku chciałabym poznać wreszcie twórczość (alfabetycznie):
  • Diane Chamberlain
  • Remigiusz Mróz
  • Natalia Nowak-Lewandowska
  • Anna Sakowicz
  • Magdalena Zimniak


Zamierzam kontynuować przygodę z seriami, o których pisałam TUTAJ - czyli czytać kolejne z ukazujących się tomów a może jakieś tym samym uda się ukończyć. Tajny plan jest taki, by rozpocząć mniej więcej trzy nowe serie ("Flawia de Luce", książki Woźniaka i Małeckiego).
Z uwagi na wyrzuty sumienia konieczne jest przeczytanie przynajmniej jednej - chciałabym więcej - z pożyczonych książek - od Magdy i Ani.


I za to trzymajcie kciuki :)


A jak Wasze plany na 2018 rok? Robicie? Trzymacie się ich? Czy może działacie całkowicie na luzie?

29 komentarzy:

  1. Wyniki imponujące. Życzę spełnienia swoich planów.

    Wydrukowałam wszystkie twoje Top od 2014 roku, aby poznać twórczość polski pisarek i Marka Hłasko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :)
      Serio?? No już nie masz co drukować? :P A tak serio - to wiesz, że polecam twórczość polskich pisarek :)

      Usuń
  2. Wyniki świetne!Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plany na ten rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię podsumowania. Te Twoje czytałam z zainteresowaniem😀
    Swoje też lubię robić. I plany lubię. W tym roku zamierzam sięgać po książki z trzech serii, przeczytać kilka książek moich ulubionych autorów, w tym między innymi Diane Chamberlain (zaskoczyłaś mnie tym, że jej twórczości jeszcze nie znasz), chcę też odgruzować swoje półki i częściej sięgać po książki, które się na nich kurzą.
    A... I zamierzam prowadzić statystyki w temacie ilości przeczytanych stron. Założyłam sobie nawet specjalny notes w tym celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię; cieszę się :)
      A które to serie?
      No widzisz... ja nie tylko hasłami zaskakuję :D Chamberlain od dawna w planach tylko wciąż coś innego wskakuje...
      Przeczytane strony prowadzę w comiesięcznych podsumowaniach - mam miesiąc i od razu cały rok - polecam tę formę - masz w każdym poście wszystko :)

      Usuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Twoich podsumowań. Wyniki masz rewelacyjne i cieszę się, że nawet ja znalazłam się w tym podsumowaniu. ;-) Twórczość Nowak-Lewandowskiej też chcę poznać, Mróz już zaliczony, a Tobie serdecznie polecam Chamberlain!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki :)
      Zasłużyłaś - cały rok na 1 miejscu komentatorów :D
      Ja zaczynam od Głodu miłości a Ty?
      Mróz przede mną (Zacznę od Ekspozycji) a Chamberlain w końcu muszę(!) zacząć... Wiem, że polecasz, nie tylko Ty zresztą, ale wciąż coś i jakoś się nie udało... Za dużo świetnych lektur...

      Usuń
  5. Bardzo ładne wyniki! I trzymam kciuki za Twoje plany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje podsumowania (: Wyniki imponujące w każdym punkcie (: Do mojej biblioteczki przybyło 102 książki. Plan na 2018 jest taki, żeby przeczytać 100 książek w ciągu roku, pojechać na targi książki i chociaż trochę odgrzebać się z zaległości na półkach (: Co jest możliwe tylko wtedy, gdy będę kupowała mniej książek, a póki co takiego planu/postanowienia nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :P Dzięki :)
      A miało być 6 miesięcznie? :P
      To ja się z Twoimi planami zgadzam - 100 książek też chcę przeczytać, targi krakowskie obowiązkowo, zaległości zamierzam odgrzebać dzięki Mini Czelendżowi - a może coś poza też się uda...
      Nie masz takiego postanowienia? W takim razie ja ....trzymam kciuki! :)

      Usuń
    2. Było 6 przez trzy miesiące w roku :D Zapomniałam napisać, że Mroza też w końcu chciałabym poznać, a trylogia Anny Sakowicz już czeka na półce :D

      Usuń
    3. Zawsze to 3xtrzymanie się planu :)
      A ja myślałam, że Ty już znasz Mroza...!
      To mamy kilka wspólnych postanowień :D

      Usuń
  7. Gratuluję fantastycznego wyniku :) Życzę powodzenia w 2018 i zrealizowania wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W tej kwestii to już nie dziękuję :)

      Usuń
  8. Dużo tu się działo ☺ oby kolejny był równie udanym albo i jeszcze lepszym rokiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki!
    A sama wciąż jeszcze nie ogarnęłam podsumowań. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki przecudowny wynik! Ja się do Ciebie nie umywam :D Bardzo lubię takie statystyczne rzeczy :) sama w swoich podsumowaniach miałam kiedyś tyle pierdół, że przy końcu się w tym gubiłam :D jeśli chodzi o książkowe postanowienia to nie chce na siebie żadnych "obowiązków" wymuszać. Oczywiście mam coś w stylu "przeczytaj minimum 24 książki", ale to są takie postanowienia, że nawet sześciolatka by je zrobiła :P tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe i pokrzepiające słowo :)
      Ej, kobieto, Twój wynik jest wyższy od wielu Polaków, więc proszę bez takich... :)
      Też lubię... bawić się Excelem i statystykami, ale pierdół nie mam chyba zbyt wiele? Można więcej??
      "Obowiązków" dużych to i ja nie biorę, ale jakieś tak, żeby coś się działo jednak...
      Powodzenia w 2018! :)

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem. :) Mój tegoroczny plan to 100 przeczytanych książek. Co roku zbliżam się do tego wyniku, ale jeszcze nigdy nie udało mi się go osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ imponujące wyniki, pięknie i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...