wtorek, 23 stycznia 2018

Nowości od Znaku już u mnie :) - zapowiedzi

Znak mnie rozpieszcza :)

Dostałam przesyłkę z finalnym egzemplarzem "Smaków miłości", które premierę mają 30 stycznia oraz najnowszą powieść Marzeny Rogalskiej - premiera już 14 lutego!

Macie ochotę na te książki?



##########

Smaki miłości

Pełna pasji opowieść o kobiecie, która nie bała się spełniać swoich pragnień
Kalifornia 1934. Początkująca pisarka Mary Frances uwielbia swojego męża, ale prawdziwą namiętność czuje do jego najlepszego przyjaciela. Pierwsza wspólnie spędzona z Timem noc na zawsze odmieni losy całej trójki. Połączy ich niezwykły układ, w którym Mary znajdzie prawdziwe spełnienie, inspirację i wsparcie.
Czy tylko ekstrawaganckie, kontrowersyjne, przesycone skandalem życie może dać jej prawdziwe szczęście? Jakie oblicza miłości odkryje, zanim zrozumie, co dla niej najważniejsze?

Tocząca się w urokliwych pejzażach Kalifornii, południa Francji i szwajcarskich Alp zmysłowa powieść, pełna smaków, zapachów, zachwytów i wzruszeń powstała na kanwie biografii M.F.K. Fisher – słynnej amerykańskiej pisarki, której twórczość inspirował trójkąt: miłość, jedzenie i literatura.

- Kiedy piszę o głodzie, tak naprawdę chodzi mi o pragnienie miłości, o ciepło, które tak uwielbiamy i którego tak łakniemy – wyznała w swojej autobiografii.

Ashley Warlick – amerykańska pisarka i właścicielka niezależnej księgarni. Smaki miłości to jej czwarta powieść. 




##########

Gra w kolory

Jak kot, który żyje siedem razy, Agata po raz kolejny zaczyna na nowo.
Po dotkliwej stracie Agata dochodzi do siebie pod troskliwą opieką najbliższych. Kiedyś podzieliła się z nimi swoimi snami. Ale czy pojawi się ktoś, kto zechce dzielić z nią życie? I czy ona, targana wątpliwościami, będzie na to gotowa?

Aby być szczęśliwym, trzeba zrozumieć siebie. Marzena Rogalska poruszająco opowiada o wewnętrznym dojrzewaniu Agaty, odkrywa jej rodzinne tajemnice i pokazuje, że każdy może zmierzyć się z demonami zapomnianej i wypartej przeszłości. Trzeba tylko odwagi i… niewielkiej pomocy przyjaciół!  




Materiały ze strony wydawnictwa

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta książka Marzeny Rogalskiej. Będę czekać na recenzję. zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie planuję i bardzo się z tego powodu cieszę, bo w lutym wysyp nowości (: Co oczywiście oznacza, że nie zmieszczę się w limicie ):

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje półki się znacznie skurczyły. W bibliotece nie ma nowości, także raczej nie poznam tych powieści, albo za kilka lat :)

    Czekam na twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki raczej nie dla mnie, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...