sobota, 20 stycznia 2018

Rozczarowania książkowe roku 2017 wg ejotka - podsumowanie 2017 #8

Po najlepszych pozycjach roku 2017 przyszedł czas na te książki, które mnie rozczarowały.

Książki, po które sięgam naprawdę mocno i porządnie weryfikuję - czasami długo zastanawiam się zanim podejmę decyzję. Wiem co lubię, wiem czego nie czytuję. Ale jak wiadomo czasem opis książki potrafi zmylić a gdy chodzi o egzemplarze recenzenckie bardzo często nie ma możliwości sięgnąć po opinie innych. Dlatego zdarza się, że lektura zmusza mnie do niskich ocen. Są też przypadki, gdy opis jest ciekawy ale zawartość mimo to - z jakiegoś powodu - nie da się przetrawić. Cóż, różne są kryteria wyborów, najgorzej kiedy treść rozczarowuje.

To był rok dobrych książek :) Wyjaśnieniem niech będzie cyfra TOP :)  [rok temu przedstawiłam tylko książki ocenione na 3 gwiazdki]


Przedstawiam listę książek, które na LC oceniłam na 3 lub 4 gwiazdki:


TOP 7

  1. "Kobieta znikąd" Mary Kubica
  2. "Śmierć na żywo" James Patterson
  3. "Jesteś moją obsesją" Federico Moccia
  4. "Debiutant" SJ Hooks
  5. "Zdobywcy oddechu" Przemysław Piotr Kłosowicz
  6. "Madonny z ulicy Polanki" Joanna Marat
  7. "Niekochana" Madeline Sheehan


Jak zapatrujecie się na moje czytelnicze wpadki? Czytaliście i się zgadzacie czy może Wam się podobały te tytuły? A jakie były Wasze czytelnicze niezadowolenia?

10 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale w kontekście posta nie mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych książek, ale chciałam poznać twórczość dwóch pierwszych autorów...
    A Kubicy czytałaś coś innego czy tylko ten tytuł? Jeśli tak, to podobało Ci się, czy też nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pattersona czytałam kilka innych, bardzo mi się podobały :) Ta była taka jakaś felerna - moim zdaniem
      Mary Kubica - tylko ten tytuł czytałam.

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale czytałam dużo negatywnych opinii o "Debiutancie" oraz o "Niekochanej" - chociaż tu bardziej o serii, bo nie wiem, który to jest tom :) Dlatego też odpuściłam sobie te tytuły. Szkoda czasu, kiedy lista "do przeczytania" ciągle rośnie i rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kolejna część po Debiutancie była lepsza, ale już nie próbowałam...
      A Niekochana - cóż... może jako seria jest to jednak zjadliwe? Szkoda mi czasu, by sprawdzać, bo tak jak napisałaś... Mnóstwo super tytułów czeka :)

      Usuń
  4. Uff, nie czytałam żadnej z tych książek, także cieszę się z tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z tych książek, a w tym przypadku akurat z tego się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...