poniedziałek, 6 maja 2013

Zaproszenia

Dziś będą dwa zaproszenia. Jedno to moja prośba o wypełnianie ankiety, która od kilku dni widnieje w lewym bocznym pasku. Zaplanowałam bowiem do publikacji kilka postów "Czy tylko ja widzę tu kwiatuszka?" a tak naprawdę nie wiem czy macie na nie ochotę. Dlatego proszę głosujcie :)
Może ktoś zauważył - wcześniej była inna ankieta, z blogspota, ale faktycznie jest w niej jakiś feler i głosy znikają.

Drugie zaproszenie to zaproszenie do wyzwania czytelniczego:


Wyzwanie jest o tyle ciekawe, że pozwala nam poznać pierwsze książki pisane przez autorów... a nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że taki debiut czytamy. Autorka wyzwania narzeka na nudę :) więc czytając jakiś debiut podeślijcie jej przy okazji link :) --> TUTAJ
Mam nadzieję, że Skrzat się na mnie nie obrazi za tego posta :)

15 komentarzy:

  1. O, a ja właśnie dziś wrzuciłam recenzję debiutu. :)

    Głos oddany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeśli chcesz podrzuć link Skrzatowi! :)
      dziękuję za głosik :D

      Usuń
  2. Skrzat właśnie usiadł przez laptopem i się cieszy do ekranu:)
    Właśnie porządkuję linki, bo trochę zaniedbałam dopisywanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie miałam pisać do Ciebie maila z informacją o poście... ale widzę, że nie masz mi za złe, że tak bez pytania - ale chciałam dobrze :)

      Usuń
    2. Jakie tam za złe, to bardzo dobry uczynek!:)

      Usuń
    3. taki był mój zamysł :)

      Usuń
  3. Kwiatki literackie jak najbardziej tak :-) Debiuty literackie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Link Skrzatowi podesłany, zobaczymy czy zatwierdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddałam i zapisałam się do wyzwania. Akurat przeczytałam ostatnio debiut, więc dobrze się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz spojrzę, co to za wyzwanie:)
    Głosik oddany!

    OdpowiedzUsuń
  7. W ankiecie zagłosowałam (na TAK :D), a w wyzwaniu teoretycznie biorę udział, tylko ciągle o nim zapominam!

    OdpowiedzUsuń
  8. W ankiecie zaglosuje, a do wyzwan nie mam glowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię to wyzwanie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam za głosy :) zatem myślę że kwiatki będą się publikować, przygotowałam dwa kolejne przyszłościowo
    Dziękuję też tym, którzy "narobili Skrzatowi linków" :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...