środa, 15 maja 2013

Cztery ważne dla mnie sprawy, więc myślę że i Was zaciekawią :)

Prawdę powiedziawszy to nie wiem od której wiadomości zacząć... Ale może zacznę od porządków.
Może ktoś z Was zdążył już zauważyć zmiany jakie mają miejsce w zakładce "Pod hasłem". Nie lubię nabijania pustych liczników, naciąganych statystyk itp. Dlatego wszystkie osoby, które od początku trwania wyzwania choć w jednym miesiącu wzięły udział, zaznaczyłam na pomarańczowo. Pozostałe osoby wyraziły jedynie chęć wzięcia udziału w wyzwaniu. Żeby nie robić sztucznego tłumu liczę, że Ci chętni wezmą czynny udział do końca czerwca.


* * * * * * *
Jeśli chodzi o liczniki... z okazji zbliżającej się pierwszej rocznicy istnienia bloga chciałabym przedstawić Wam dwa zrzuty ekranu:

najpierw...


potem...


Dziękuję Wam! :)

* * * * * * *
A propos pierwszych urodzin bloga, które już w przyszłą środę... Mam dla Was niespodziankę! Będzie konkurs urodzinowy, z nagrodami książkowymi oczywiście, tylko czekam na przesyłkę z wydawnictwa :) Ale jakie to wydawnictwo, jakie nagrody dowiecie się jak do mnie dotrą :) Nie przegapcie!  Już teraz Was zachęcam do wzięcia udziału.

* * * * * * *

I jeszcze się pochwalę. 
W czerwcu jest premiera "Bezdomnej" Katarzyny Michalak. Czekam na nią bardzo! Wzięłam udział w konkursie, który autorka organizowała u siebie na blogu i wprawdzie nie znalazłam się w TOP20, ale Osobiste TOP10 KejtM zawierało ksywkę "ejotek" :) Dziękuję :)
Nie mogę się doczekać!






I jeszcze przeprosiny, że nie było już dawno recenzji... ale czytam dłuuugą książkę i mimo, że ciekawa i strony szybko "lecą", to jednak czasu jakoś mniej mam w tych ostatnich dniach... ale już niewiele zostało :)

13 komentarzy:

  1. Ja też wygrałam ,,Bezdomną", gratuluję Ci serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i statystyk i nagrody . Czekam na recenzje oraz konkurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      to już tylko konkurs jest niespodzianką :)

      Usuń
  3. Gratuluję "Bezdomnej". Ja zaczynam dopiero swoją przygodę z K. Michalak i jestem po lekturze "Nadziei" Ależ wspaniała książka!!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      polecam Ci zatem Sklepiki z Niespodzianką Kasi Michalak, a "Nadzieja" też mi się bardzo podobała!

      Usuń
  4. Gratuluję i czekam na konkurs :-D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      już za chwilkę się pojawi, jak tylko dotrze do mnie przesyłka

      Usuń
  5. nie moge doczekekac sie konkursu

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję i cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...