środa, 1 kwietnia 2015

Podsumowanie marca i hasło na kwiecień 2015 - Pod hasłem

Na wstępie - podobnie jak rok temu - zapewniam, że nie obchodzę dzisiejszego "święta" i cały post, łącznie z hasłem - jest na SERIO! Zmian nie będzie.

Nadszedł kwiecień a co za tym idzie nowe hasło. Dziś będzie ono dowodem na to, że nie zawsze podczas wyboru lektur należy kierować się ilością, bo przecież ważna jest jakość - przede wszystkim!
Zanim jednak przejdę do podsumowania i hasła to kilka słów:


Ankieta, w której mieliście okazję głosować, zakończyła się 20 marca. Jej wyniki pokazuje zrzut ekranu.

Waszą decyzją potrójne lektury będziemy czytać w LIPCU i SIERPNIU. W każdym miesiącu będzie to odrębne hasło.
Mam nadzieję, że faktycznie okres wakacyjny będzie sprzyjał czytaniu (dotychczasowe statystyki pokazują, że zawsze wtedy czytamy więcej) i jak najwięcej osób podoła zadaniu. Nie będzie ono takie trudne, ale będzie wymagało logicznego myślenia :) I sprytu.




 
Zapraszam na kilka słów podsumowania miesiąca marca, kiedy to hasło brzmiało: "kłapanie dziobem" i 7 zmysłów.



Wyzwanie ukończyło 23 osoby. Przeczytaliśmy w sumie 53 książek


Statystycznie:
  • lit. polska - 22 ; lit. zagraniczna - 31
  • w marcu najwyższy stopień podium należy do pasjonatki książek - 6 książek 
  • Drugie miejsce - 5 lektur - Pani_Wu. Zaś trzecie miejsce - po 4 lektury przeczytały: Epilog - zaczytana Joana oraz Sylwuch. Wszystkim Wam gratuluję!!!

Aine
1. Układ nerwowy Agnieszka Gil

Sonrisa Art
1. Wołanie kukułki  Robert Galbraith
2. Krzyk ciszy Elizabeth Flock

Marjory
1. "Głos serca" Spencer LaVyrle

pasjonatka książek
1. "Dotyk miłości" Jennifer Probst
2. "Dotknąć nieba"  Richard Paul Evans
3. "Białe róże dla Matyldy"  Magdalena Zimniak
4. "Nie mów nic"  Barbara Freethy
5. "Intymnie. Rozmowy nie tylko o miłości" Zbigniew Izdebski, Janusz L. Wiśniewski
6. "Pośród żółtych płatków róż" Gabriela Gargaś

zaczytana madlen
1. Białe kruki  Christer Mjåset

Agnesto
1. Śpiewaj ogrody  Paweł Huelle
2. "Tam, gdzie nie czuć już lęku" Monika Held

Paulina Sarnecka
1. "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły" Adele Faber, Elaine Mazlish
2. "Smażone zielone pomidory" Fannie Flagg
3. "Poradnik dla zielonych rodziców" Reni Jusis, Magda Targosz

Pani_Wu
1. Wyjący młynarz  Arto Paasilinna
2. Prowincja pełna smaków  Katarzyna Enerlich
3. Karminowy szal  Joanna M. Chmielewska
4. Gorzkie cytryny Cypru  Lawrence Durrell
5. Poduszka w różowe słonie  Joanna M. Chmielewska

Lina
1. Marzenia nie bolą Małgorzata Anna Jędrzejewska
2. Echo winy Charlotte Link
3. Zamieć śnieżna i woń migdałów Camilla Lackberg

Melania
1. Rozmowy z dystansu  Krzysztof Ziemiec
2. Więcej czerwieni  Katarzyna Puzyńska
3. Nie mów nic  Barbara Freethy

Gosia B.
1. Turkusowe szale  Remigiusz Mróz

Sylwuch
1. Człowiek z czerwoną chorągiewką  Paweł Beręsewicz
2. 20 bajek do czytania dzieciom przed snem Tamara Michałowska
3. Wilczęta. Rozmowy z dziećmi Żołnierzy Wyklętych  Kajetan Rajski
4. Nie przeproszę, że urodziłam. Historie rodzin z in vitro  Karolina Domagalska

Wiki
1. Szara lotka Eustachy Rylski

monweg
1. Wołanie kukułki  Robert Galbraith
2. Smak tulipanów  Antounette van Heugten

Mońcia
1. Zapach kwiatów kawy  Ana Veloso
2. Szept cyprysów  Yvette Manessis Corporon

Galene
1. Sprawa wyjącego psa  E.S. Gardner
2. Mówi Chandler  Chandler

Klaudyna Maciąg
1. Lennon. Człowiek, mit, muzyka  Tim Riley
2. Malowane dziewczęta Degasa  Cathy Marie Buchanan

martucha180
1. Smak nadziei Sherryl Woods

Epilog - zaczytana Joana
1. Smak miodu Salwa an-Nu'ajmi
2. Dotknąć nieba  Richard Paul Evans
3. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi
4. "Dziesięć płytkich oddechów" K.A. Tucker

Plichcia
1. Dopóki starczy światła Agatha Christie
2. Strzały w Stonygates Agatha Christie

anek7
1. Fortuna i namiętności. Klątwa  Małgorzata Gutowska-Adamczyk

kwiatusia
1. "Barwy miłości" Kathryn Taylor




Na moje lektury złożyły się:
  1. Nikt nie widział, nikt nie słyszał...  Warda Małgorzata
  2. Smak tulipanów  Van Heugten Antoinette 
  3. Fortuna i namiętności. Klątwa Małgorzata Gutowska-Adamczyk

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w marcu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie :D


Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy. Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.

ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia: 31 grudnia 2015r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.



Hasło na kwiecień:
"podaj cegłę", czyli 400+




Wyjaśnienie...
W kwietniu czytamy książki-cegły, czyli liczące minimum 400 stron. Kierujemy się liczbą stron podaną przez wydawnictwo lub LC.

No, chyba że ktoś znajdzie "cegłę" w tytule - też zaliczę :)

Innych wytycznych brak, daję Wam odpocząć od tytułów na jeden miesiąc :D




POWODZENIA! :)





Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

121 komentarzy:

  1. Ewelinko, jesteś niesamowita :-) Hasło jest po prostu FENOMENALNE :-) Uśmiałam się z "podaj cegłę" jest SUPER! Kocham "cegły" więc mam ich sporo w swojej biblioteczce.
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się zastanawiać co sobie tak naprawdę i mnie myślicie... Że psycholka jakaś jestem z tymi pomysłami...
      Fenomenalne to jest zaleganie książek na moich półkach :P Ale dzięki :)
      Miłej lektury zatem!

      Usuń
    2. Moje myśli są same pozytywne i przemiłe :-) Twoje hasła po prostu uwielbiam i zaczynam od
      "Zimowa opowieść" Mark Helprin - ebook stron 748.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Z marcowym hasłem miałam problem, no ale to kwietniowe bardzo mi pasuje, bo rzadko czytam cienkie książki:) Lipiec i sierpień to dla mnie najbardziej pracowite miesiące;p Nie wiem czy dam radę sprostać, ale pożyjemy, zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że marcowe nie było łatwe :) Ale teraz jest.
      W lipcu i sierpniu nie będzie wyznaczników liczby stron, więc liczę ża dasz radę Gosiu :)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Tym razem mi się chyba uda podesłać chociaż jeden link :) Akurat czytam taką cegiełkę, więc mam nieco ułatwioną sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie wśród uczestników :) Choć liczę, że jednak Twoje sprawy nie poszły tak źle, skoro jesteś?
      Miłego czytania!

      Usuń
  4. Szkoda, że jednak wrzesień nie wygrał, bo w lipcu będę miała wiele godzin do wyrobienia w pracy, więc może być ciężko, ale... zrobię, co w mojej mocy. :) Aż zaśmiałam się, kiedy przeczytałam hasło, bo właśnie dzisiaj jadąc autobusem i czytając książkę, zobaczyłam ilość stron (niestety niecałe 400) i pomyślałam, że może hasło będzie z tym związane... i zgadłam!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw, ja w lipcu będę miała 2 tygodnie urlopu i ... dużo mniej czasu wtedy na czytanie (nad morzem będę siedzieć i bawić się z maluchem a nie czytać) i też będę kombinować.

      Czyli masz intuicję! Dorabiaj na wróżeniu :P
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Ja to w ogóle zazdroszczę urlopu - obawiam się, że w tym roku będę go pozbawiona. :(

      Ha ha, myślę, że wróżka byłaby ze mnie słaba, bo pesymistką jestem, więc ludzie szybko przestaliby przychodzić! :P

      Usuń
    3. Sylwio, wiesz że ja mam teraz inaczej z urlopem...
      Może uda Ci się cokolwiek odpocząć.
      To jak i u mnie... hihi

      Usuń
  5. Hasło świetne, co już mnie nie dziwi (-: Lubię grube książki, znalazłam 11 cegieł na półce, a jeszcze część ma siostra. Raczej wszystkich nie zdążę przeczytać, bo do świąt niewiele ruszę, ale może zmniejszy się trochę stosik nieprzeczytanych. "Zatoka Latarni' nareszcie doczeka się swojej kolejki (-; W podsumowaniu marca brakuje mojej pierwszej książki "Pośród żółtych płatków róż" G. Gargaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zarumieniłam się
      Zatokę wiesz, że polecam. Gargaś przegapiłam widocznie, już uzupełniam.
      Tylko 11 cegieł? Wpadnij do mnie :) Miłych lektur

      Usuń
    2. Ja też mam pełno cegieł, ale jak przychodzi co do czego, to sięgam po te cieńsze (czyli ok. 350 stron) ;<

      Usuń
    3. Tym razem chodzi o jakość, a nie ilość :P
      Ja czytam to na co mam ochotę nie patrząc na liczbę stron, choć faktycznie krótsze inaczej się czyta.

      Usuń
  6. Chętnie się zgłoszę. W tym miesiącu wybrałam same lektury 400+:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hasło, choć patrzę co czeka na przeczytanie i nic cegłowatego nie ma. Ale dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie Agatki mają mało stron, ale nie wierzę że nic 400+ nie czeka na czytanie :P

      Usuń
  8. Hasło na kwiecień bardzo mi pasuje, bo stos cegieł czeka :)

    Co do marca, to tak trochę pokrętnie, ale moją lekturą była książka
    "Fortuna i namiętności. Klątwa" - Małgorzata Gutowska-Adamczyk - http://anek7.blogspot.com/2015/03/strzez-sie-klatwy-skrzywdzonej.html

    Wyjaśnienie - żeby rzucić klątwę trzeba "trzasnąć dziobem"... Mam nadzieję, że zostanie mi to zaliczone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wprawdzie nie trzaskanie a kłapanie dziobem :D Ale wiesz, tak po Twoim wyjaśnieniu to stwierdzam, że jak ja czytałam tą książkę to nie wpadłam na to, że pasuje. Ok, zaliczam :) Zaraz uzupełnię

      Powodzenia w kwietniu!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) No i kombinowania mało.

      Usuń
    2. O, dokładnie! W końcu raz nie będzie żadnych wątpliwości. :P

      Usuń
  10. Ale niespodzianka, no przecież dziś pierwszy, całkiem zapomniałam, a to już, nowiutkie hasełko!

    Przejrzałam teraz listę moich przeczytanych (przyznam, że po zaliczeniu do hasła "Śpiewaj ogrody" już nie kombinowałam, tylko czytałam to, co akurat miałam recenzyjne, czy z innego wyboru) i widzę jeszcze coś, co być może pasuje. "Czucie" - jako zmysł...
    Tam, gdzie nie czuć już lęku -Monika Held

    Na kwiecień mam w planach parę "chuderlaków", ale dopiero co zaczęłam "Florystkę" w formacie pocket, ale ma 570 stron, czy może być?

    A co do hasła, skoro może być "cegła" w tytule, to może też "mur"? Choć przyznam szczerze, nic takiego nie kojarzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam w te pędy, albowiem coś znalazłam, a mianowicie zbiór opowiadań J.-P. Sartre'a "Mur" :-)

      Usuń
    2. Zadziwiasz mnie z tym zapominaniem o nowym haśle :) Ja zawsze nie mogę się doczekać na nowe hasła w wyzwaniach.
      Czasami jak się nie szuka to samo wpada w ręce hihi
      Tak czucie pasuje do zmysłów - dopisuję. A jest link?
      Wierzę, że nie specjalnie sięgnęłaś po "paketa", stąd oczywiście zaliczam, bo ma 400+

      Zadziwiasz mnie ponownie - no dobra, mam dziś dobre serce i oprócz cegieł mur też zaliczę (ale na tym koniec :D).

      Usuń
    3. Pamiętam, że pierwszego pojawia się nowe hasło, ale 1.04 mnie zaskoczył - że to już. Tego dnia dziecię moje miało występ w przedszkolu, więc o czym innym myślałam :-)
      Linka jeszcze nie ma, ale na pewno napiszę coś, bo książka warta uwagi.
      "Florystkę" w tym wydaniu mam do recenzji z Matrasa.
      "Muru" nie mam na półce, więc nie będę naginać hasła, jako ciekawostkę podałam. Wątpię, by ktoś akurat miał i przeczytał, chociaż kto wie, kto wie... ;-)

      Usuń
  11. Jeszcze ja troszkę spóźniona
    Przeczytałam w marcu: "Barwy miłości" Kathryn Taylor
    "Wiem o tobie wszystko" Claire Kendal (nie wiem, czy ten tytuł pasuje do hasła?) Recenzje podrzucę wkrótce.

    A kilka "cegieł" czeka w tym miesiącu na przeczytanie więc jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle kwiatusiu, zdarza się :) Już dopisuję pierwszą lekturę. Druga niestety mi nie pasuje, nie znajduję tam zmysłów.
      Czekam na linki

      Czyli życzę powodzenia i miłych wrażeń :)

      Usuń
  12. Cegły się znajdą, z przyjemnością będę je pochłaniac, bo w wakacje pojawi się curónia na świecie i z dwójką bobasow będzie trudno skupić się na słowie pisanym i nie zasnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to gratuluję maluszka w brzuszku :)
      Nie wiem ile ma starszy maluch, ale przyznam, że moja córa miała taki czas, że jak miała 2-3 miesiąc to zasypiała mi na brzuchu w poprzek. Wtedy w pozycji półleżącej z nią na sobie ...czytałam :)

      Miłych lektur

      Usuń
    2. Synek ma roczek. Różnica będzie 15 miesięcy między maluchami.

      Usuń
  13. Mam parę cegieł w najbliższych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi miło znaleźć się na podium czytelniczym w marcu! :)

    Podaj cegłę :) Świetne :) Cegieł Ci u mnie na półkach pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że to miłe? :) Gratuluję

      Tak myślałam, że z cegłami to będzie łatwo - powodzenia!

      Usuń
    2. I ja też stanęłam na podium - w końcu udało się po tak długiej przerwie.. :D Jestem dumna z siebie i z Was, a zwłaszcza tych osób, które często znajdują się na "pudle"! :)

      Usuń
  15. Czego jak czego, ale cegieł to u mnie też nie brakuje! ;) A czy nazwisko autora Cegielski mogło by być?

    Zdradzę Ci w sekrecie, że idealnie podpasowało mi Twoje hasło do moich niecnych planów pojedynkowych. Strzeżcie się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzyłam w to właśnie, że cegieł macie dużo :) To wprawdzie dużo pracy dla mnie, ale 1. poznam dużo ciekawych pozycji
      2. nie będę rozstrzygać sporów czy coś pasuje
      3. będzie łatwiej dopasować książki

      Hmmm.... Mur - oprócz cegły - zaliczyłam, więc zaliczę w drodze wyjątku Cegielskiego (więcej nazwisk nie zaliczam, no chyba że cegła hihi).

      Powodzenia!

      Sama nie wiem czy się cieszyć czy nie hihi Ciekawa jestem ogromnie czy to ja będę wyzwana... jeśli tak, to wiem jaką lekturą :P

      Usuń
    2. Cegieł pewnie mamy dużo, pytanie tylko, czy czasu wystarczy by ich dużo przeczytać ;)

      Sprawdziłam - Morderstwo w Alei Róż Tadeusza Cegielskiego ma ponad 400 stron,więc i tak się łapie. Ale nie wiem, czy przeczytam akurat to. Wybór naprawdę mam spory.. :)

      Dzięki!

      Kto wie, kto wie ;)

      Usuń
  16. To będzie odpowiedź hurtowa, do wszystkich:
    widzę, że hasło wszystkim raczej pasuje :) Cieszę się. Jest bardzo uniwersalne, żeby do miesięcy wakacyjnych odczytać się z tych grubszych. U mnie na przykład jest ich... mnóstwo.

    Powodzenia! Liczę na dużo pracy i proszę o zachowanie formatu podawania tytułu i autora wg tego co napisałam w pocie :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Serena - Ron Rash
    http://www.kreatywa.net/2015/04/serena-ron-rash.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym zrezygnować z wyzwania. Stwierdziłam, że mój udział w wyzwaniach zabiera mi za dużo czasu (chodzi mi o wklejanie tych wszystkich linków). Dziękuję za miłą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elenko, całkowicie Cię rozumiem, bo sama wklejam :) Ale już znacznie mniej niż dawniej. Dziękuję Ci za czas spędzony z Pod hasłem

      Usuń
  19. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick (stron 408)
    http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2015/04/69-matthew-quick-wybacz-mi-leonardzie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, co prawda lista tytułów na kwiecień nie jest u mnie zamknięta, ale wszystkie książki, które mam na razie w planach są cieńsze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, nie wierzę że do mojego wyzwania nie wciśniesz jakiejś zielonej 400+ :)

      Usuń
  21. "Moje historie prawdziwe" Janusz Leon Wiśniewski - 540 str.
    http://literaturomania.blogspot.com/2015/04/moje-historie-prawdziwe-opowiadania.html

    OdpowiedzUsuń
  22. "Lisia dolina" - Charlotte Link (484 strony)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/lisia-dolina-charlotte-link.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Hasło perfekcyjnie dopasowane do moich planów czytelniczych! Uwielbiam cegiełki i chętnie je wybieram. Może w tym miesiącu dopasuję więcej lektur niż ostatnio ;)
    Tymczasem zaczynam z cudowną powieścią:
    Ty jesteś moje imię Katarzyna Zyskowska-Ignaciak 423strony
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/katarzyna-zyskowska-ignaciak-ty-jestes.html

    OdpowiedzUsuń
  24. "Upał" - Marcin Ciszewski (str. 416)

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2015/04/marcin-ciszewski-upa.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodaję swoją cegłę (-:

    "Kolekcjoner" - Nora Roberts - 624s.

    OdpowiedzUsuń
  26. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" - Jenny Han
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2015/04/recenzja-do-wszystkich-chopcow-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  27. "Tajemnica Oscara Pistoriusa" - John Carlin (459 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/tajemnica-oscara-pistoriusa-john-carlin.html

    OdpowiedzUsuń
  28. "Pruska zagadka" Piotr Schmandt - 584 str.
    http://literaturomania.blogspot.com/2015/04/pruska-zagadka-inspektor-braun-na-tropie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. "Wszystko, co lśni" Eleanor Catton
    http://poczytajka.blog.pl/2015/04/10/wszystko-co-lsni-eleanor-catton/

    To dopiero cegła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Marzenia i tajemnice - Danuta Wałęsa, Piotr Adamowicz

    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2015/04/wspomnienia-pierwszej-damy.html

    Cegiełka ma 550 stron :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pani na Czachticach - Jožo Nižnánsky - 620 stron
    http://monweg.blog.onet.pl/2015/04/11/krwawa-hrabina-pani-na-czachticach/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko Jelenia. Sowie Zwierciadło – Andrzej Pilipiuk - 400 stron
      http://monweg.blog.onet.pl/2015/04/13/sowie-zwierciadlo-siodma-czesc-oka-jelenia-gratka-dla-fanow-pilipiuka/

      Usuń
    2. Klub koneserów zbrodni - Michael Capuzzo - 484 strony
      http://monweg.blog.onet.pl/2015/04/15/oparty-na-faktach-klub-koneserow-zbrodni/

      Usuń
    3. Biorąc oddech - Rebecca Donovan
      http://monweg.blog.onet.pl/2015/04/18/biorac-oddech-trzecia-czesc-zamykajaca-serie-oddechy/

      Usuń
    4. No i bij :) bo zapomniałam o ilości stron - 488.

      Usuń
    5. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anna Todd - 755 stron
      http://monweg.blog.onet.pl/2015/04/25/after-tom-2-juz-nie-wiem-kim-bez-ciebie-jestem/

      Usuń
  32. Losy dobrego żołnierza Szwejka czasu wojny światowej Jaroslav Hašek

    http://www.kreatywa.net/2015/04/losy-dobrego-zolnierza-szwejka-czasu-wojny-swiatowej.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesyłam zaległe linki
    luty: Fanaberia - Łukasz Kotkowski
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/03/strzez-sie-zwiastunow-nocy-fanaberia.html

    Love, Rosie - Cecelia Ahern
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/04/urok-korespondencji-love-rosie-cecelia.html

    marzec: Barwy miłości Kathryn Taylor
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/04/barwy-miosci-kathryn-taylor-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę z przypadku wyszło, bo nie sprawdzałam wcześniej ilości stron, ale już mam dwie książki :)
    Na wojnie nie ma niewinnych - Aneta Jadowska - 600 str
    http://swiatksiazek.wordpress.com/2015/04/12/na-wojnie-nie-ma-niewinnych-aneta-jadowska/
    (a Papierowe miasta dołożę za kilka dni, jak opiszę i będzie link :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolejna:
      Starter, Lissa Price (równe 400)
      https://swiatksiazek.wordpress.com/2015/04/12/starter-lissa-price/

      Usuń
    2. I dokładam rzutem na taśmę;)
      Zemsta ubiera się u Prady, Lauren Weisberger (464 str)
      https://swiatksiazek.wordpress.com/2015/05/01/zemsta-ubiera-sie-u-prady-lauren-weisberger/

      oraz to, czego nie mam jeszcze wpisów, czyli
      - Papierowe miasta, John Green (400 stron)
      - Linia krwi, James Rollins (512)

      Czyli łącznie wyszło 5 :)

      Usuń
  35. "Razem będzie lepiej" - Jojo Moyes (464s.)
    "Tornado" - Sandra Brown (528s.)

    Sprawdzam sobie na stronach różnych księgarń liczbę stron (byłam ciekawa, czy liczyć podziękowania, czy tylko treść książki?) i np. "Tornado" w co najmniej 5 księgarniach ma w opisie 432 strony )-: A przy "Kolekcjonerze" było jeszcze gorzej - 460s., podczas gdy książka ma 624 strony )-;

    OdpowiedzUsuń
  36. 'Lawendowy pył" - D. Marcinkowska, E. Marcinkowska - Schmidt, K. Schmidt

    524 strony

    https://sonrisaart.wordpress.com/2015/04/14/rodzinnie-czyli-wyzwanie-uli-i-recenzja-ksiazki-lawendowy-pyl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. „Złocista Dolina” Walczak Iwona, s. 416
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/04/wspolny-biznes.html

    „Brzydula. Historia niekochanej” Briscoe Constance, s. 480
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/04/brzydkie-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złap mnie" Gardner Lisa, s. 416
      http://atramentowomi.blogspot.com/2015/04/spodziewac-sie-smierci.html

      Usuń
    2. „Artystka wędrowna” Monika Szwaja, s. 412
      http://atramentowomi.blogspot.com/2015/04/na-walizkach.html

      Usuń
  39. "Szczątki pamięci" - Anders de la Motte (447 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/szczatki-pamieci-anders-de-la-motte.html

    OdpowiedzUsuń
  40. "Spadek" - J.D. Bujak (456)

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2015/04/jd-bujak-spadek.html

    OdpowiedzUsuń
  41. "Czarownice z Salem Falls" - Jodi Picoult (488 strony)
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/04/jodi-picoult-czarownice-z-salem-falls.html

    OdpowiedzUsuń
  42. "Zatoka Latarni" - Kimberley Freeman (s. 496)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://agnestariusz.blogspot.com/2015/04/florystka-k-bonda.html
    "Florystka" K. Bonda ( 572 s.)

    Być może zdążę jeszcze jedną, taką 400 z małym hakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. "Motyl" - Lisa Genova (418 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/motyl-lisa-genova.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ilion Dan Simmons (599 stron)
    selketowa.blogspot.com/2015/04/dan-simmons-ilion.html

    Kamieniarz Camilla Lackberg (536stron)
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/camilla-lackberg-kamieniarz.html

    OdpowiedzUsuń
  46. "Memorandum Hadriana" Allan Folsom (485 stron)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostawa cegieł.:)

    Oficer i szpieg - Robert Harris (523 strony)
    http://ksiazkinaplazy.blogspot.com/2015/04/oficer-i-szpieg-robert-harris.html

    Zajeździmy kobyłę historii. Wyznania poobijanego jeźdźca - Karol Modzelewski (429 stron)
    http://ksiazkinaplazy.blogspot.com/2015/04/zajezdzimy-kobye-historii-wyznania.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Czarny bóg - Krzysztof Wroński
    https://sonrisaart.wordpress.com/2015/04/20/powiesc-ktora-wciaga-i-osacza-o-ksiazce-czarny-bog-krzysztofa-wronskiego/

    stron 432 ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bękart - Jakes John (455 stron)
    http://notatnik-marjory.blogspot.com/2015/04/bekart-jakes-john.html

    OdpowiedzUsuń
  50. "Człowiek mroku" - Unni Lindell (440 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/czowiek-mroku-unni-lindell.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Ha, tym razem się udało :)

    "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes (str. 464):
    http://mojeprzemiany.blox.pl/2015/04/Razem-bedzie-lepiej-Jojo-Moyes.html

    OdpowiedzUsuń
  52. "Utracona i odzyskana" - Lucy Foley (440 str)

    http://poczytajka.blog.pl/2015/04/23/utracona-i-odzyskana-lucy-foley/

    OdpowiedzUsuń
  53. "Ty jesteś moje imię" - K. Zyskowska-Ignaciak (423 s.)

    OdpowiedzUsuń
  54. "Kamieniarz" Camilla Läckberg 536 str.
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/04/camilla-lackebrg-kamieniarz.html

    OdpowiedzUsuń
  55. "Czarne skrzydła" - Sue Monk Kidd (486 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/czarne-skrzyda-sue-monk-kidd.html

    OdpowiedzUsuń
  56. "Nawałnica mieczy: Krew i złoto" – George R.R. Martin (636 stron)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/2015/04/nawanica-mieczy-krew-i-zoto.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  57. Już czas Jodi Picoult 512 stron
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/jodi-picoult-juz-czas.html

    Za jakie grzechy Anna Karpińska 456 stron
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/anna-karpinska-za-jakie-grzechy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. "Ołtarz Edenu" - James Rollins (440)

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2015/04/james-rollins-otarz-edenu.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Na razie tylko tytuły, zobaczę jak się ułoży z notkami.

    "Ogrody Księżyca" Steven Erikson (596)
    "Strażnik Tajemnic" Kate Morton (560)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, czekam grzecznie na notki :) Zwłaszcza na Morton :)

      Usuń
  60. Hej, podsyłam linki.

    1. http://www.figlarneczytanie.pl/2015/04/lokator-do-wynajecia-iwona-banach.html
    "Lokator do wynajęcia" Iwona Banach 400

    2.http://www.figlarneczytanie.pl/2015/04/pozeracza-mysli.html
    "Pożeracz myśli" Steven Hall 520

    3.http://www.figlarneczytanie.pl/2015/04/zwierzenia-kontestatora-leszek-gnoinski.html
    "Zwierzenia kontestatora" Leszek gnoiński, Marek Piekarski

    :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ewelinko, nie wiem gdzie umknął mi cały kwiecień, ale jestem przerażona, że zaraz się kończy... Mam teraz tyle na głowie, że nawet nie napisałam jeszcze recenzji do ubiegłego miesiąca, a książka przeczytana była jeszcze w marcu... Normalnie wstyd. Oczywiście podeślę link, jak tylko stworzę jakąś opinię. Ponadto poniżej podrzucam lektury, które właśnie czytam, ale jestem przekonana, że tradycyjnie nie uda mi się wyrobić z recenzjami w tym miesiącu, więc linki podeślę później.

    "Dziewczyny wyklęte" Szymon Nowak (528 stron)
    "Dom tęsknot" Piotr Adamczyk (510 stron)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że są :) zasem tak jest, że czas przecieka przez palce. Teraz miałam Pati chorą, siedziałyśmy w domu 1,5 tygodnia i recenzje pisałam na gwałtu rety, kupeczka do opisania miała przeważnie 4 książki. Dziś odrabiam straty. Przez ten czas miałam zwykle ok. 1,5-2 godzin przy kompie... Ile można wtedy zrobić??

      Linki doślij spokojnie, jak będą :)

      Usuń
    2. Kiedy wracam do domu, czasami nawet nie mam sił paść na łóżko... Coś strasznego! Dużo zdrówka Pati życzę - niech nie choruje więcej! :) U mnie największy problem jest z tym, że powinnam pisać recenzje od razu po lekturze, bo im bardziej to przeciągam, to coraz więcej ulatuje mi, pomimo tego, iż zawsze podczas czytania robię notatki.

      Usuń
    3. Jeśli to Cię pocieszy to ja też nie zawsze piszę od razu, nie zawsze mam taką możliwość. CZasami kupka do opisania to 4 książki. A notatki robię rzadko. Jak już naprawdę jest sporo nazwisk trudnych czy nazw a potem musiałabym ich szukać w książce...
      Piszę z pamięci.
      Czasami jest taki czas, że człowiek nie ma na nic siły i nawet czytać się nie chce a co dopiero napisać coś sensownego... Takie życie. Życzę Ci więcej spokoju :)

      Usuń
  62. "Kochanek dziewicy" Philippa Gregory - 560 stron
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/04/philippa-gregory-kochanek-dziewicy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. "Cztery sekundy do stracenia" - K.A. Tucker (s.556)

    OdpowiedzUsuń
  64. "Szept wiatru" - Elizabeth Haran 576 stron

    http://poczytajka.blog.pl/2015/04/28/szept-wiatru-elizabeth-haran/

    OdpowiedzUsuń
  65. "Pierwotny strach" - William Diehl (469 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/pierwotny-strach-william-diehl.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ostatnie kwietniowe ;)
    Ofiara losu Camilla Lackberg 448 stron
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/camilla-lackberg-ofiara-losu.html

    Karuzela samobójczyń Sharon J. Bolton 412 stron
    http://selketowa.blogspot.com/2015/04/sharon-bolton-karuzela-samobojczyn.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Shaun Usher "Listy niezapomniane" (416 str.)
    http://literaturomania.blogspot.com/2015/04/listy-niezapomniane-niezwyka.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. "Motylek" Katarzyna Puzyńska (608 str.)

    OdpowiedzUsuń
  70. "Sezon burz" Andrzej Sapkowski (404 str.)

    OdpowiedzUsuń
  71. "Ukryte skarby" - Nora Roberts (s. 414)

    OdpowiedzUsuń
  72. "Miasto cieni" - Ransom Riggs (442)

    http://bibliotekamelanii.blogspot.com/2015/04/ransom-riggs-miasto-cieni.html

    OdpowiedzUsuń
  73. "Fragment" - Warren Fahy (446 stron)
    http://gosia72.blogspot.com/2015/04/fragment-warren-fahy.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Ewelinko właśnie skończylam opinie do ,,Zimowa opowieść" Marka Helprin ale niestety prześlę link jutro bo mi cośsię zawiesilo
    W tym miesiącu tylko ten ebook - 749 stron. Pozdrawiam i czekam na nowe hasło :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. 1)"Biorąc oddech" - Rebecca Donovan (488 stron)
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/04/na-krawedzi-biorac-oddech-rebecca.html

    2)"Oddychając z trudem" - Rebecca Donovan (544 stron)

    3)"Tam, gdzie rodzi się miłość" Edyta Świętek (400 stron)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ewelinko kochana, z ogromnym opóźnieniem, ale jednak...przesyłam link do "Nie przeproszę, że urodziłam"
    http://sylwuch.blogspot.com/2015/05/nie-przeprosze-ze-urodziam-historie.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...