czwartek, 30 maja 2013

Takiego stosiku jeszcze u mnie nie było :)

Kończy się maj. Czas zatem na podsumowanie miesięczne w temacie powiększenia się mojej biblioteczki. Tym razem pozwoliłam sobie na malutkie zakupy z okazji imienin oraz Dnia Matki. Każda okazja jest dobra :)

Stosik pierwszy:


 Od góry:
  1. Joe Alex "Gdzie przykazań brak dziesięciu" - kupiona na Allegro za 2,99zł
  2. "Córka kata" - wyróżnienie w konkursie na blogu Kuzynki Saszy
  3. , ,



A teraz zapowiadany w tytule posta stosik wyjątkowy. Takiego jeszcze u mnie nie było... jest to bowiem stosik recenzyjny :) Jestem z niego ogromnie dumna. A jaka szczęśliwa...



Od góry:
  1. Piotr Kołodziejczak "Kobieta niespodzianka" - od Wydawnictwa Borgis
  2. Piotr Kołodziejczak "Wschody do nieba" - jw. - recenzja
  3. Piotr Kołodziejczak "Nie rób mi tego" - jw.
  4. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Zakład o miłość" - od Autorki
  5. Melissa Senate "Szczęśliwa przystań" - od Wydawnictwa Nasza Księgarnia
  6. Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich." - jw. - za sprawą samej Autorki :)
Za wszystkie książki serdecznie dziękuję. W nadchodzących tygodniach pozostałe recenzje, również książek, które są w drodze do mnie :) Ale to już niespodzianka.

Czy z tego stosiku coś Wam się spodobało? Co zainteresowało? Ależ jestem ciekawa Waszych opinii.

28 komentarzy:

  1. Same przyjemności przed Tobą. Mam Różę z Wolskich, jeszcze nie czytałam - czekam na drugą część i polecę hurtem ;) Skręcało mnie, gdy musiałam czekać dłuuugo na kolejne Cukiernie :))
    Dawno, dawno temu czytałam Alexa, chyba wszystkie kryminały jakie wydał - podobały mi się.
    Ciekawe od czego zaczniesz? Może Chorwacka przystań? Tak wakacyjnie, czerwcowo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę wiele interesujących pozycji, które do dawna chcę przeczytać.:) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe książki:) Właśnie skończyłam czytać "Magnolię". Jest niesamowita, ale mam świadomość, że to nie książka dla każdego. Ja jestem oczarowana. Nie mogę przestać o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o "Róży z Wolskich", dla mnie to była fantastyczna powieść obyczajowa i ten przepiękny Paryż, no ochy i achy we mnie tkwiły po przeczytaniu:)
    A, i ciekawa też jestem książek Ulatowskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "róża z wolskich" o tej książce słyszałam i jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lingas-Łoniewska ojjjj zakupy mi się szykują. Same perełki w tych Twoich stosach - szczególnie w drugim.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Córka kata" to genialna książka, bardzo mi się podobała, choć nie sięgam po takie książki.
    Zazdroszczę "Róży z Wolskich", "Szczęśliwej przystani", no i "Magnolii". Jestem ciekawa, jak Ci się spodobają. Czekam na recenzje! :)
    I przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytać i czytać :)) same perełeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany Ewelinko! Piękne stosiki!
    Nie wiem, który lepszy, bo oba interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też taki chcę, ja też !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj Ciocia przyniosła mi "Całkiem nowe życie" - Jezuu, jak ja się ucieszyłam :D

      Usuń

  11. Cieszę się, że udało Ci się nabyć tyle książek w niskich cenach.
    Oczywiście gratuluję II stosiku i podjęcia współpracy z wydawnictwami, a także książki od samej pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej:) Miłego czytania i dalszej wspaniałej współpracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stosy ;-) Czytała tylko Różę - zachwyciła mnie :-) Obie tytułowe przystanie brzmią zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny stos :) widzę dużo polskich autorów... ja jeszcze rzadko po nich sięgam, ale poprawię się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei czytałam tylkó Córkę kata, ale gorąco ci polecam, fantastyczna lektura! Gratuluję stosiku, prawdziwa gratka dla książkowego mola :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam córkę kata całkiem dobra. Mam za sobą również "Zakład o miłość" też bardzo fajna książka. Recenzje tych dwóch pozycji mają na moim blogu nr 25 i 50 jeśli chcesz poczytaj co o nich sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie polecam "Różę z Wolskich" i "Córkę kata". Historie zupełnie różne, ale wciągają od pierwszej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogrom genialnych pozycji! Milego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ulatowskiej i Joe Alexa, natomiast Róża z Wolskich kolejne cudo, choć atmosfera Cukierni pod Amorem chyba mi się jednak bardziej podobała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne:) z 1 stosiku mam pozycje :1, 3,4,5,6, . Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam "Córkę kata" oraz "Różę z Wolskich"! Gratuluję pięknego stosu recenzyjnego :)) Oby się dobrze czytał!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego czytania życzę. Ja z tych powieści jeszcze żadnej nie poznałem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tylu nowych nabytków, a zwłaszcza stosiku recenzyjnego, który napawa Cię szczęściem :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stosiska. Oj, masz co czytać :) Gratuluję nowych współprac, tanich zakupów i w ogóle.. aj, jak to fajnie być czytelnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, przede wszystkim bardzo Ci gratuluję współprac, które przynoszą Ci tak wiele szczęścia :) A stosiki są cudne! Oj sporo książek bym chętnie z nich podebrała :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę...podkradłabym Ci kilka książek...

    OdpowiedzUsuń
  26. Posiadam "Córkę kata" - mam nadzieję, że w wakacje znajdę na nią czas, bo bardzo długo polowałam na tę lekturę. Zazdroszczę "Magnolii" oraz "Zakładu o miłość".

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...