piątek, 10 maja 2013

Co blogera ucieszyć może - nie stosik

Ostatni post jaki u mnie przeczytaliście była to recenzja książki Piotra Kołodziejczaka "W kajdankach namiętności". I to od niej wszystko się zaczęło... Najpierw wygrałam książkę na blogu Miłośniczki Książek, potem dostałam mail od Wydawnictwa Borgis, które ją wydało, jeszcze później czytałam ten kryminał miłosny, by go zrecenzować i móc teraz Wam napisać, że dzięki tej wygranej....

Miło mi się pochwalić, że współpracuję z Wydawnictwem



20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Niech ta współpraca przyniesie ci mnóstwo satysfakcji:)

    OdpowiedzUsuń

  2. Gratuluję z całego serca:) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Owocnej współpracy życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i cieszę się, że delikatnie przyłożyłam do Twojego sukcesu ręki :P
    Owocnej współpracy życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, maczałaś w tym paluszki :) dzięki :)

      Usuń
  5. Bardzo Wam wszystkim dziękuję :) trzymajcie kciuki! a o wynikach moich poczynań będziecie mogli czytać, mam nadzieję sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Zasłużyłaś sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) i życzę owocnej współpracy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za kolejne gratulacje :) cieszę się z tej współpracy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę satysfakcjonującej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...