czwartek, 21 czerwca 2012

Podejrzane w tramwaju

Wiem, że to mało kulturalne zaglądać ludziom przez ramię, ale... Zobaczyłam, że pani czyta książkę. A jak wiadomo ja dobrej książce nie przepuszczę. Przeczytałam dwa akapity i mi się spodobała, więc kiedy nadarzyła się okazja usiadłam tak, żeby tytuł zobaczyć... I zobaczyłam :) Zapamiętałam (czyli szare komórki działają jeszcze). Sprawdziłam na lubimy czytać co to za "Opowieść żony" i się okazuje, że zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie. Autorka to Lori Lansens a o czym jest książka? O 43-letniej mężatce, ciut puszystej, która oddala się od męża. Nagle on znika zostawiając jej list i 25 tysięcy dolców. Ona rusza jego śladem, przechodzi po drodze metamorfozę i gubi kilogramy. Nie mogę się doczekać kiedy to przeczytam.

4 komentarze:

  1. Wciągam tę pozycję na moją listę "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też, a co... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie już w wirtualnej biblioteczce widnieje na wirtualnej półce "Chcę przeczytać"... jeny mam tam już tyle książek, że życia mi nie wystarczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. OO też zapisuję na półce "chcę przeczytać" :D
    Agulek :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...