poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Ja wiedziałam, że tak będzie... marcowa masakra - stosiki

Lutowa posucha w dziedzinie nowych nabytków bardzo mocno odbiła się na psychice moich półek. Może i na mojej, ponieważ podświadomość, ledwie wybił marzec, domagała się nadrobienie tego stanu rzeczy... Skutek?
Co ja będę dużo gadać... Zobaczcie:



Stosik nr 1


Od dołu:
  1. "Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia" - od Wyd. Novae Res - recenzja
  2. "Córki marionetek" - zakup własny w Biedronce
  3. "Tajemnica morskiej latarni" - zakup podczas promocji w ravelo (jak ja nie lubię promocji w księgarniach internetowych... :P)
  4. "Grecka mozaika" - jw.
  5. "Bratnie dusze" - jw.
  6. "Złodziejki czasu" - jw.
  7. "Owca w krzaku dzikiej róży" - jw.
  8. "Kruchość jutra" - jw.
  9. "Zaciszny Zakątek" - jw.
  10. "Prawie Siostry" - jw.
  11. "Rodzina z Sosnówki" - jw.
  12. "Wieczność bez Ciebie" - jw.
  13. "Dziewczynka z balonikami" - jw.



Stosik nr 2 - w całości zakupiony podczas promocji w bonito.pl (pisałam już że nie lubię wszelakich promocji w księgarniach internetowych? :P)



Tytuły dobrze widoczne, więc nie wypisuję, ale kilka słów dodam.
Agatha Ch. - uwielbiam! Choć przez kilka ostatnich miesięcy nie sięgnęłam po żadną... Ale przyjdzie czas :)
Książki G. Forman - głośno o nich ostatnio, zatem postanowiłam się przekonać czy mi się spodobają
D. Ponińska - mam pierwszy tom, liczę że będzie ok, więc od razu będę miała drugi :P A miałam poczekać na wrażenia... cóż...
D. Macomber - podobnie jak wyżej, to drugi tom do posiadanego pierwszego
D. Chamberlain - nie znam jeszcze nic autorki, czytuję same pozytywne opinie, pora przeczytać jakąś książkę



Stosik nr 3

Od dołu:
  1. "Biblia dla dzieci w obrazkach" - od Naszej Księgarni - recenzja
  2. "Gdybym był dorosły" - jw. - recenzja
  3. "Przyjaciółki ze Staromiejskiej" - jw. - recenzja
  4. "W milczeniu" - od Harlequin/Mira - recenzja już wkrótce
  5. "Spełnienie" - od Novae Res - recenzja
  6. "Smak tulipanów" - od Harlequin/Mira - recenzja
Za wszystkie egzemplarze recenzyjne dziękuję! :)



Stosik nr 4

Od dołu:
  1. "Masz przyjaciela" - zakup własny - czytałam kiedyś "Jedz, módl się, kochaj" Elizabeth Gilbert. Potem kupiłam kontynuację - jeszcze nie czytałam - "I że Cię nie opuszczę". A ta pozycja to inne spojrzenie na Rzym i spotkanie z Lucą... i ta cena! 7zł :)
  2. "Człowiek bez psa" - prenumerata Czarnej Serii
  3. jw. tom 2 - książkę czytałam już kiedyś w innym wydaniu - recenzja


Stosik nr 5


Od dołu:
  1. "Zachcianki" - praca zbiorowa - zakup własny za 10zł w Saturnie - coś mnie ostatnio do erotyków ciągnie...
  2. "W Ramionach Niedoskonałości" - wygrana na blogu Pani_Wu - z niezwykłą dedykacją - pokażę przy okazji recenzji. Wiem, że wygrane nie muszą być recenzowane, ale uwierzcie, że ma to swój cel :)
  3. "Niemy" - do recenzji od autora
  4. "Zbrodnia w BTW" - prezent od autora
  5. "Światło moich oczu" - od Wyd. Znak/Między słowami
  6. "Tajemnica bzów" - Od Znaku - recenzja
Za egzemplarze recenzyjne dziękuję! :)



I jeszcze jedna książka, która przybyła do mnie w marcu - prezent urodzinowy od mojej blogowej bratniej duszy - Madzia - dziękuję :)

Najpierw...


W środku:

A w torebce...




Policzył ktoś? Ja nie, boję się...

Zachęciłam kogoś do przeczytania jakiejś pozycji? Co myślicie o moich zakupach? Udane czy to nie Wasz gust?
Chętnie kupię trochę czasu, żeby je teraz przeczytać :)

43 komentarze:

  1. Ach co za stosy. A więc po kolei. :)
    Przeczytałabym "Rodzinę z Sosnówki" (na poprzednie części nie narzekałam;)).
    Agathę Christie ostatnio czytam namiętnie. ;)
    "Przyjaciółki ze Staromiejskiej" brzmią zachęcająco.
    Miłego czytania, mam nadzieję, że wszystkie książki Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też taką nadzieję mam... tylko gorzej z czasem...

      Usuń
  2. wow! Super stosiki! Czytałam tylko 2 książki ,,Zostań, jeśli kochasz" i ,,Dziewczynkę z balonikami" fajne książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz o nich dobre zdanie :) Bo jedna z nich może już w tym miesiącu pójdzie do czytania

      Usuń
  3. Noooo, Kochanaaa... Nudzić to Ty się nie będziesz. :D
    Z tego wszystkiego najchętniej zwinęłabym Ci Nessera. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Nessera to wysłałam Ci maila :)
      Nuda? A co to jest? :P

      Usuń
  4. O rany Ewelina! Ale zaszalałaś!
    Najchętniej zgarnęłabym Ci pierwszy stosik (choć dwa tytuły z niego już mam), w zasadzie drugi stosik (bez Agathy) też mnie bardzo interesuje, szczególnie "Kolor herbaty".
    No i "Tajemnicę bzów"...

    To jeden z ciekawszych stosów jakie widziałam mhmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale boski początek :) Byłam ciekawa właśnie tego co napiszesz, ale widzę że nasze gusty wciąż w jednym kierunku :) To wpadnij i zgarnij :P

      Usuń
  5. wow... nigdy bym tyle nie przeczytala ! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja przeczytam, tylko... sama nie wiem kiedy to nastąpi :P

      Usuń
  6. Śliczny prezent dostałaś:) Kilka książek czytałam. Chętnie bym przygarnęła "Córki marionetek" i "Smak tulipanów". Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) "Smak tulipanów" już Ci polecałam, pamiętam :) Nawet Twój komentarz pamiętam :) naprawdę warto.

      Usuń
  7. Wow, jestem pod wrażeniem :D Tyle cudownych książek ;) pierwsze dwa stosiki z chęcią bym przygarnęła ;)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podsumowując trafiłam z tymi stosikami w gust nie tylko jednej osoby :) Dzięki :)

      Usuń
  8. Oho, podejrzewam nieprzespane noce :)
    Musze kiedyś spróbować jakiejś ksiażki Agathy Christie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jak tylko mam siły to faktycznie zarywam noce :) Tyle, że nieprzeczytanych jakoś na półkach wciąż więcej...
      A nie czytałaś jeszcze Christie? Koniecznie przeczytaj - mistrzyni kryminału :)

      Usuń
  9. Super nabytki :) Ja w marcu miałam dużo recenzenckich, ale z zakupami przystopowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też zdarzają się miesiące "ubogie" w zakupy, ale potem niestety są promocje i mnie ponosi :D

      Usuń
  10. Za Tajemnicę bzów niedługo się biorę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Chyba 40? ;) Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nie jestem jedyna w tym szaleństwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uświadomienie skali szaleństwa :P
      Nie jesteś... jest nas więcej "obłąkanych" :D

      Usuń
  12. I bardzo dobrze. Jest nas więcej - uzależnionych. Może jakieś stowarzyszenie założymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zasadnicze pytanie brzmi, czy będziemy się wspierać w niekupowaniu czy kupowaniu? :P

      Usuń
  13. Ja zaszalałam na urodzinach Arosa, ale pewnie na tym się nie skończy :). Wróć, jeśli pamiętasz i Zostań, jeśli kochasz czytałam dość dawno, ale pamiętam, że zrobiły na mnie bardzo dobrze wrażenie - biorąc pod uwagę, że to młodzieżówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami czytuję młodzieżówki jeśli są dobre a o tych sporo słyszałam :) Na urodziny do Arosa nie wpadłam, nie było nic z tego co mam w najbliższych "must have" a portfel musi odpocząć po tych zakupach :D

      Usuń
  14. Czekam na recenzje wszystkich pozycji Christie, które udało Ci się zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku, powolutku będą się pojawiać. Pierwszeństwo mają recenzyjne, ale dawno nie czytałam mojej ukochanej Christie i najwyższa pora... :)

      Usuń
  15. Poprawiasz mi samopoczucie (-: Kupiłam w marcu 13 i miałam z tego powodu wyrzuty sumienia (mnie zgubiły właśnie urodziny arosa!). Z pierwszego stosiku czytałam "Szukaj mnie wśród lawendy" i "Wieczność bez Ciebie", Tajemnica morskiej latarni" czeka na swoją kolejkę, może już niedługo, bo ma ponad 400 stron (-: Z drugiego stosu mam książki G. Forman i "Wyjdziesz za mnie kotku?", ale też jeszcze nie czytałam )-; Z pozostałych najbardziej czekam na "Tajemnicę bzów" (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż Tobie :D (moje jak widzi te stosy to ma się nieco gorzej hihi)
      Tylko 13?! No nie, a ja tu próbuję i po miesiącu posuchy mam szaleństwo...
      Bzy koniecznie czytaj :) i Formana może razem przeczytamy...

      Usuń
  16. O rany ile świetnych książek:)) Ja właśnie poznałam twórczość Chamberlain i powiem ci jedno - nie czekaj, czytaj:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że dobrałam fajne stosy? :)
      Tak mówisz? No ochotę mam ogromną, tylko trochę czasu teraz...

      Usuń
  17. "Przewróciłam się "z wrażenia :-)
    Podoba mi się kolorystyka stosiku nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie potłukłaś się? :)
      Niebieski wprowadza chyba ten fajny klimat w 1.

      Usuń
  18. Ooooooo cudności, piękne stosiska :) a zaraz tam masakra, sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Masakra dla portfela a dla oka i duszy faktycznie przyjemność :)

      Usuń
  19. O Boże! Kiedy Ty to wszystko przeczytasz? Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest jedno z niewielu pytań na które nie znam odpowiedzi :( Czas się kurczy czy książki rozmnażają...

      Usuń
  20. To Cie bonito i ravelo wessały :P
    o rajuniu :)
    nie liczę! w głowie mi się kręci!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna i interesująca ta masakra! ;-) Czytałam jedynie "Zachcianki", które mnie bardzo zawiodły, ale chętnie przeczytam Twoją opinię na temat tej pozycji, jak i całej reszty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna literkowa masakra (o portfelowej nie wspomnę). Oj będziesz miała emocji przy czytaniu!
    Znam tylko "Prawie siostry", a "Dziewczynka z balonikami" na dniach.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...