sobota, 18 kwietnia 2015

Indywidualne wyzwanie czytelnicze #12

Jak dotąd wyzwałam 11 osób, by przeczytały coś, co chcą poznać, ale się jeszcze nie udało. Wynik jest taki, że większość z satysfakcją i chęcią poznania innych utworów zakończyła swoje zadanie.
Niektóre uczestniczki są w trakcie (Anne18 oraz Elenkaa_).

A dziś chcę zaprosić do zabawy kolejną osobę, licząc że podejmie się tego zadania:







Na czym polega wyzwanie?

Wyzwana: awiola
Cel: przeczytać dowolną książkę Katarzyny Michalak
Termin: 31 maja 2015 roku

Rozliczenie: pochwal się linkiem do swoich wrażeń - powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Teraz mnie po prostu zmotywowałaś. Mam w domu "Bezdomną", więc myślę, że powinnam sprostać wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i obiecuję, że ja też się wywiążę,

    OdpowiedzUsuń
  3. Awiola trzymam kciuki i żeczę powodzenia oraz miłej zabawy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałam radę :) Oto link:
    http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/2015/05/bezdomna-katarzyna-michalak.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...