sobota, 4 kwietnia 2015

Podsumowanie mojego czytelnictwa - marzec 2015















Liczba przeczytanych książek: 11
Liczba przeczytanych stron:  3524 
Co w przeliczeniu na dni daje 114 stron dziennie.

W ramach wyzwań:
Czytelnicze marzenia Ejotka - 2
Grunt to okładka - 2
Na tropie Agathy - 0
Pod hasłem - 3
Wyzywam Cię na pojedynek - 0
Z literą w tle - 3
52 książki - 11
Dla dzieci - 2


Przeczytałam w tym miesiącu:

"Fortuna i namiętności. Klątwa" Małgorzata Gutowska-Adamczyk - kolejna powieść autorki "Cukierni Pod Amorem" i "Podróży do miasta świateł", tym razem poznajemy klimat XVIII wieku

"Dziesięć płytkich oddechów" K. A. Tucker - jak na życie wpływa tragedia sprzed lat? Jak przeżywa ją ofiara a jak sprawca? Czy można wybaczyć?

"Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia" Agnieszka Lingas-Łoniewska  - drugi tom lawendowej trylogii, w którym poznajemy tajemnice z przeszłości i intrygi, które sprawiły, że Zosia jest żoną Adama a nie Maksa

"Nikt nie widział, nikt nie słyszał..." Małgorzata Warda - tematem powieści są uprowadzenia dzieci, niektóre się znajdują, inne nie...

"Spełnienie" Marion Magic - świetna obyczajówka z delikatnymi momentami erotycznymi

"Znaleziony" Nadine Gordimer - nostalgiczna powieść o Afryce i krajach arabskich. Na ile miłość potrafi przetrwać wszystko, nawet różnice społeczne i kulturowe

"Gdybym był dorosły" Janikovszky Eva - książeczka, która w humorystyczny sposób uzmysławia dziecku czy aby na pewno warto być dorosłym

"Smak tulipanów" Antoinette van Heugten - książka z akcją w USA i Holandii i opierająca się na morderstwie i porwaniu dziecka. Czy uda się wyjaśnić powody tych czynów?

"Biblia dla dzieci w obrazkach" Elżbieta Kidacka - świetny wstęp do spraw religijnych dla dzieci 0-6

"Cukiernia Pod Amorem. Hryciowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk - ostatni tom genialnej sagi rodzinnej. Czy tajemnica pierścienia się wyjaśni? Czy Celina spotka się z Adamem?

"Przyjaciółki ze Staromiejskiej" Anna Mulczyńska - drugi tom serii, opowiadający o balecie, rękodziele, restauracji i miniaturach domków. Jak potoczyły się dalsze losy przyjaciół ze Staromiejskiej?


I kwartał 2015 - przeczytałam 30 książek
W tym ze swoich półek: 8

Jestem zadowolona :)
A jak Wam poszło w marcu? Skupiacie się na nowościach czy "odkurzaniem" własnych półek?

Czy moje podsumowania ze wszystkimi tytułami z każdego miesiąca pomaga Wam powrócić do recenzji, których nie mieliście okazji przeczytać?


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I jeszcze małe ogłoszenie:

Może ktoś z Was ma (albo wiecie o kimś kto ma) i chciałby odsprzedać następujące książki:
Kordel Magdalena "Uroczysko" i "Sezon na cuda"
Steel Daniele "Powrót do domu"
Tucker K.A. " Jedno małe kłamstwo", "Cztery sekundy do stracenia"




29 komentarzy:

  1. Widzę, że marzec był udany pod względem czytelniczym :) U mnie też .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, dobrze mi się czytało, książki w większości wciągające :) Gratuluję zatem :)

      Usuń
  2. Piękne wyniki.
    Przy okazji - Wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Smacznego jajka i mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelcia, ja Ci mogę pożyczyć "Powrót do domu", ale ostrzegam! Wylałam na niej morze łez i przez tydzień nie mogłam się pozbierać... jeśli nie więcej.
    Jeszcze żadna książka nie wywołała we mnie tak silnych emocji, poważnie!

    Co do "Uroczyska" i "Sezonu na cuda" to ceny tych książek na allegro są powalające. Sama czekam na cud...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że pięć lat temu sprzedałam Uroczysko na allegro za 5,50zł? ...

      Usuń
    2. O rany!
      To się wydaje niemożliwe... no, ale wtedy te książki były w sklepach, a teraz jak się nie mylę wysprzedał się cały nakład.

      Usuń
    3. Madziu, ja właśnie dlatego chcę kupić Steel - po tym jak napisałaś o płakaniu to wiem, że muszę ją przeczytać. To tanie wydanie widziałam, ale jest z dedykacją. Tego tytułu nie brakuje, więc jeszcze poczekam, może gdzieś hurtem kupię.

      Anetko - szkoda, że nie wiedziałam tego 5 lat temu. Ech... aktualne ceny tych książek M. Kordel mnie przerażają.

      Usuń
    4. Ja sobie kupiłam to wydanie - http://allegro.pl/powrot-do-domu-danielle-steel-jak-nowa-wow-i5176626514.html, bo mam już 13 innych tytułów autorki właśnie z tej serii.

      Co ciekawe "Powrót do domu" dokupiłam z dużym opóźnieniem i to tylko z sentymentu, bo przecież książkę miałam już przeczytaną wcześniej... To jeszcze nie wszystko... bo widzisz, pozostałych książek z tej serii nie czytałam!!! Zakręcona jestem nie?

      Ech... tak bardzo staram się sięgać po książki z półki, ale strasznie mi to idzie, bo zawsze znajdzie się coś nowego co już, teraz muszę poznać... za dużo tych książek wydają...

      Usuń
    5. A jak jeszcze pomyślę ile przez to perełek przechodzi mi koło nosa albo umyka choć jest na wyciągnięcie ręki... :(

      Usuń
    6. Ja tej serii nie zbieram, no nie da rady mieć wszystkiego... Kupię Steel w którymś momencie :)
      Zakręcona jesteś faktycznie... :P To koniecznie musisz wymyślić nowe wyzwanie, że serię przeczytać :)

      Masz rację, sporo perełek, nowości i nieco starszych mi umyka. Ale chociaż jestem zadowolona z czytania z półki naprzemian z nowościami. Człowiek ma za dużo obowiązków, by dało się czytać wszystko, niestety.

      Usuń
    7. Dzisiaj na Virtualo ebooki Prószyński 50% taniej i między innymi Sezon na cuda:
      http://virtualo.pl/sezon_na_cuda/magdalena_kordel/a3107i119875/

      Usuń
    8. Kusisz.... :P Dzięki, jednak póki co wolę drukowane :) jeszcze poczekam

      Usuń
  4. Znalazłam też właśnie bardzo tanio Steel na allegro:
    http://allegro.pl/powrot-do-domu-d-steel-i5230607290.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne wyniki, zazdroszczę :) W marcu z książkami było mi bardzo nie po drodze. Liczę teraz na kwiecień, że będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Życzę Ci niedoboru literatury, wtedy objawia się on właśnie takim pochłanianiem jak u mnie :) Wreszcie zaczynam czuć nasycenie czytaniem.

      Usuń
  6. Ewelinko, niezmiennie zadziwia mnie Twoja zdolność błyskawicznego czytania :-) Gratuluję niesamowitego wyniku :-) Ja zdołałam przeczytać tylko 4 szt. i w moim przypadku to prawdziwa loteria czytam i nowości i z pułki na zmianę :-)
    Odnośnie książek - niestety nie posiadam ale może zerknij na allegro.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :)
      Na allegro patrzyłam, ale cena jednej Kordel to jakieś 70zł. No masakra...
      To i tak nie jest błyskawiczne czytanie, tzn jak już mam czas to samo czytanie idzie szybko. Ale jak mam inne obowiązki blogowe i życiowe to zwyczajnie nie mam czasu czasami po książkę sięgnąć.

      Usuń
  7. Ja raczej skupiam się na nowościach. Stare książki nadal czekają. Gratuluję takich wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tak, widziałam u Ciebie podsumowanie, mnóstwo tam nowych książek których nie znam, nie słyszałam. Ty masz dom i masz je wszystkie gdzie ukrywać :P Ja staram się odczytywać też ze swoimi, bo mi ich żal, stoją takie smutne...

      Usuń
  8. Chętnie przeczytałabym najnowszą książkę Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ci się spodoba :) I jest polska :D

      Usuń
  9. Świetny wynik (-: Ja przeczytałam tylko 7 w tym miesiącu. Jeśli. chodzi o książki M. Kordel, to też chciałam kupić jakiś czas temu, ale wszędzie nakład wyczerpany )-; Siostra wypożyczyła mi z biblioteki, ale jeszcze ich nie przeczytałam )-: Tucker mam, ale nie chcę sprzedawać, "Cztery sekundy do stracenia" odebrałam przed samymi świętami (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko i aż 7! To piękny wynik, ja w zeszłym roku miałam średnią 6/miesiąc.
      Pozostaje mi nadal poszukiwać :P

      Usuń
  10. Super wynik - moje gratulacje :D

    co do książek M. Kordel - sama ich szukam i rzeczywiście na Allegro ceny z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, mimo ogromnych chęci tyle nie dam... pozostaje liczyć na cud :)

      Usuń
  11. Wspaniałe wyniki - ja mogę tylko po cichutku pozazdrościć... :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...