niedziela, 14 października 2012

Podziękowania * Wyjaśnienia * Wygrana

Na wstępie chciałam serdecznie podziękować. Mój młodziutki blog ma już 18 obserwatorów i ponad dwa tysiące wyświetleń :) Bardzo wszystkim zaglądającym dziękuję i zapraszam do dalszego podczytywania oraz zostawiania komentarzy. Będzie to miód na moje serce.

* * *

Chciałabym również wyjaśnić tygodniową (dla mnie to dużo) przerwę w pisaniu... otóż moje dziecię postanowiło nadal nie być zdrowym dzieckiem. Patrycja ma katar od ponad miesiąca, a do tego jednej nocy uraczyła całe mieszkanie "haftowaniem" a później był pobyt w szpitalu. Przyczyn brak, wszystko już dobrze, ale katar jest nadal.... ręce opadają...

* * *

I jeszcze chciałam się pochwalić. Pamiętacie mój post Nóż ociekający krwią ? ZwB ogłosiło już wyniki urodzinowego konkursu i wprawdzie nie wygrałam, ale .... okazało się, że znalazłam się wśród szczęśliwej dziesiątki i dostanę dobry kryminał :) Bardzo się cieszę.


Zdjęcie zostało zrobione przez mojego - obecnie już - męża. Wzgórze Petrin. Praga

14 komentarzy:

  1. Gratuluję obserwatorów, odsłon i książki :-) I mam nadzieję że Patrycję wreszcie opuści złośliwy katar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      też mam taką niedzieję - może trwać wiecznie?? oby nie

      Usuń
  2. Gratuluję statystyk , obserwatorów jak i wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i obserwatorów i wygranej.

    A dzieciaczki, wiem co przechodzisz bo u mnie było to samo, teraz moją córę obsypało i gorączkuje, jutro idziemy do lekarza, prawdopodobnie różyczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      o matko... i tak wciąż coś... biedne te dzieciaczki z tymi choróbskami. Trzymajcie się

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę zdrowia dziecinie.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję statystyk i wygranej z ZwB (mnie się nie udało).
    Życzę zdrówka dla Patrycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      kurczę, a mnie się wydawało, że Ty też dostaniesz książkę... coś musiałam pokręcić

      Usuń
  7. Mój skarbik też ostatnio był chory, ale my dopiero zaczynamy i mieliśmy trzydniówkę. Zdrówka dla córeczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. tzrydniówkę też mieliśmy...
    "dopiero zaczynamy"? to ile maluch ma?

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...