poniedziałek, 1 października 2012

Dziwny post październikowy

Zacznę jesiennie - marzy mi się taka słoneczna jesień, taka złota... liście szeleszczą... (zdjęcie zrobione mi kilka lat temu koło Kopca Kościuszki)

Póki co mam w domu szpital - córa (dziś kończy 22 miesiące :) ) nadal z katarem, mnie w końcu dopadło... ech...no...

Dziś miała być recenzja, ale nie będzie - bo nie zdążyłam napisać... Będzie niedługo.

Zamieszanie mam od dziś i czasu jeszcze mniej, bo do pracy wróciłam. Dziś był pierwszy dzień po urlopie wychowawczym... ponad 2 lata mnie nie było... Będzie mniej czasu na czytanie... Da się mniej? Buuu...

Jako, że jest nowy miesiąc zapraszam Was do zakładki z wyzwaniami. Zaktualizowałam dane w tych wyzwaniach, które co miesiąc mają inne zadania dla czytelników: Trójka e-pik, Z literą w tle oraz Niezapomniane lektury z naszego dzieciństwa. Zapraszam do czytania :)

3 komentarze:

  1. Głowa do góry, początkowo będzie cieżko ale z czasem wygospodoarujesz czas na czytanie ;-) Dużo zdrówka dla córci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez czytania się nie da, więc będę musiała dać radę, choćby po kilka stroniczek dziennie :)
      dziękuję

      Usuń
  2. Trzymaj się dzielnie w pracy :) Dasz radę i zdrówka dla Patrysi :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...