wtorek, 9 marca 2021

Marcowe Pod hasłem - propozycje do jednego z haseł :)

 
W marcowej odsłonie wyzwania zadałam nam temat - akcja powieści rozgrywa się na wyspie.
Z powodów logistycznych nie mogę osobiście pogrzebać na półkach i poszukać podpowiedzi, ale...
 
...zarzuciłam temat na Instagramie i otrzymałam kilka tytułów. Dlatego dzielę się nimi z Wami licząc, że pomogą w doborze pasujących lektur :)
 
  • "Robinson Crusoe" lub "Przypadki..."
  •  "Kobiety z Vardo"
  • "Wyspa kobiet morza"  Lisa See
  • Seria "Wyspa" Dorota Milli 
  • "Dom na Zanzibarze" Dorota Katende
  • Magdy Knedler „Szepty z wyspy samotności” 
  • sagi Sarahy Lark „Czas ognistych kwiatów”   
  • "Wyspa" Björnsdóttir"
  • "Na wyspie," Tracey Garvice-Graves
  • "Latarnik" Camila Lackberg
  •  Cały cykl VESTMANNA autorstwa Ove Logmansbo czyli Mroza 1. Enklawa, 2. Połów, 3. Prom
  • "Światło między oceanami" M. L. Stedman
  • "Córki latarnika" Jean Pendziwol
  • "Wyspa" Joanna Miszczuk
  • "Legenda niemej wyspy" Vanessa Montfort
  • "Mam łóżko z racuchów" Australia - specyficzna książka ale niesamowicie wciąga. W książkach Edmunda Niziurskiego bądź Adama Bachdaja na pewno znajdą się polskie wyspy.       
  • książki z akcją w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii... 
 
 
Mam nadzieję, że wpisy pomogły :)
Miłego czytania!


1 komentarz:

  1. Podpowiem jeszcze:
    Anna Klara Majewska "Rok na Majorce" i kolejne tomy z tej serii

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...