niedziela, 19 stycznia 2020

Wielopłaszczyznowe podsumowanie 2019 oraz plany na 2020 - podsumowując 2019 #6

Kalendarz pokazuje, że dziś jest 19 stycznia... Zatem pora na ostatnie już podsumowanie roku 2019.
Uważam, że tyle ich było iż macie pojęcie co się u mnie w tym czasie działo :)

Jeśli jednak jakąś płaszczyznę pominęłam, dajcie znać, wezmę pod uwagę za rok :)





2019 czytelniczo:
  • przeczytałam 128 książek (2018 - 143; 2017 - 129; 2016 - 162; 2015 - 141, 2014 - 68, 2013 - 94), czyli 42 314 stron  (czyli więcej niż w 2018)
  • liczba przeczytanych e-booków: 5    (2018 - 8; 2017 - 11; 2016 - 10; 2015 - 6)
  • ile książek mi przybyło?? 194 - wg wirtualnej 'półki'  na LC, jeśli nie pominęłam czegoś wprowadzając  [jest sukces, przybyło mi mniej książek niż w 2018, co teoretycznie oznacza mniejsze zaległości]

2019 blogowo:
  • opublikowane posty - 246  (2018 - 240; 2017 - 309; 2016- 290; 2015 - 262)
  • licznik bloga wskazuje - ponad 862 tysiące wyświetleń (2018 - 733 tys.; 2017 - 619 tys.; 2016 - 430 tys.; 2015 - 260 tys.)
  • obserwatorzy bloga - 300 osób (2018 - 290; 2017 - 287; 2016 - 254; 2015 - 214)
  • polubienia na FB -  841  osób (2018 - 507; 2017 - 396; 2016 - 290; 2015 - 140)
  • Instagram - obserwujący: 436   (2018 - 315; 2017 - 243)

Wszystkie te cyferki to Wasza zasługa! Dziękuję i ... proszę o jeszcze :) O komentarze, polubienia, serduszka :) Zapraszajcie znajomych


2019 życiowo
  • Dziewięciolatka jest już w trzeciej klasie, przygotowujemy się do Komunii... dzieje się :P
  • na rowerze zrobiłam - jak na moją endoprotezę i ból stawów - jeśli wierzyć pomiarom google jakieś 266km :)
  • wakacje po raz kolejny spędziliśmy nad polskim morzem, w Ustroniu Morskim, w 2020 ruszamy do innego miasta 
  • w drodze powrotnej zwiedziliśmy kawałeczek Warszawy
  • obejrzałam trochę filmów i seriali, o których wspominałam w podsumowaniach miesięcznych



To teraz pora na rozliczenie się z założeniami planów, które miałam na 2019 rok. Zaplanowałam wtedy poznanie twórczości następujących autorów:


    Jak widać zadanie zrealizowałam w 5/9 co tak naprawdę jest sukcesem i bardzo mnie cieszy :) Ale biorąc pod uwagę, że tytułów Darii Skiby przeczytałam aż 3 to bilans wygląda lepiej :)
    Brakujące nazwiska muszę chyba przenieść na 2020 rok :)
    Nie planowałam wprawdzie nic w kwestii oddawania pożyczonych książek, ale udało mi się wykonać to zadanie bardzo dobrze, oddałam bowiem Magdalenardo aż 4 pożyczone książki - brawo ja! :)

    To teraz plany na 2020 rok - niewielkie, by się nimi nie przerazić. W planach zatem niech będzie poznanie twórczości następujących autorów (na początku niezrealizowane z 2019):
    • Bujak J.D.
    • Chamberlain Diane
    • Cielesz Ewa
    • Grodzka-Górnik Iwona
    • Chmielarz Wojciech
    • dokończyć serię z domkami A. Przybyłek
    • przeczytać minimum 6 książek Karoliny Wilczyńskiej
    • przeczytać minimum jedną, dowolną serię w całości (na kogo przyjdzie mi ochota? Jeż?, Olejnik?, Świętek?, Lingas-Łoniewska?) lub jedną w całości a inną dokończyć

    Książek pożyczonych nie planuję, choć zostało mi jeszcze kilka na półce - zobaczymy. Trzymajcie kciuki!



    A jak Wasze plany na 2020 rok? Blogowe, czytelnicze, życiowe?
    Robicie jakieś listy? Zapisujecie to, co chcecie zrealizować czy idziecie na żywioł?
    Życzę Wam spełnienia wszystkich punktów zaplanowanych :)

    8 komentarzy:

    1. Witaj! Jesteś zwariowana na punkcie liczb! :) Ale! Robią one wrażenie! Gratuluję wyników. Moje wyzwania i postanowienia przy Twoich są niezwykle banalne! Zrealizować podjęte Ejotkowe wyzwanie ( jestem ciekawa lutowego hasła!), zrzucić kilka kg, pouczyć się angielskiego, wrócić do jogi. Tymczasem zegar tyka, a z moich postanowień realizowane jest tylko Twoje wyzwanie! 😅 Ciepło pozdrawiam i życzę najlepiej w 2020. Niech Ci się darzy, żeby te przyjęte wyzwania poszły gładko. Z przygotowaniami do Komunii lekko nie jest, wiem co piszę, ale to się da zrobić. Dobrze będzie! 😁

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Witaj Kochana Imienniczko :) Tak, uwielbiam liczby, zestawienia, tabelki, formuły w excelu :D
        Bardzo dziękuję :)
        Banalne wcale nie znaczy złe, każdy ustala swoje, na miarę możliwości, byle do przodu :)
        Lutowe hasło? Miałam pomysł dość szybko po styczniowym i już czeka w gotowości :P
        Skoro realizuje się Pod hasłem to już najważniejsze! :P Za pozostałe trzymam kciuki!
        Musi się udać, po prostu otoczka mnie drażni mocno... Ale do maja wytrwam :D

        Usuń
    2. Kochana trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować wszystkie swoje plany na ten rok, w każdej płaszczyźnie swojego życia. 😊

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie robię planów czytelniczych, poza takimi, żeby w końcu zmniejszyć swoje zaległości i przeczytać w końcu 100 książek w ciągu roku:( Dobór lektur w dużej mierze jest uzależniony od Twoich haseł :D Chciałabym nadrobić kilka zaległych serii, zobaczymy, czy się uda wpasować w Twoje wyzwanie ;) Oczywiście w planach także targi książki :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Trzymam kciuki żeby Ci się udało zmniejszyć, sama z tym walczę, więc wiem co masz na myśli :)
        A 100 wciąż nie dogoniłaś? Dużo brakowało w 2019?
        Hasła są tak różnorodne, że naprawdę da się coś dopasować, kolejna szansa w lutym :D
        No targi to jak zawsze - widzimy się, jak nie wydarzy się nic nadzwyczajnego.

        Usuń
    4. Polecam serię "Zakręty losu" A. Lingas-Łoniewskiej.

      OdpowiedzUsuń

    Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

    Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...