czwartek, 9 stycznia 2020

oFLAGowani - przedłużam wyzwanie


Dokładnie rok temu wymyśliłam wyzwanie, opierające się na zasadach bingo. W moim założeniu są to flagi, które układamy z grzbietów przeczytanych książek.

Wprawdzie jedynymi osobami, które się bawiły są Monika Piotrowska-Wegner, Gosia oraz ja, ale postanowiłam przedłużyć wyzwanie na rok 2020.

Może nam się uda coś dorzucić, a może i Wy podejmiecie się zabawy? Uwierzcie, że grzbiety pasują czasami totalnie przypadkowo :)

Mogę na Was liczyć? Ktoś się skusi? :) Serdecznie zapraszam - wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ


4 komentarze:

  1. Mi to wyzwanie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że nie przerywasz tego wyzwania. Trudne jest, ale fajne. I niestety często zapomina się o tych koszmarnych grzbietach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przerywam, licząc na dalsze zgłoszenia :)
      Też zapominam i potem próbuję analizować o jakich zapomniałam :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...