wtorek, 7 stycznia 2020

Podsumowanie dwuletniej zabawy w Dublowanie

Dublowanie to wyzwanie, które rozpoczęło się w 2017 roku i polegało na tym, że należało przeczytać dwie książki o tym samym tytule, ale różnych autorów. Edycja zgromadziła sześć uczestniczek.

Druga edycja Dublowania, którą ogłosiłam na rok 2018 nie cieszyła się już takim powodzeniem i dlatego przedłużyłam ją na rok 2019. Jednak nie przyniosło to oczekiwanego wzrostu zainteresowania.

Jedyną osobą, która walczyła z dublowanymi tytułami była Badylarka (Badylarka Domatorka) - przez ostatnie dwa lata przeczytała 8 par tytułów. OGROMNE BRAWA!!!


Reasumując:
1. Dla Badylarki nagroda książkowa - uzgodnimy wszystko mailowo :)
2. Niniejszym Dublowanie zostaje definitywnie zakończone. Zapraszam Was do zabawy w innych moich wyzwaniach :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    Wyzwanie było wyśmienitą zabawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie sukcesy w nim odniosłaś :)

      Usuń
  2. Brawa dla Badylarki!
    Ja przeczytałam jedną parę, ale nie opisałam jednego tytułu. Nie po drodze z pisaniem było mi w ostatnich dwóch latach. Może uda się coś poprawić w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie opisałaś tej jednej... miałabyś parkę i nagrodę pocieszenia :)
      Liczę, że w tym roku więcej poczytam na Twoim blogu :P

      Usuń
  3. Gratuluję osobie nagrodzonej w zabawie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...