środa, 8 stycznia 2020

Wyzwania na 2020 rok, w których biorę udział

Styczeń to czas nie tylko podsumowań 2019 roku, ale również plany na 2020 rok. Dziś przedstawiam Wam moje plany wyzwaniowe na ten rok.
Zachęcam do przyłączenia się do wyzwań:




Pod hasłem - autorskie - edycja 8
Czas trwania: 2020 rok
Cel: Przeczytać w danym miesiącu co najmniej jedną książkę, która pasuje do podanego HASŁA
Szczegóły TUTAJ




& & & & & & &



Mini czelendż 2019 - autorskie - edycja 5
Czas trwania: 2020
Cel: przeczytać w 2020 roku 5 lub 6 książek wybranych w grudniu 2019
Szczegóły TUTAJ
Tam też moje rozliczanie się z wyzwaniem




& & & & & & &


Misja specjalna 'Zatytułuj się' edycja 3
Czas trwania: 1.07.2019-30.06.2020
Cel: przeczytać książki pasujące do wytycznych
Szczegóły TUTAJ
Tam też moje rozliczanie się z wyzwaniem




& & & & & & &


oFLAGowani - edycja 1 - przedłużona na 2020
Czas trwania: 1.01.2019-31.12.2020
Cel: przeczytać książki, których grzbiety okładek pasują do zestawów flag
Szczegóły TUTAJ
Tam też moje rozliczanie się z wyzwaniem



& & & & & & &

Abecadło z pieca spadło - wyzwanie u monweg
Czas trwania: 1.01.2020-31.12.2020
Cel: przeczytać książki, których tytuł rozpoczyna się na podaną pierwszego dnia miesiąca literę
Szczegóły TUTAJ




& & & & & & &


WyzwanieLC2020 to minimum 12 książek rocznie, na początku każdego miesiąca zostanie opublikowana nowa kategoria. 
Informacje TUTAJ
Instagram + FB - #WyzwanieLC2020




& & & & & & &


52 książki
Czas trwania: 2020
Cel: przeczytać 52 książki w roku (moje założenie 100)



& & & & & & &


Dodatkowo, jak co roku biorę udział w wyzwaniach na portalu granice.pl, ale nie oznaczam tego nigdzie na blogu, ani nie tworzę listy, gdyż wystarczy tylko oznaczać książki podczas uzupełniania recenzji












A jak wygląda Wasza lista z zadaniami na ten rok? Bierzecie udział w wyzwaniach? Lubicie? Motywuje Was to czy wręcz odwrotnie? Bo zauważyłam ostatnio trend, coraz większego odchodzenia od wyzwań... :(

14 komentarzy:

  1. Ja biorę udział w dwóch Twoich wyzwań oraz tym na Lubimy Czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to boję się tego na LC - co wymyślą w tym roku...

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za sukces w każdym wyzwaniu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku nie biorę udziału w żadnym wyzwaniu, ale Tobie życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w tym roku trudny Łów słów 2020.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej w ilu wyzwaniach bierzesz udział, podziwiam i trzymam kciuki za pełną realizację planów. Ja w tym roku zrobiłam swoje wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bywało więcej :D
      Nie dziękuję :)
      A na czym polega Twoje wyzwanie?

      Usuń
  6. Ja uwielbiam wyzwania :) motywują mnie to raz a dwa czasami dzięki nim trafiam na prawdziwe perełki

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział tylko w wyzwaniu "Pod hasłem". 52 książki czytam bez problemu, ale oficjalnie nie biorę udziału w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 52 książki ja też tak tylko dla siebie :) W wyzwaniu na granicach mam wyższy pułap książek ustawiony :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...