środa, 12 września 2018

Nie samym czytaniem żyje Drugoklasistka - moda dla Barbie

Moja Drugoklasistka ma ostatnio fazę na zabawę Lego oraz modę lalek Barbie...

Tyle, że nie jest łatwo znaleźć ubranka fajne, ciekawe, dobrze uszyte i na dodatek w atrakcyjnych cenach. Okazało się jednak, że babcia jednego z dzieci z klasy szyje cuda! Gorąco polecam Pracownię krawiectwa miniaturowego -> www.krawiectwominiaturowe.pl



A oto modelki w nowych strojach (tylko buty nasze):





Jak Wam się podobają ubranka? Ja czekam już na uszycie kolejnych :)

11 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, ja gdy byłam też próbowałam coś szyć, ale ze znacznie gorszym efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje i kolory idealne. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubranka. Moja teściowa dzierga na drutach i szydełku ubranka dla lalek. Niestety moja córka nie ma zamiłowania w tym kierunku. Woli auta i wyścigi z bratem. Liczę na to, że z czasem polubi barbie i inne lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę talentu teściowej :)
      A brakiem zainteresowania córy lalkami się nie przejmuj - moja córa też wcześniej fascynowała się innymi rzeczami niż lalki... ale nadszedł taki moment :)

      Usuń
  4. Poproszę fioletowy płaszczyk dla siebie w rozmiarze maxi. :)
    Cudne i ciepłe te miniaturowe ubranka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widz, że obie mamy to samo fioletowe marzenie... Ja też chętnie bym sobie taki sprawiła :D

      Usuń
    2. Wszystkie ciuszki piękne, ale mnie ujęła kreacja Elzy :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...