niedziela, 30 września 2018

Mini Czelendż // Zatytułuj się // Dublowanie - co słychać w naszych osiągnięciach?

Kochani,

kończy się wrzesień i postanowiłam z zaskoczenia opublikować małe podsumowanko naszych osiągnięć w mniejszych - ale wcale nie gorszych czy nudniejszych - od Pod hasłem wyzwań.





Mini Czelendż
Naszym zadaniem jest przeczytać 5 lub 7 (u niektórych 6, gdzie szósty tytuł tylko dla zabawy) książek pasujących do podanych kategorii.
Zostało nam TYLKO 3 miesiące do końca!!!

Do tej pory tylko jedna osoba zaliczyła wyzwanie. Są osoby, które powoli podsyłają linki, ale też tacy od których nie otrzymałam żadnego... :(

Osobiście - udało mi się przeczytać 5 z 7 książek :)

Mocny doping i bierzemy się do roboty! :D





Zatytułuj się 2
Do wybranego wcześniej, w ciemno, tytułu musimy teraz dopasować nazwisko autora. Jak nam idzie? Wprawdzie minął dopiero kwartał, ale uważam, że jest bardzo dobrze :)

6 osób nie przysłało mi jeszcze żadnego linku, ale liczę że gromadzą je u siebie :) i doślą w stosownych czasie.
Są też osoby, które podały mi już nawet 7-8 linków.

Przed nami jeszcze 9 miesięcy zabawy, ale przypominam o poszukiwaniach nazwisk autorów :)

Powodzenia!






Dublowanie
Ta akcja cieszy się najmniejszych powodzeniem.
Edycja trwa do końca roku 2018 i właściwie tylko jedna osoba rozpoczęła zabawę.

Kochani, poddacie się walkowerem? Liczę na Was?

W przypadku gdy do rywalizacji nie staną inne osoby, biorę pod uwagę przedłużenie wyzwania lub zakończenie bez rozstrzygnięcia.

10 komentarzy:

  1. W Mini... jeszcze jedna książka do przeczytania, ta najgrubsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zabrać się za "Mini czelendż", bo w "Zatytułuj się" idzie mi dobrze, ale z "Mini" dużo gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zatytułuj jest więcej czasu, więc bierz się za Czelendż :)
      Ja w tym roku postanowiłam wreszcie osiągnąć w nim sukces :)

      Usuń
  3. Kolorowe grzbiety pomogły mi dopasować kilka nazwisk do "Zatytułuj się 2" także do czerwca powinno się udać z wszystkimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dwie pieczenie :)
      Ja narazie nie kombinuję, dopisuję to co się czyta... Panikować będę pod koniec jak będzie brakować :D

      Usuń
  4. W mini połowa, ale jeszcze do napisania recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopinguję zatem, bo został tylko kwartał, z linkami też trzeba zdążyć :)

      Usuń
  5. Do Dublowania 1 para jest przeczytana i dwie połówki, tylko z opisaniem gorzej.
    Przedłużenie to bardzo zachęcająca opcja.. :-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...