wtorek, 18 września 2018

Anna Dąbrowska "Zanim zniknę"




Autor: Anna Dąbrowska
Wydawnictwo: Lira
Data wydania: 12 września
Liczba stron: 352












Tutaj miała znaleźć się recenzja książki Ani Dąbrowskiej "Zanim zniknę", którą skończyłam czytać wczoraj późnym wieczorem... Ale nie potrafię ubrać myśli w słowa... Potrzebuję jeszcze jednej nocy na przemyślenia... Zapraszam jutro :)






Książka przeczytana w ramach wyzwań: Grunt to okładka, Pod hasłem, 52 książki



Za możliwość przeczytania książki
dziękuję

4 komentarze:

  1. Ja również wkrótce zabieram się za lekturę tej książki i przyznam szczerze, że nie mogę się już doczekać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie jestem ogromnie ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem dobrze jest się z czymś przespać :-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...