czwartek, 20 września 2012

Wrześniowy stosik nr 3

Dziś kolejny już stosik w tym miesiącu... ponieważ fantastyka nadal leży i kwiczy... no nie potrafię przeczytać i się zachwycić... Ale o tym w swoim czasie.

Teraz "tadam", prezentuję taki uzbierany stosik:



Od dołu:
Dorris Lessing "Martha Quest" - już o niej pisałam - to nagroda od jenah
Krystyna Grzybowska "I ja i Franuś" - dostałam w prezencie od znajomego (Wacek dzięki), który porządkował biblioteczkę i ja zobaczył książkę z roku 1962 to pomyślał o mnie :)
Miguel de Cervantes "Przygody Don Kichota" - dostałam gratis na stoisku taniej książki na bazarku, no to przygarnęłam mimo, że to jakieś opracowanko chyba
Anna Borkowska "Szantopierz i Archanioł" - fantastyka polska, specjalnie zakupiona do wyzwania Trójka e-pik na bazarkowym stoisku taniej książki
Karolina Sykulska "Plagiat" - zakupiona w Matrasie za 3zł :)
Agatha Christie "Śmiertelna klątwa" - już prezentowana, zakupiona w Empiku
Agatha Christie "N czy M?" - zakupiona w Empiku

Chętnie poczytam Wasze zdanie o tych tytułach, jeśli ktoś zna. Podobało się czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...