poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Najświeższe premiery Wydawnictwa Dragon

W ostatnich dniach miałam mniejsze możliwości internetowe niż zwykle, dlatego dziś nadrabiam zaległości :)

Chciałam zaprosić Was do lektury dwóch książek, które miały swoją premierę 28 lipca w Wydawnictwie Dragon. Jestem ciekawa, która Was kusi :)
 

 
"Serce Julii" jest kontynuacją historii opisanej w powieści wydanej we wrześniu 2019 roku. Moją recenzję "Ogrodu Lorenza" znajdziecie TUTAJ
 
Oto oficjalny opis:
 

Poruszająca opowieść o potędze natury, podążaniu własną drogą i miłości, która wymaga odwagi.

W życiu Lorenza, ambitnego weterynarza, w końcu wszystko zaczyna się układać. Jego największe marzenie, ogród zoologiczny, w którym zwierzęta żyją w naturalnych warunkach, rozwija się z dnia na dzień. Mężczyzna powoli odbudowuje również relację ze swoją dawną ukochaną, Julią. Kobieta jest jednak bardzo ostrożna i nie czuje się jeszcze gotowa na związek.

Wkrótce Lorenzo otrzymuje propozycję wyjazdu do Kenii, by spędzić miesiąc w tamtejszym rezerwacie. Zostawia park pod opieką Julii i wyrusza prosto do serca Afryki.

Julia i Lorenzo, oddaleni od siebie teraz o tysiące kilometrów, nieoczekiwanie odkrywają, że nigdy dotąd nie byli sobie tak bliscy…

Czy ich relacja, tak jeszcze świeża i krucha, ma szansę przetrwać?

Czy Julia znajdzie w sercu odwagę, by znów zaufać?







Druga z proponowanych przeze mnie książek to kryminał retro Nadii Szagdaj (która wraz z Krzysztofem Koziołkiem rozsmakowała mnie w tym gatunku).
 
Znacie? Lubicie?
 
Moje recenzje dotychczas wydanych:
 
 
Oto opis "Grande Finale":
 
Rok 1911. W eleganckim hotelu Rezidenz w Breslau zostają znalezione zwłoki jednego z pracowników. O zabójstwo podejrzana jest żona denata, którą mężczyzna przez lata maltretował. Detektyw Klara Schulz, spodziewająca się dziecka, mimo sprzeciwu męża postanawia zaangażować się w sprawę. Chce ratować nieszczęsną wdowę przed najwyższym wymiarem kary…
Policja nie ma żadnych wątpliwości co do winy kobiety i chce szybko zamknąć sprawę. Nie pozwala na to Gabriel Hübschner, radca kryminalny z Berlina, który został przydzielony do pomocy w śledztwie. Wytyka policji z Breslau błędy i niedociągnięcia, przeczuwając, że sprawa zabójstwa ma drugie dno. Klara, początkowo źle nastawiona do Gabriela, ostatecznie znajduje w nim bratnią duszę. Wspólnie odkrywają, że makabryczne morderstwo w hotelu może mieć coś wspólnego z do dziś nierozwikłaną tajemnicą śmierci matki Klary…

3 komentarze:

  1. Te kryminały retro mnie szalenie ciekawią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja mnie ciekawi, ale muszę nadrobić poprzedni tom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sięgać po kryminały retro!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...