wtorek, 3 sierpnia 2021

Stosikowo lipca


 
 
Jakie ciekawe tytuły dotarły do Was w lipcu?

Ja otrzymałam 9 książek.
Tak, potrafię liczyć :) Na stosie widać 11, ale dwie z nich (od Taniej Książki), odebrała z paczkomatu koleżanka ponieważ nie było mnie w domu. Przekazała mi je wczoraj.

 
 
 
 Od góry:
  • "Zatańczmy w słońcu" - od Taniej Książki
  • "Schronisko niechcianych żon" - jw.
  • "Opowieści Zuzanny" - od Wyd. Filia
  • "Sekret zegarmistrza" - od Wyd. Filia (wyd. 2)
  • "Słońce po burzy" - od Harper Collins
  • "Gdyby miało nie być jutra" - od Wyd. Słowne (dawniej Burda)
  • "Mocna więź" - za bon wygrany u monweg za II miejsce w wyzwaniu Abecadło z pieca spadło :)
  • "Tabu" - zakup własny z gazetą "Wysokie obcasy"
  • "Cienie na wrzosowisku" - patronat od Wyd. Dragon
  • "Srebrna łyżeczka" - od Wyd. Filia
  • "Meksykańska hekatomba" - od Autora
 
 
Które macie? Które znacie? Na które zrobiłam Wam smaczek? :)
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Świetny wynik. Czytałam książkę Mocna więź i na zawsze zostanie w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie policzyłam moich lipcowych nabytków, ale sporo tego było :)
    Mam "Schronisko niechcianych żon", "Opowieści Zuzanny" i "Gdyby miało nie być jutra". Czekam na "Zatańczmy w słońcu", a "Cienie na wrzosowisku" czytałam w pierwszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli znów podobnie u nas z tytułami :)

      Usuń
    2. Bardzo podobnie :) Zapomniałam o "Srebrnej łyżeczce" i "Sekrecie zegarmistrza", czytałam pierwsze wydanie :)

      Usuń
  3. Nic nie słyszałam o "Schronisku dla niechcianych żon".

    OdpowiedzUsuń
  4. "Srebrna łyżeczka" bardzo mi się spodobała, podobnie jak "Sekret zegarmistrza" - książka, którą przypomniałam sobie po kilku latach. Pozostałych jeszcze nie znam, ale może wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrna przede mną - liczę na super lekturę :) A Sekret czytałam w poprzednim wydaniu - lubię książki Kosin :)

      Usuń
  5. Same hity! Niestety jeszcze nic nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...