niedziela, 5 lipca 2020

Fantastyczne i wakacyjne stosikowo czerwca



Czerwiec obrodził w cudowne lektury, idealne na wolny, słoneczny, leniwy wakacyjny czas :)
Nic tylko leżaczek i czytać... :)

Coś czytaliście i polecacie? Na jakie tytuły macie ochotę?








Stos 1


Od góry:
  • "Mazurskie Lato" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Port nad zatoką" - od Wyd. Pascal
  • "Życie oparte na kłamstwach" - jw.
  • "Wielbiciel" - od Wyd. Filia - recenzja
  • "Wszystko jest możliwe" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Pamiętnik Szeptuchy" - od Wyd. Znak
  • "W blasku słońca" - jw. - recenzja











Stos 2 - powieści patronackie od Wydawnictwa Dragon




I jeszcze e-book od Wyd. Filia, powieść została wydana na razie tylko w takiej formie - 3 tom serii 'Siostry Jutrzenki'






8 komentarzy:

  1. Same cudowny tytuły. Miałabym problem, od czego zacząć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne okładki. Nic tylko czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnorodność tematyczna gwarantowana. Mnie kuszą opowiadania o Mazurach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie książki Magdaleny Majcher mam na półce i w najbliższych planach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości masz na tym stosiku, chętnie przeczytałabym wszystkie ale mam własny stos, który czeka aż znajdę dla niego trochę czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pierwszego stosu mam 3 tytuły od dołu, w planie też "Mazurskie lato". "Miłość na wrzosowisku" czytałam kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...