sobota, 25 lipca 2020

Dziś się chwalę :) - oFLAGowani

Witajcie,

w 2019 roku opublikowałam wyzwanie, w którym należało ułożyć flagi z grzbietów przeczytanych książek - wyzwanie przedłużyłam na rok 2020 i stwierdzam, że właśnie osiągnęłam sukces :) Totalnie przy okazji, bo żadnej książki nie czytałam specjalnie (chyba że dodatkowo pasowała mi do innego wyzwania lub miałam na nią ogromną ochotę).

Poniżej moje zestawienie - to była świetna zabawa!

A jak idzie pozostałym uczestniczkom?
Może przyłączył się do nas ktoś nowy - pochwalcie się! :)






Austria:
"Ten jeden dzień" Kaira Rouda
"Nasze własne piekło" Natalia Nowak-Lewandowska
"Miłość z błękitnego nieba" Krystyna Mirek


Rumunia
"Echo milczenia" Kasia Magiera
"Do zakochania jeden rok" Joanna Szarańska
"To będą piękne święta" Karolina Wilczyńska


Niemcy:
"Finał 7" Kerry Drewery
"Szept syberyjskiego wiatru" Dorota Gąsiorowska
"Nigdy ci nie wybaczę" Anna Mentlewicz


Mauritius:
"Drogi Święty Mikołaju" Natasza Socha & Maga Mazur
"Najmilszy prezent" Agnieszka Krawczyk
"Na strunach światła" Krystyna Mirek
"Spotkanie w Pensjonacie Leśna Ostoja" Joanna Tekieli


Polska:
"Kółko się pani urwało" Jacek Galiński
"Siedem cudów" Agata Przybyłek


Madagaskar
"Testament Ariany" Francoise Bourdin
"Odlecimy stąd" Anna Dąbrowska
"Ronja, córka zbójnika" Astrid Lindgren


Estonia:
"Coś tu nie gra" Joanna Szarańska
"Tamta dziewczyna" Erica Spindler
"Ścigany" Katarzyna Michalak


Sierra Leone:
"Rok w Pensjonacie Leśna Ostoja" Joanna Tekieli
"Więcej niż pocałunek" Helen Hoang
"25 gramów szczęścia" Massimo Vacchetta


Wybrzeże Kości Słoniowej:
"Zapiski niewidomego ojca" Ryan Knighton
"Króliki z Ravensbruck" Anna Ellory
"Dworek w Miłosnej" Agnieszka Olejnik




4 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...