środa, 1 lipca 2020

Dziś premiera drugiego tomu serii Agaty Sawickiej 'Dwór w Zaleszycach'! - patronat

Zakochałam się w maju... To znaczy w powieści, którą czytałam właśnie wtedy - były to "Niespokojne serca" Agaty Sawickiej. Wydany przez Wydawnictwo Dragon pierwszy tom serii 'Dwór w Zaleszycach'. Naprzemienne losy trzech kobiet, które choć wiele dzieli to jednak sporo łączy sprawiły, że zatraciłam się w lekturze.


Dziś swoją premierę ma tom drugi - "Poplątane ścieżki" - jakie losy bohaterek opisała tym razem autorka? Oto oficjalny opis:

Lato w Zaleszycach nieubłaganie dobiega końca... Julianna jest szczęśliwa – już nie musi ukrywać swoich uczuć. Kocha i jest kochana. Każdą wolną chwilę spędza z Danielem, korzystając z ostatnich dni beztroski. Wydaje się, że nic nie jest w stanie zmącić ich szczęścia.
Tymczasem nad starym dworem zbierają się czarne chmury. Do miasteczka przyjeżdżają spadkobiercy rodziny Zaleszyckich, którzy chcą odzyskać posiadłość i urządzić w niej hotel. Przyszłość muzeum i kawiarenki staje pod znakiem zapytania.
Julianna poznaje powojenne losy Emilii i historię zakazanej miłości babci Nusi. Okazuje się, że kobiety łączy więcej, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać…







Macie ochotę na lekturę?

Jako patron medialny już teraz zapraszam na konkurs, który już niebawem :)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu. Chętnie poznam pióro autorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zatem zapraszam do udziału w konkursie, cierpliwości

      Usuń
  3. Już kiedyś zwróciłam uwagę na te książki i są one na mojej liście do kupienia i przeczytania :) pozdrawiam wakacyjnie Ejotku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są godne uwagi :) Cieszy mnie, że nasze gusta są tak podobne :D
      Również pozdrawiam i cudownych wakacji życzę :)

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...