wtorek, 6 listopada 2018

Bardzo udany październik - stosikowo


Październik - miesiąc obfitujący w liczbę przeczytanych stron (podsumowanie tutaj), ale również stron zdobytych :)

Otrzymałam od wydawców mnóstwo świetnych pozycji - część już opisałam, niektóre recenzje czekają na publikację, inne się czytają lub fotografują.

Oprócz wydawnictw, które znałam nawiązałam kilka nowych współprac [wszystkim bardzo dziękuję :)] - dlatego już teraz zachęcam - wypatrujcie recenzji :)



A oto co do mnie przybyło w październiku:



od Edipresse Książki


"Tajemnica Bursztynowej Komnaty" od Wyd. Siedmioróg // "Finał 7" od Wyd. MłodyBook // "Życie na zamówienie, czyli..." od Wyd. Filia // "Słowiańskie Siedlisko. Dar Rzepki" od Szarej Godziny


od Wyd. Od deski do deski - recenzja "Równonocy"


"Bez złudzeń" od Edipresse Książki // "Jedna chwila" od Wyd. Lira




od HarperCollins Polska - recenzja

od Edipresse Książki

od Edipresse Książki - recenzja



"Dobre uczynki" od Wyd. Filia // "Planer taki jak Ty" od Wyd. IV Strona // "W promieniach szczęścia" od IV Strony // "Tajemnica pod jemiołą" od Wyd. Znak Literanova // "Archistorie" od Znaku

zakup własny w Biedrze za 9,99zł

od Gandalfa

od Wyd. MD











Zdobycze targowe znajdziecie Tutaj, Tutaj i Tutaj


Skusiłam Was jakimś tytułem? Czytaliście już coś? Polecacie? Odradzacie?

13 komentarzy:

  1. Bardzo udane miesiąc za Tobą kochana. Kilka z prezentowanych przez Ciebie tytułu również czeka w mojej biblioteczce na swoją kolej. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, działo się :)
      Czyli będziemy czytać podobnie w najbliższych tygodniach :) Miłego!

      Usuń
  2. Spadek u mnie jutro na blogu. Zdradzę tylko tyle, że spodobało mi się :) Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Cieszy mnie to, z większą ochotą się sięga po takiej opinii :D

      Usuń
  3. Polecam "W cieniu tamtych dni"! :) A stosy cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 5 tytułów z Twojego stosu, wszystkie jeszcze czekają w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...