środa, 28 listopada 2018

Premiera i przypomnienie o KONKURSIE - K. Koziołek "Nie pozwól mi umrzeć"

Kochani!

Dziś wielkie święto Krzysztofa Koziołka - premiera kolejnej książki!

Thriller "Nie pozwól mi umrzeć" wkroczył dziś oficjalnie do księgarń.

TUTAJ możecie przypomnieć sobie moją recenzję.

Przypominam, że trwa konkurs, w którym można wygrać DWIE książki. Aktualnie zgłoszeń mało - szanse ogromne!

Nie wierzę, że nie chcecie wygrać :)

Jeden egzemplarz dostępny jest na blogu -> TUTAJ
Drugi na FB -> TUTAJ


Czekam na Wasze zgłoszenia do 30 listopada, do północy.

Szukajcie poniższych banerów:






1 komentarz:

  1. Koniecznie chcę przeczytać książkę :) bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...