niedziela, 28 października 2018

Targi Książki Kraków 2018 wg ejotka - piątek


Targi jeszcze trwają a już zapraszam Was na relację z mojego pierwszego na nich dnia.
Świętowanie rozpoczęłam w piątek - 26 października. Tradycyjnie jeden z dni przed weekendem należy do mojej córy, z którą wprost po lekcjach pojechałyśmy do Expo. Korków brak i już około 12:30 zameldowałyśmy się w środku.

Część atrakcji było tylko dla mnie, część dla Pati, obie świetnie się bawiłyśmy. Wszystkich fotek córci z targów tutaj nie będzie - ma fotki z autorkami i autorami, wędrującymi maskotkami, mówiącym i śpiewającym robotem a także blogerkami, na stoiskach i z polonezem milicji.

Największym szczęściem było spotkanie z Martinem Widmarkiem - autorem serii 'Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai' - Pati ma zdjęcia i wpisy do 2 książek





Z Katarzyną Ryrych oraz Elżbietą Pałasz


A między atrakcjami Pati poznawała nowe pozycje Wyd. Adamada :)  Na krzesełku lub podłodze, gdzie było miejsce...



Wyd. Vectra - z Darią Skibą - blogerką i pisarką



Z Agnieszką Opolską na Axis Mundi


A to Grupa Foksal


I fotka w jak ja to nazywam - 'wsadzipyszczku'



Z Wiolą - Subiektywnie o książkach



Karolina Wilczyńska w Wyd. Filia - 'Życie na zamówienie'



Z Dorotą Milli



Natalia Sońska



Tradycyjnie w pobliżu Agaty Przybyłek



Podpisałam u Autorek wcześniejsze pozycje a po powrocie do domu sąsiadka podarowała mi pudło - Ewa dzięki! Dzięki temu, że Ewa odebrała (a nie zostało awizowane) mogłam w kolejne targowe dni podpisywać cuda w pudle zawarte - dzięki IV Strono! :)





A to wszystko poniżej to wynik piątkowych odwiedzin w hali Expo:
- stos po prawej  - różnorakie nabytki
- od 'Dobranocek' na lewo - podarunki od Wydawców - dziękujemy :)
- pośrodku - książki z domu zabrane do podpisu


Od dołu:
  1. "Pochyłe niebo. Ćma" - od Axis Mundi
  2. "Jo@nna" - jw.
  3. "Uwolnij mnie" - od Vectry
  4. "Jedyny i niepowtarzalny Ivan" - zakup w Wyd. CzyTam
  5. "Ta jedna miłość" / "To jedno lato" - zakup w Filii, wydanie kieszonkowe to gratis 
  6. "Dom samotnych" - zakup na stoisku ravelo po 20zł sztuka
  7. "Do trzech razy śmierć" - jw.



Książeczki od Wydawców: Nasza Księgarnia, Adamada, Zakamarki - dziękujemy :)



I garść autografów córci i moich :)



Przybyłek // Sońska // Wilczyńska

Opolska // Skiba // Milli

Widmark x 2 // Ryrych

Piątek był bardzo przyjemnym dniem na targach - było bez korków, korytarze nie były zatłoczone - widać że zrobiono je szersze, spotkałam kilku znanych blogerów i nie tylko. Wiele osób z samą plakietką 'bloger' nie było rozpoznawalnych.
Miłe rozmowy z Autorami, Blogerami, Wydawcami, nowe i stare znajomości, dyskusje kolejkowe... dużo zdjęć i wrażeń.

14 komentarzy:

  1. Kochana, fajnie Cię bylo znowu zobaczyć. Szkoda, że wszystko co dobre, szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może za rok i ja zawitam do Kraka :) może :) fajna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę nie wiem, jak Ty to przydźwigałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek akurat mąż nas zgarnął jak wracał z pracy :D

      Usuń
  4. Trochę zazdroszczę Ci tych targów.
    Tyle dobroci przywiozłaś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, pozazdrościć wrażeń.:) Zacne stosiki Ci przybyły, a książki świąteczne szczególnie kuszą okładkami.:) Wspaniale, że rośnie kolejne zaczytane pokolenie, a może i kiedyś Twoja córcia poprowadzi swój blog. Pozdrawiam Was dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną córa chce mieć bloga, także idzie ku temu, ale jeszcze trochę :)

      Usuń
  6. Jejku, jejku! Ależ udane miałyście Targi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że udało mi się poznać tę głowę pełną pomysłów na żywo! Teraz już rozpoznam Cię wszędzie :D Dziękuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wiesz jak zwyczajnie wygląda ta głowa :P
      No ja myślę, że rozpoznasz :D
      Dzięki za rozmowę, szkoda że tak krótko :)

      Usuń
  8. Na moich ustach samoistnie pojawia się uśmiech, jak widzę takie zdjęcia. :) Straszliwie zazdroszczę takiej paczuchy od Czwartej Strony! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...