wtorek, 13 listopada 2018

"Nie pozwól mi umrzeć" Krzysztofa Koziołka - znamy datę premiery! - zapowiedź #2

Lubicie czytać thrillery? A thrillery medyczne? Mam dla Was świetną wiadomość!

Znamy już datę premiery najnowszej książki Krzysztofa Koziołka!

Premiera "Nie pozwól mi umrzeć" już 28 listopada :)

Będzie to książka wyjątkowa - intrygująca treść, zaskakująca okładka... Takich cudów okładkowych jeszcze nie widzieliście!


Ejotkowe postrzeganie świata objęło książkę patronatem i z tej okazji już teraz zachęcam do udziału w konkursie, który pojawi się tuż po przedpremierowej recenzji - wypatrujcie, bowiem do wygrania będą aż dwa egzemplarze! I to nie tylko na blogu :D





2 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu i będę wypatrywać konkursu, bo bardzo chcę przeczytać tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Konkurs po recenzji, na pewno po 20.11 - świetna i trzymająca w napięciu. Więcej nie zdradzę :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...