sobota, 7 lipca 2018

Podsumowanie pierwszej edycji 'Zatytułuj się'



30 czerwca zakończyliśmy pierwszą edycję Misji specjalnej 'Zatytułuj się'.

Rozpoczęła się już nawet edycja druga, emocje opadły i zabraliśmy się do czytania albo przynajmniej określiliśmy stan naszych półek :) Niektórzy już przysłali pierwsze linki...





Zatem pora na podsumowanie pierwszej edycji.



Do zabawy zgłosiło się 21 osób

3 osoby nie zgłosiły mi ŻADNEGO linka

A oto komu udało się ZATYTUŁOWAĆ, czyli osoby, które osiągnęły sukces i przeczytały oraz opisały wszystkie książki (alfabetycznie):

Aine
anek7
Badylarka Domatorka
ejotek
Ela Noga Sonrisa
Izabela W.
martucha180
Monika/poczytajka
Monika/monweg
Paulina
Sylwia


Całej 11 bardzo gratuluję! Kawał dobrej roboty :) [No proszę, mamy drużynę piłkarską hihi]

Zgodnie z obietnicą, wśród wymienionych powyżej osób przeprowadziłam losowanie - sierotką była moja córka.





Iza, gratuluję! Proszę Cię o przesłanie adresu do wysyłki na mojego maila wraz z wybranym tytułem swojej nagrody - możliwości znajdziesz w zakładce Targowisko :)


Dziękuję wszystkim za świetny rok dobrej zabawy i raz jeszcze motywuję do czytania w edycji drugiej :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wszystkich! A zwłaszcza dla Izy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa była przednia i już czytam książki, które dopasuję do drugiej odsłony wyzwania. Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wszystkim wytrwałości, a Izie dodatkowo wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim, którym udało się osiągnąć cel, gratuluję i oczywiście najbardziej szczęściarze Izie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niespodzianka, dziękuję :) Zabawa była świetna. Gratuluję wszystkim ukończenia wyzwania! I trzymam kciuki za powodzenie w drugiej edycji, tym bardziej, że tym razem chyba będzie trudniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich a zwłaszcza dla Izy:) Mi zabrakło dwóch tytułów;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) Jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę, juz zbieram tytuły do drugiej edycji

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję całej drużynie piłkarskiej hehe, oby w tej edycji było jeszcze więcej osób.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...