środa, 4 lipca 2018

OMG! czyli stosikowo czerwca

Czy ja narzekałam w maju, że nie mam co czytać??
Takie właśnie pytanie zadałam sobie kilka razy w czerwcu...

Dlaczego??

Niech poniższe zdjęcie będzie odpowiedzią :)





To oczywiście mój czerwcowy stos - wszystkim za te książki BARDZO DZIĘKUJĘ :)


Od dołu, czyli w kolejności przybywania:
  1. "Bez lęku" - do recenzji od Wyd. Otwarte - recenzja
  2. "Kobieta w oknie" - do recenzji od W.A.B. - mega radość, bo książka jest z dedykacją :)
  3. "Ugotuj mi tato" - do recenzji od Edipresse Książki
  4. "Obca w świecie singli" - do recenzji od Edipresse Książki - recenzja
  5. "Poza rytmem" - do recenzji od Filii
  6. "Był sobie szczeniak. Ellie" - do recenzji od Wyd. Kobiecego
  7. "Dwór w Czartorowiczach" - do recenzji od Szarej Godziny
  8. "Iskra" - niespodzianka od Znaku
  9. "Biuro M" - do recenzji od Filii
  10. "Chroń ją" - do recenzji od Filii
  11. "Moja twoja wina" - do recenzji od Książnicy
  12. "Mgły Toskanii" - do recenzji od Edipresse Książki
  13. "Wszystkie pory uczuć. Lato" - do recenzji od Pascala
  14. "Uczucia zaklęte w kamieniu" - do recenzji od od IV Strony
  15. "Kropla nadziei" - do recenzji od od Znaku
  16. "Rozdarte serce" - do recenzji od Wyd. Akurat
  17. "Serce w skowronkach" - egzemplarz finalny od Znaku
  18. "Pamiętasz tamto lato" -  do recenzji od Znaku
  19. "Cała przyjemność po mojej stronie" - do recenzji od IV Strony
  20. "Szukam właśnie Ciebie" - do recenzji od Filii

WOW!!! :)

Za ogromny wkład w ten mój stos, dziękuję Ewie, mojej cudownej sąsiadce :)


Jako, że recenzja już była, to w tym miejscu chciałabym pokazać Wam finalny egzemplarz "Serca w skowronkach" Magdy Kordel. Otóż w środku znalazłam wkładkę z polecajkami różnych tytułów autorki ... :)





I jeszcze jedna cudowna rzecz jaka przybyła do mnie w czerwcu, wprost z Tajlandii!
Mam wspaniałych sąsiadów, którzy mają niezwykłe kierunki delegacji :) Dostałam już zakładki z Turcji -> tutaj  a teraz z Tajlandii :) TAKA radość :)
Muszę koniecznie popytać pozostałych sąsiadów (i nie tylko, inni chętni też mile widziani :)) o kierunki delegacji :)

Dziękuję :)



Chyba powinnam zadać sobie pytanie - kiedy ja to przeczytam... OMG!!!

Co czytaliście z mojego stosu? Co polecacie, odradzacie? Które tytuły czekają na czytanie i u Was?
Czekam na Wasze komentarze, mile widziane pocieszenie, że kiedyś jednak wszystko przeczytam :)


Ale wiecie co? Kocham czytać :) A moją córcię czasami trzeba niemal siłą od książek odrywać :)

27 komentarzy:

  1. Wow! Niech się czyta i... zakłada. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny stosik.:) Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Kobietę w oknie", więc tym bardziej czekam na Twoje opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, tylko? Aż trudno uwierzyć, bo często czytasz przede mną :)
      Zatem cierpliwie poproszę, po kolei będą się pojawiać :) Ale w wakacje się tak dobrze u mnie nie czyta, bo wygrywa świeże powietrze...

      Usuń
  4. Same wspaniałości, szkoda,że nie jesteśmy sąsiadkami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Mojej cudownej Ewy-sąsiadki nie oddam, ale mieszkań dużo, zawsze możesz się przeprowadzić. Wiesz - Kraków fajne miasto i do Smoka blisko :)

      Usuń
  5. Właśnie chciałam zadać to pytanie, kiedy uda Ci się przeczytać to całe dobro? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz pożyczyć trochę czasu to ja chętnie :) Niestety nikt do kopert tego nie dodaje... :P

      Usuń
  6. O wow! Zaskoczyłaś mnie! Wiedziałam, że będzie dużo, ale nie aż tyle!!!
    Świetny stos! Tak bardzo, bardzo chciałabym przeczytać 8 tytułów, ale pozostałymi też bym nie pogardziła. Czytałam tylko "Kobietę w oknie".

    Możesz sąsiadom mówić, że znasz jeszcze taką jedną wariatkę od zakładek, która chętnie przyjmie zakładki z każdego zakątka świata. Mogą też być polskie zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zaskoczyłam :)
      No popatrz, to masz Kobietę do przodu :D

      Mam wrażenie, że sąsiedzi musieliby mieć osobną walizkę na zakładki hihi

      Usuń
  7. Czytałam Kobietę w oknie, a całkiem niedawno Pamiętasz tamto lato. Czekam na twoje wrażenia 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wrażeniami będę się długo dzielić :) Widzę, że Kobietę już wszyscy czytali... Ale dostałam później :)

      Usuń
  8. Wow sporo nowych nabytków. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący stos i bardzo w moim stylu :) Czytałam 4 tytuły, 6 czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się :)
      To suma jest dopiero 10 :)

      Usuń
    2. Teraz to bardziej do Ciebie pasuje :)

      Usuń
    3. Oczywiście :) W tych rachunkach nie uwzględniłam Szczeniaka, który był dla siostrzenicy ;)

      Usuń
  10. Ciekawy czas się zapowiada, super! Od czego zaczniesz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już nr 6 a teraz czytam nr 2 :)

      Usuń
  11. No to nie pozostaje nic innego jak życzyć przyjemnego czytania :)
    Z twojego stosu czytałam "Poza rytmem" i choć była dobra, to jednak nie najlepsza autorki. Czytałam również "Rozdarte serce" i dla mnie była to rozczarowująca kontynuacja. "Bez lęku" właśnie zaczęłam, więc nie mam do powiedzenia na jej temat jeszcze nic, a "Chroń ją" mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Cherry to ja kocham za Danielsa, i mówisz że nadal go nie nic przebije?
      Na dobrą lekturę Tatuaży liczyłam? Też bez szału?
      "Bez lęku" - ciekawa jestem czy myślisz to co ja - w razie czego dostępna moje recenzja :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...