niedziela, 1 lipca 2018

Jak odzyskać otrzymywanie maili z komentarzami w Bloggerze :)

Kochani,
zgodnie z sugestią martuchy180 piszę tego posta, byście skorzystali i mieli łatwiejsze życie :)


Mówcie co chcecie, ale bez tych maili nie da się funkcjonować jak się ma się Pod hasłem, Zatytułuj, Czelendż i bieżące posty, że nie wspomnę o starszych....

 
Uwaga - oto przepis na komentarze przychodzące na maila :)

Wejdź w Ustawienia -> E-mail -> i w okienku 'E-mail z powiadomieniem o komentarzu' skasuj maila, którego masz wpisanego -> kliknij na górze po prawej 'Zapisz ustawienia'. Potem wpisz z powrotem tego maila i znów 'Zapisz ustawienia'.

Powinnaś na maila dostać wiadomość dotyczącą subskrypcji i trzeba tam kliknąć 'Subskrybuj'. To Cię przekieruje do strony, która to potwierdzi, ale maile z komentarzami dotyczącymi WSZYSTKICH postów na blogu będą przychodziły! :) Wiem, bo sprawdziłam na starszym poście :)

Działa?


Podziękowania proszę dopisywać mi do listy dobrych uczynków :)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję, wszystko działa 😊 Tyle kombinowania, a to takie proste było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wcześniejszych etapach zrobienie tego co opisałam też nie skutkowało mailami... Google coś musiał zmienić, żeby zadziałało

      Usuń
  2. Jej, dziękuję Ci bardzo!!!! Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...